pibi 10 Anmeld indhold Skrevet June 8, 2007 Hej jeg er lige kørt på motorvejen og har set et skilt hvor der stod "Godis fösäjling direkte fra fabrikken" jeg nåede bare ikke at læse hvor det er hende, er der nogen som ved det? hilsen Pia Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Måske du skulle skrive lidt om hvor du geografisk befandt dig, på den motorvej? Sverige er et stort land. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pibi 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 undskyld!!!! det glemte jeg lige. jeg var på motorvejen fra trelleborg til malmø Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 det glemte jeg lige. jeg var på motorvejen fra trelleborg til malmø Der ligger en godisfabrik med tilhørende butik i Hököpinge, Vellinge Scandi Candy AB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pibi 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 super jeg tror lige jeg vil prøve at finde det så vores disneysjov og fredagsslik er redet har du også et vejnavn, jeg har prøvet at finde det på nettet men jeg kan ikke finde noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pibi 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 jeg er lidt forvirret, så lige at du har semdt et link med. tusind tak for hjælpen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Enitsirk 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 adressen står øvert i højre side på hjemmesiden Bruksvägen 11, Vellinge og der findes også vägbeskrivning.;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Godisfabrikken!!!!! Vi besøger den hver anden fredag med børnene. Den ligger lige ved siden af dette vandrerhjem: http://www.tqmserver.com/templates.01/ctpl_normal1.asp?page=88C69E92-B4CF-4226-840B-0944BE063F9A〈=SE Adresse nederst + kort. Det er super billigt, og masser at vælge imellem - lakrids, sukkerfri, chokolade, vingummi - alt. ---- Edit: Damn - for langsom kan jeg se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Godisfabrikken!!!!! Vi besøger den hver anden fredag med børnene. Den ligger lige ved siden af dette vandrerhjem: http://www.tqmserver.com/templates.01/ctpl_normal1.asp?page=88C69E92-B4CF-4226-840B-0944BE063F9A〈=SE Adresse nederst + kort. Det er super billigt, og masser at vælge imellem - lakrids, sukkerfri, chokolade, vingummi - alt. ---- Edit: Damn - for langsom kan jeg se Ja, sådan går det når man ikke lige kan finde det man søger på nettet hurtigt nok. :th2: Thomas tillykke med den vundet tur til SpringOne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2007 Ja, sådan går det når man ikke lige kan finde det man søger på nettet hurtigt nok. :th2: Præcis - satme irriterende ;-) Thomas tillykke med den vundet tur til SpringOne. Taaaakker - det var en god lille gave at få :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Har fået nogle rigtige gode informationer! ! ! Tak, Tak, Tak :th2: De tager ikke imod kredit-kort...du kan betale kun kontant i SEK, men også i DKK og Euro. Slik smager OK, men ikke helt vildt ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2009 Hey med jer, Er der nogen der kender deres åbningstider i Vellinge? .. og en lille sidenote. Den hjemmeside der hedder: godisfabriken.se tilhører IKKE vores venner i Vellinge, men derimod: GODISFABRIKEN I HOGDAL. Den ligger relativt langt oppe i sverige, så det ville være surt at programmere GPS'en efter den, hehe. /Party Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2009 Hvis du mener Scandi Candy - kan du se åbningstiderne på deres hjemmeside :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2009 Hvis du mener Scandi Candy - kan du se åbningstiderne på deres hjemmeside :) Du har helt ret :o) Jeg takker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites