Jump to content
Nenad

DF frygter svensk folkevandring

Recommended Posts

Ja, men de kunne da i det mindste tale fransk. :) Der er/var en del i det tyske mandskab, som nærmest skulle have tolk på. Piiinligt, at Tyskland, ud af 83 millioner mennesker, ikke kan finde 11, der er gode nok.
He he ja det er ikke så heldigt, men må jeg spørge hvem du lige præcis tænker på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
He he ja det er ikke så heldigt' date=' men må jeg spørge hvem du lige præcis tænker på?[/quote'] Asamoa, Neuville, Rink især. Asamoa kan godt nok en slags tysk, men selv tyskerne fatter ikke en brik af, hvad han siger. Neuville har jeg engang set på tysk TV med tolk på (efter en landskamp. Her er deres nuværende opstilling: Timo Hildebrand Hens Lehmann Gonzalo Castro Manuel Friedrich Clemens Fritz Marcell Jansen Philipp Lahm Per Mertesacker Christoph Metzelder Torsten Frings Roberto Hilbert Simon Rolfes Bernd Schneider Piotr Trochowski Mario Gomez Patrick Helmes Miroslav Klose Kevin Kuranyi 'Kun' 6 udenlandske navne i denne omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kenneth Perez spillede da sidste år. Og vi har haft Carsten Detlefsen, som er sort. Og sikkert andre, som jeg glemmer i skrivende stund. Og så er Schmeichel (navnet) jo noget så tysk som det kan være. :) Han er i øvrigt halv polak. Men ja, sammenlinget med Sverige, har vi ikke så mange 'udlændige'. Det hænger vel allermest sammen med, at vi ikke HAR så mange udlændinge som Sverige fx. Bare se Tyskland. De har snart ingen tyskere på holdet. I fare for at blive stemplet som racist, så synes jeg nu, landsholdsfodbold mister noget af charmen, hvis det næsten kun er 'udlændinge' på holdet (Tyskland er et godt eksempel). Visse lande importerer dem jo direkte. Og de taler knapt nok sproget. (Tyskland igen)
Kenneth Perez Dahl Jensen og Carsten Detlefsen. det var da også nogle meget udlandske navne. du glemte vist Simon Busk Poulsen, Marc Nygaard og Thomas Røll Larsen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der irriterer mig mest ved DFs idiotiske udmeldinger er pressens mikrofonholderi. De videregiver blot DFs postulater uden at forklare den uvidende del af befolkningen hvordan tingene hænger sammen. De hænger ikke DF op på deres egne udtalelser. Ville ellers være dejligt hvis de rent faktisk skulle til at argumentere for deres holdninger og udtalelser. Pede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det der irriterer mig mest ved DFs idiotiske udmeldinger er pressens mikrofonholderi. De videregiver blot DFs postulater uden at forklare den uvidende del af befolkningen hvordan tingene hænger sammen. De hænger ikke DF op på deres egne udtalelser. Ville ellers være dejligt hvis de rent faktisk skulle til at argumentere for deres holdninger og udtalelser. Pede
Ja, det har du faktisk fuldstændig ret i!! Det er ren metro express journalistik. Intet andet end en pressemeddelse der skrives af istedet for lidt journalistisk baggrundsarbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der endelig noget reel journalistik i denne sag - Politiken har en artikel med tal fra Øresundsinstituttet: http://politiken.dk/indland/article324226.ece 89 "ny"svenskere kom til DK sidste år - UH UH UH !!! Det danske samfund og ikke mindst økonomien bryder sammen. Kunne være sjovt at vide hvor mange af dem der rent faktisk belaster det danske velfærdssamfund i forhold til hvor mange der yder til det. 393 Svenskere flyttede til DK - 3020 danskere den anden vej. Pede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh altså; DF alias DORSK Folkeparti. Kunne man ikke sende alle de fjolser som stemmer på dorsk folkeparti ud på en isoleret ø, som ingen andre har lyst til at besøge. Så kunne de sidde derude og glæde sig over, at der aldrig kom nogen fremmede inde i deres helt eget land. Det er sgu da mere effektivt end at prøve at omdanne hele Danmark til en isoleret ø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites