koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet June 8, 2007 Ja, solen skinner :-) Er der nogle som kunne have lyst til at tage en enkelt fks. på lille torg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Ja, solen skinner :-) Er der nogle som kunne have lyst til at tage en enkelt fks. på lille torg? Du kunne jo ha ventet til lørdag....så var Jeg frisk....det er jo lommert udenfor..Det er lige før at taget skal på hele tiden.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Du kunne jo ha ventet til lørdag....så var Jeg frisk....det er jo lommert udenfor..Det er lige før at taget skal på hele tiden.... Jamen så bliver det jo ikke en fredags øl, hvis det er om lørdagen;) Det er skøøøøøøønnnnt udenfor (sidder faktisk udenfor ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Jamen så bliver det jo ikke en fredags øl, hvis det er om lørdagen;) Det er skøøøøøøønnnnt udenfor (sidder faktisk udenfor ) ja, så bliv der....Har min datter og hun er ikke til øl, Go fredags øl... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Det er sku ikke så meget ved at sidde på min altan.... Hmmm... Det skal nok komme med tiden... (altså det med din datter+spiritus) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Det er sku ikke så meget ved at sidde på min altan.... Hmmm... Det skal nok komme med tiden... (altså det med din datter+spiritus) ja, når Hun er 30, Jeg VED jo hvordan mænd er:laugh: !! Go fornøjelse på balkonen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gitte-M-J 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 drøm du bare videre peter.. men hvis du stadig er frisk på en lørdags øl så siger du bare til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites