pibi 10 Anmeld indhold Skrevet June 8, 2007 Hej alle fra oxie jeg søger en legekammerat til min datter på 4 år. vi bor på Keramikvägen. hvis der er nogen som er interesseret vil det være fedt hvis vi kunne aftale noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Hej Pibi Jeg har en pige på 5 år. Lad os tales ved. Bor på Fajansvägen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pibi 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 det lyder godt. og det er jo også lige om hjørnet. går hun i børnehaven? min går i oxivångsförskolan. men lad os endlig finde en dag de to kan lege sammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2007 har to døtre som snart skal starte på oxivångsförskolan (hvis de får plads,(den ene skal dog lige have et par måneder yderligere i bagagen før hun er 1 år)) Har I en idé om hvor lang tid man skal vente på at få plads her? Hvad er jeres indtryk af oxivångsförskolan? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pibi 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2007 oxivångsförskolan Hej Jeg har ventet i en måned. De er meget søde der og min datter er meget glad for at går der:th2: . min datter går hos humlerne, hvor skal din pige går og hvor gammel er hun? hvis de passer sammen kunne vi måske finde ud af noget at de kan lege sammen. min pige er 4 år. hilsen Pia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2007 Hej Pibi Jeeg tænkte på om vi skulle mødes efter sommeren, så pigerne kunne lære hinanden at kende. Vi skal på en lang sommerferie og er derfor først tilbage midt i august måned. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2007 Hej Pia Jeg har en datter på 3 år, der også går på Humlan, så vores døtre leger nok sammen allerede. Sig til hvis du er interesseret, så kan vi finde ud noget. Vi har sidste dag i dagis før sommerferien i dag og bliver hjemme hele sommeren (flytter i nyt hus). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites