Jump to content
pibi

godisfabriken

Recommended Posts

Hej jeg er lige kørt på motorvejen og har set et skilt hvor der stod "Godis fösäjling direkte fra fabrikken" jeg nåede bare ikke at læse hvor det er hende, er der nogen som ved det? hilsen Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godisfabrikken!!!!! Vi besøger den hver anden fredag med børnene. Den ligger lige ved siden af dette vandrerhjem: http://www.tqmserver.com/templates.01/ctpl_normal1.asp?page=88C69E92-B4CF-4226-840B-0944BE063F9A〈=SE Adresse nederst + kort. Det er super billigt, og masser at vælge imellem - lakrids, sukkerfri, chokolade, vingummi - alt. ---- Edit: Damn - for langsom kan jeg se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godisfabrikken!!!!! Vi besøger den hver anden fredag med børnene. Den ligger lige ved siden af dette vandrerhjem: http://www.tqmserver.com/templates.01/ctpl_normal1.asp?page=88C69E92-B4CF-4226-840B-0944BE063F9A〈=SE Adresse nederst + kort. Det er super billigt, og masser at vælge imellem - lakrids, sukkerfri, chokolade, vingummi - alt. ---- Edit: Damn - for langsom kan jeg se
Ja, sådan går det når man ikke lige kan finde det man søger på nettet hurtigt nok. :th2: Thomas tillykke med den vundet tur til SpringOne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey med jer, Er der nogen der kender deres åbningstider i Vellinge? .. og en lille sidenote. Den hjemmeside der hedder: godisfabriken.se tilhører IKKE vores venner i Vellinge, men derimod: GODISFABRIKEN I HOGDAL. Den ligger relativt langt oppe i sverige, så det ville være surt at programmere GPS'en efter den, hehe. /Party

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites