Jump to content
Tomcat

Katastrofe! R**hul på banen i parken

Recommended Posts

Lad nu for fa'en manden være. Han er jo helt smadret, og så er jeg ligeglad med om DK kommer med til et fucking EM. Hvis DBU så vælger at smadre ham fuldstændig med et krav om flere millioner kroner, ja så er vi da for alvor langt ude....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lad nu for fa'en manden være. Han er jo helt smadret, og så er jeg ligeglad med om DK kommer med til et fucking EM. Hvis DBU så vælger at smadre ham fuldstændig med et krav om flere millioner kroner, ja så er vi da for alvor langt ude....
Så hvis man bare angrer så skal man altså tilgives? :rolleye: Jeg mener da man må stå til ansvar for sine handlinger, men ikke at han skal jagtes rundt, men have sin straf og betale det han kan til dem der lider skade pga. hans handlinger!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så hvis man bare angrer så skal man altså tilgives? :rolleye: Jeg mener da man må stå til ansvar for sine handlinger, men ikke at han skal jagtes rundt, men have sin straf og betale det han kan til dem der lider skade pga. hans handlinger!
Naturligvis skal der være en form for konsekvens, men hvis DBU kræver f.eks. 10 mill. kroner af manden pga. glippet EM, så er det jo helt ude af propertioner. Men, man har jo selvfølgelig før set at økonomisk kriminalitet straffes ca. 100 gange værre end f.eks. voldtægt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Naturligvis skal der være en form for konsekvens, men hvis DBU kræver f.eks. 10 mill. kroner af manden pga. glippet EM, så er det jo helt ude af propertioner. Men, man har jo selvfølgelig før set at økonomisk kriminalitet straffes ca. 100 gange værre end f.eks. voldtægt
Hvis DBU kan påvise et økonomisk tab så er de da i deres gode ret til at forsøge at få det fra tossen der har forårsaget dette! Du blander tingene lidt sammen, da det jo vil være en civil domstol de skal kræve pengene i, og ikke i en strafferet (det er der hvor han skal bøde for at slå/forsøge at slå på fodbolddommeren). Men ellers er jeg da enig i at det tit er noget rod med større straffe for øko-krim end for vold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DBU har ikke ret til at få noget som helst. Det er deres ansvar at det endte som det gjorde.
Interessant holdning! Jeg tror jeg vil tage mit mini-armbrøst og skyde en pil i skulderen på Prins Henrik, næste gang de kongelige står og modtager folkets hyldest på balkonen. Jeg kommer sikkert i fængsel, men jeg skal ikke betale erstatningen, da Livgarden burde have nået at stoppe mig = deres ansvar :rolleyes: Den fede idiot skal bare betale den bøde der kommer fra UEFA til DBU, pga ham, end of story! Enig i at de svage kontrollører i Parken, der bare står og glor fodbold i stedet for at passe deres job, de skal skiftes ud med nogen der ved hvad deres job går ud på. Men selv det er INGEN garanti. Vil folk ind på banen, så skal de nok komme ind, det er der utallige eksempler på, også i andre sportsgrene. Jeg ved sgu snart ikke hvad det mest latterlige er, det den fede idiot lavede i Parken, eller at han efterfølgende udtaler at han var SÅ fuld at han ikke husker noget :rolleye: Yeah right! En hver der har været så fuld at man ikke har kunne huske en skid, kan umuligt løbe så snore lige ind på banen, og lunte tilbage igen og hoppe over reklame-hegnet på den måde idioten kunne gøre det! I øvrigt en underlig måde at "henvende" sig til dommeren på, hvis man bare vil snakke med ham?! Og hvor ved han fra, at han bare ville snakke med dommeren, når nu han helt åbenlyst slet ikke husker noget som helst? :rolleye: Jeg håber sgu han bliver ramt økonomisk, samt at nogen finder ham en dag og giver ham en større røvfuld. Det ville være perfekt, og så er jeg egentlig ligeglad med om han får de 30 dages ubetinget ferie på statens regning oven i hatten. Nej, jeg har INGEN medlidenhed med ham, og hans latterlige undskyldninger kan han droppe! SUFFER IN ETERNITY YOU FAT FUCK!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi får se hvad det ender med. Og hvem som får ret :fight: :) . PS der er forskel på at være harmløs/fuld og klappe en på kinden og så skyde med våben. Peter Schmeichel (great dane!) har f.eks. også smidt en mand ud i hoved og røv, da han ville ind på banen. Lidt tankevækkende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi får se hvad det ender med. Og hvem som får ret.
Det drejer sig vel ikke om hvem der "får ret"? Det er vel bare menings udveksling, på et debat forum ;)
der er forskel på at være harmløs/fuld og klappe en på kinden og så skyde med våben.
Jeg kan jo bare drikke mig fuld inden så, og, vold er vel vold?
Peter Schmeichel (great dane!) har f.eks. også smidt en mand ud i hoved og røv' date=' da han ville ind på banen..[/quote'] Yes, det er en klassiker :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er dommen klar: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69559 Ikke mere EM-kval i Parken! Danmark er i dag blevet taberdømt 0-3, skal spille resten af EM-kval-hjemmekampene i udlandet, og skal betale en bøde på en halv million kroner. Danmark blev i dømt en hård straf som følge af den tilskuer, som løb på banen og slog dommer Herbert Fandel i lørdagens landskamp mod Sverige. Helt som ventet blev Danmark dømt som taber 0-3 og fik en klækkelig bøde på 500.000 danske kroner. Derudover besluttede UEFAs disciplinærudvalg, som udmålte straffen, at Danmark skal spille de næste fire hjemmekampe mindst 250 kilometer fra København. Det betyder i praksis, at kampene skal spilles uden for Danmark, da der ikke er noget større stadion i Danmark, som ligger mere end 250 kilometer fra København i fugleflugtslinie. Endelig skal den første af Danmarks resterende hjemmekampe spilles uden tilskuere. Det drejer sig om kampen mod Liechtenstein, som spilles den 12. september. Bøden på 500.000 DKK bør den fede idiot som minimum komme til at betale, DBU går trods alt glip af betragtelige entre indtægter de næste fire hjemmekampe. Fucking idiot! :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad har de fået bøden for ? At C.Poulsen har slået en modstand og/eller tilskueren ??
Der kommer ikke bøder fra UEFA ifm en spillers gerning(er) på banen, det afregnes i karantæne direkte til spilleren. Christian Poulsen har i øvrigt fået 3 kampes karantæne for mavepusteren. Surt det ikke blev 103 kampes karantæne, når nu Morten Trapattoni stadig vil udtage den nar til det danske landshold :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christian Poulsen har i øvrigt fået 3 kampes karantæne for mavepusteren. Surt det ikke blev 103 kampes karantæne' date=' når nu Morten Trapattoni stadig vil udtage den nar til det danske landshold :mad:[/quote'] Mon ikke han bliver buhet ud af ... øh... Ja, det må vel være Parken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Send regningen til Parken og Don ø, de havde åbenbart ikke styr på sikkerheden. Der er altid fulde folk til fodbold, det er vel ikke noget nyt i ?! Men straffen er ret fair.
Hørt! Der vil fortsat være fulde mennesker til kommende kampe i Parken. Parken/DBU må lære ved den hårde måde at håndtere dette problem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men straffen er ret fair.
Det synes jeg så ikke den er! Og jeg har fuld forståelse for at DBU har appeleret på stedet. At vi dømmes som taber 0-3, får en stor bøde, og Poulsen sidder over de tre næste kampe var ventet - og helt rimeligt! At vi der ud over får frataget hjemmebanen en kamp eller måske to, kan accepteres, MEN FANME IKKE FIRE KAMPE!!! :thumbdown Det er HELT ude i skoven med fire kampe uden hjemmebane! Det er sandelig ikke første gang noget tilsvarende er sket i andre kampe, men det er første gang i historien at et hold/nation skal straffes markant meget hårdere end i tidligere tilfælde. Latterligt!! Kom dog ind i kampen UEFA :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I kan ju leje Ullevi. så får han en ny mulighet på "hjemmebane".
Ja, den var go' :love2::lol: Sært de ikke dømmer til alkoholfri publikum når det nu var det der var problemet. Synes bestemt DBU og Parken skal tage en stor del af ansvaret. Og dommeren, altså hvad skete der egentlig med ham ?? Han blev strejfet af en fuld mands arm. Ikke noget med flasker, knive eller et egentligt slag eller overflad. Jeg synes hele forløbet er lidt ude af proportioner. Stor mands ego ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Synes bestemt DBU og Parken skal tage en stor del af ansvaret.
Næh! :) Jo, selvfølgelig skal de tage et ansvar og prøve at forbedre forholdene, men til syvende og sidst er det sku da Idioten der har ansvaret. "Jamen, jeg var fuld. Ungyld" - Ja, og?!? Fordi du er fuld, er du fritaget for ansvar? Gu' er du røv! Fair nok du angrer, men det fritager dig ikke for at tage konsekvenserne af det lort du har lavet. Så DBU kan jo passende starte med at sende et erstatningskrav din vej, svarende til den bøde på knap ½ million de fik. Og hvis der er mere tilbage, kan de jo efterfølgende kræve godtgørelse for deres tabte indtægter! Det kan du jo så spare op til ved at samle klemmer, mens du spjælder den for vold eller overfald, eller hvad de nu kan finde på.
Og dommeren' date=' altså hvad skete der egentlig med ham ?? Han blev strejfet af en fuld mands arm. Ikke noget med flasker, knive eller et egentligt slag eller overflad. Jeg synes hele forløbet er lidt ude af proportioner. Stor mands ego ...[/quote'] Og??? Skal der flasker og knive med i billedet før der skal gøres noget ved det? Man kan argumentere for at det hele er ude af proportioner, og ja, det er ved at være trættende at høre på, men kunne man forestille sig, at de måske prøvede at statuere et eksempel på, at der er ting man ikke vil finde sig i? Om det så har nogen effekt eller ej, kan diskuteres, men i det mindste sender man et signal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Serverer de øl og / eller tillader at fulde folk kommer ind på arenaen så må de tage sin del af ansvaret. Det er SÅ typisk dansk, ''vi kører uden stakitter for sådan noget hooligan noget der sker kun andre steder, det kan aaalllllldrig ske her''. Jeg siger bare GODMORGEN og VELKOMMEN op af sandet, struds !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så mærkeligt at det kan ske. Parken anvender Københavns Brandvæsens idrætsforening til at stå som vagter. Det gør de "frivilligt", da de ellers ville skulle betale skat af den mulige indtægt de kunne tjene på det. Da gaver er skattefrit får de istedet gavekort til sportsmaster eller lignende. At en uprofessionel vagt, uden nogen form for uddannelse eller oplæring, bliver sat til at skulle være klar til at nedfælde, måske slås med en fuld mand for et gavekort, er ikke just nogens kop the. Jeg havde da ihvertfald heller ikke gjort noget som helst andet end se kampen gratis. DBU må stille højere krav til Parken om bedre vagter. Parken tjener jo masser af penge på tyndt øl og nedfrossede pølser, der har overskredet sidste salgsdato (ikke indicier, ved det fra en ansat i Parken). Så de må op med pengepungen og få styr på sikkerheden. Vi andre kan jo så tage en debat om hvad vold fører til. Intet godt. Gid alle kunne indse det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er ikke så mærkeligt at det kan ske. Parken anvender Københavns Brandvæsens idrætsforening til at stå som vagter. Det gør de "frivilligt", da de ellers ville skulle betale skat af den mulige indtægt de kunne tjene på det. Da gaver er skattefrit får de istedet gavekort til sportsmaster eller lignende. At en uprofessionel vagt, uden nogen form for uddannelse eller oplæring, bliver sat til at skulle være klar til at nedfælde, måske slås med en fuld mand for et gavekort, er ikke just nogens kop the. Jeg havde da ihvertfald heller ikke gjort noget som helst andet end se kampen gratis. DBU må stille højere krav til Parken om bedre vagter. Parken tjener jo masser af penge på tyndt øl og nedfrossede pølser, der har overskredet sidste salgsdato (ikke indicier, ved det fra en ansat i Parken). Så de må op med pengepungen og få styr på sikkerheden. Vi andre kan jo så tage en debat om hvad vold fører til. Intet godt. Gid alle kunne indse det.
Dette er jo et scoop. Lige en historie til ekstrabladet! :eek::fight: . Endnu en :thumbdown til Parken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites