Futz 12 Anmeld indhold Skrevet June 6, 2007 hidsig sag åbenbart med 700 heste http://www.garaget.com/Content/News/Article.aspx?id=3cquvzpt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2007 Bare synd den er for dyr til jeg kan købe den når den kommer :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2007 gad vide hvad den lander på i pris - en 500 sl koster omkring 1 mill sek pt. plus det løse - og den her er med amg motor osv.......så mon ikke vi skal regne med mellem 1.2 mill og 1.6 mill sek ? Anyway, et godt stykke over mit budget i hvert fald hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 6, 2007 Tror det er en and....... Du kan ikke få en gademotor i V8 til at levere 700hk uden tryk..... Deres nuværende V8'er laver ikke mere end 525 og inertien i en V8, sætter en stor begrænsning for antallet af omdr. Dertil er en V10 langt mere i balance..... Dog er jeg sikker på at den kommer med biturbo. Det er pt det eneste der muliggør en overholdelse af forureningsnormerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites