ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Når lad os se hvad de siger' date=' så vidt jeg forstod på tv2 news, er den meddelelse om at dk har tabt 3-0 ukorekt, det skal først besluttes i UEFA. Eller måske er det bare den afgørelse om hvilke andre tiltag UEFA vil dømme Danmark, som ikke er afgjort endnu.[/quote'] Måske vi bliver klogere efter pressemødet. P.S. Manden er blevet løstladt og han bor/arbejder omkring Göteborg iflg. TV2. http://ekstrabladet.dk/112/article304926.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 ja han er løsladt :( hvad med at give ham indrejse forbud i dk i 5 år :D -Claus- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Du mener da vist Christian Poulsen? Magen til nar skal man lede længe efter - sidst var det Grønkjær der vel kostede os kvalifikation, og nu CP :-( Han burde give sin næste årsløn til velgørenhed eller noget... . Ja du har helt ret, jeg begriber heller ikke der ikke er mere fokus på den hjerneblødning, han har altid været et svin på en fodbold, går konstant og laver små svinestreger og eftertacklinger, men det han lavede igår er simpelthen så dumt at han burde smides af landsholdet. Også TV2 igår, se og høre Morten Stig, Troels Bech og Thomas Helveg ahhhh ææhh vi kan ikke rigtig se hvad der skete, er du gal en gang bræk, selv min halvblinde mormor kunne se hvad der skete, det var til at brække sig over:sick: Har fået en SMS med hans navn og telefon nummer - idioten hedder Joakim (håber ikke han er her fra foraet?). HVis du sku være interesseret så smid en PM.:D Der må være nogle fodbold interesseret HA´ere eller noget kan du ikke sende info til dem:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Måske vi bliver klogere efter pressemødet. P.S. Manden er blevet løstladt og han bor/arbejder omkring Göteborg iflg. TV2. http://ekstrabladet.dk/112/article304926.ece Han er blevet sigtet for vold og nægter sig skyldig Jeg er dog stadig lidt i tvivl om hvilket fjols der er den største idiot. Ham der slog, eller ham der forsøgte at slå ??? (poulsen vs. klaphat) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Mon der er nogen som venter på ham når han kommer ud Jeg havde sku meldt Christian Poulsen for vold Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uffe 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Mon ikke den store tåbe, som slog dommeren, ja jeg vil nærmest kalde ham for landsforræder, ikke vil komme ud for en del endetarmsundersøgelser af toldere mv. hver gang, han skal ind i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Når de er færdige med ham, så lider han da ikke af rektumfobi....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Ja det er satme noget skod... Mig og kæresten flytter til oxie et sted efter d. 2/7, og danskere er nok ikke det mest populære svenske folkefærd lige nu og lidt fremover! Må håbe at de kan differentiere. /PartyForstår ikke hvordan du tænker. Danskere er da mægtig populære i Sverige i dag. Simpelthen så flinke og uselviske mennesker, der forærer EM-slutrundepladser væk. Ironien i historien er at den svensker, der fik en knytnæve i maven, tilstod at han selv havde rykket i Poulsen før Poulsen gav ham en knytnæve i maven. Tænk, den kvajpande der skal leve med det her. Offentligt kendt eller ikke, det må være pinligt nok over for venner, familie og arbejdskammerater. Men bare send regningen til ham. Plus regningen for at sætte ordentlige stakitter op. Der er erstaningskrav på vej til ham, ifølge Steinmetz på TV2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Han er blevet sigtet for vold og nægter sig skyldig Jeg er dog stadig lidt i tvivl om hvilket fjols der er den største idiot. Ham der slog, eller ham der forsøgte at slå ??? (poulsen vs. klaphat) Ja når alt kommer til alt må det vel egentlig siges at være Christian P, han kan vel næppe "undskylde" sig med at være fuld:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Ja når alt kommer til alt må det vel egentlig siges at være Christian P' date=' han kan vel næppe "undskylde" sig med at være fuld:fight:[/quote'] Exactly... Men, jeg kommer faktisk lidt i tvivl. Der bør da ikke dømmes straffespark i situationen, bolden er jo i spil helt oppe i midten af den danske bane, da det sker og bolden er jo slet ikke på vej mod de to herrer. Men det er jo fuldstændig ligegyldigt nu!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Skal vi ikke lige holde op med at opfordre til vold og hævnakter! :thumbdown Ja, tilskueren er en fuld padde af rang, og skal nok få sin straf i form af sagsanlæg, voldsdom og ringeagt. Poulsen var 100% u-sportslig, og vil også mærke konsekvenserne af hans fadæse. I sidste ende, så er det jo "bare" fodbold. Også selv om det var et af de klassiske ærkerival-opgør. Men so be it! Hvor der handles, der spildes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Exactly... Men' date=' jeg kommer faktisk lidt i tvivl. Der bør da ikke dømmes straffespark i situationen, bolden er jo i spil helt oppe i midten af den danske bane, da det sker og bolden er jo slet ikke på vej mod de to herrer. Men det er jo fuldstændig ligegyldigt nu!!![/quote'] Vold er vold, og hører ikke til på en fodboldsbane - uanset hvor bolden er henne. Syns dommeren dømmer korrekt i den situation. Du må jo heller ikke slå en person uden for banen, uanset hvor meget han har provokeret dig. Den der slår først, får straffen - med mindre han benytter sig af den danske gamle nødværge lov *griner* Men jeg fatter seriøst ikke hvorfor kampen blæses af, så tæt på afslutning - dommeren var jo på intet tidspunkt i fare, ud fra de klip der er vist i TV. Ham gutten var jo standerstiv, og ramte stort set ikke dommeren - så at dommer bruger begrundelsen, at han frygter for sit liv og lemmer, og dermed bruger en paragraf i reglerne, hvor han kan stoppe kampen - er for langt ude. Er bange for adrenalinet pumpede for meget i dommerens krop efter det røde kort, at han ikke havde overskud til at tage et skridt tilbage og se på realiteterne. Men nok om det - fakta er, at det var forkert gjort - og så må man tage de følger der nu engang kommer. Men tvivler på de for sendt noget erstatsningskrav ud til ham bollen der. Der ligger jo også et ansvar hos sikkerhedspersonalet i Parken, der tydeligvis ikke udførte deres job korrekt. Publikum må jo ikke kunne få adgang til fodboldsbanen - det er deres primært job, er det ikke ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Exactly... Men' date=' jeg kommer faktisk lidt i tvivl. Der bør da ikke dømmes straffespark i situationen, bolden er jo i spil helt oppe i midten af den danske bane, da det sker og bolden er jo slet ikke på vej mod de to herrer. Men det er jo fuldstændig ligegyldigt nu!!![/quote'] Netop fordi bolden er i spil, er der straffe. Havde bolden ikke været i spil kunne der kun dømmes rødt kort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 mon ikke "staklen" blot er en som har kørt gennem betalingsanlægget i sin cabriolet og været lidt uheldig med bommen ? IMO er det nok sket mere end én gang ;o) Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Vil bare sig følgende: Christian Poulsen bør bruge de næste par dage til at tænke lidt, og dermed komme frem til den eneste mulighed han reelt har, at stoppe sin landsholdskarriere! At se den fucking idiot trække landsholdstrøjen over hovedet bare én gang til, vil blot fuldende den skandale dansk fodbold pt er havnet i. Er han ikke indstillet på at stoppe på landsholdet, så må DBU/landstræneren træffe afgørelsen for ham! Respekt for sporten! Det fede klamme korpus der overfaldt dommeren skal ruineres økonomisk! Han skal gøres ansvarlig for den bøde der kommer til DBU om en måneds tid, samt erstatte de indtægter DBU vil gå glip af i forbindelse med yderligere straf fra UEFA (manglende entre indtægter for de kommende hjemmekampe osv). Begge episoder i DYBT PINLIGT for dansk fodbold! Der skal åbenbart kun to idioter til at sørge for at Danmark IGEN misser EM Og til sidst er det i øvrigt overraskende positivt at se (ud af 40+ indlæg i tråden her), at der ikke findes et eneste indlæg fra en af de moralske pladder skribenter her på forum, der udtaler noget i retning af: "Hvor er det pinligt at være dansker i Sverige nu!"...- Gu er det ej pinligt at være dansker, pga en enkelt idiot eller to! Det er pinligt for dansk fodbold, at de to idioter ødelagde det for alle os andre! just my 2 cents.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Christian Poulsen bør bruge de næste par dage til at tænke lidt, og dermed komme frem til den eneste mulighed han reelt har, at stoppe sin landsholdskarriere! At se den fucking idiot trække landsholdstrøjen over hovedet bare én gang til, vil blot fuldende den skandale dansk fodbold pt er havnet i. Er han ikke indstillet på at stoppe på landsholdet, så må DBU/landstræneren træffe afgørelsen for ham! Respekt for sporten! Helt enig! Der har været flere og flere af den slags episoder i løbet af de sidste par år (Hvem husker ikke Zidanes fald fra fodboldgud til "ham der legede gedebuk"...). Det er på tide, at der bliver sagt STOP fra de ansvarliges side. Jeg synes ikke det er unfair, at kræve en hvis standard for opførsel fra spillernes side. De er trods alt rollemodeller for en hel masse kommende spillere. Det er bare trist at landsholdet mister en god spiller (nu var han ganske vist ikke særlig god igår) hvis det kommer så vidt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Det er bare trist at landsholdet mister en god spiller (nu var han ganske vist ikke særlig god igår) hvis det kommer så vidt... Fuck Poulsen! Vi har Leon Andreasen og Rasmus Würtz til at overtage "Poulsens plads" på landsholdet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2007 Altså, den Farlige Flodhest fra Parken... han er glemt i løbet af et par timer i resten af verden udover Danmark og Sverige. Sverige bør og får nok også sejren for den kamp når Uefa bestemmer sig i juli, så svenskerne ser sig egentlig nok ikke så sure på ham, andet end han selvfølgelig ødelagde den gode sportsånd (med hjælp fra Christian Poulsen). Personligt ville jeg hverken råbe efter det tykke dyr eller love ham bank. Han får som fortjent, en voldssigtelse med Michael Gravgaard, der har sagt ja til at vidne, samt økonomisk sagsmål fra DBU's garanteret dygtige sagførere. Ja, hvis det hele ender i skandale og han skulle slippe uden straf, så alene hans betaling af forsvarer og frygt for livet i øjeblikket må være ganske forfærdeligt og dermed fuldt fortjent. Han har i dag udtalt sig, at han ikke tør tage til sit eget hjem af frygt for tæsk. Det må egentlig være ganske ubehageligt... og så kan han lære det! Og det samme kan alle de andre IDIOTER som finder på at rende ind på en bane under en kamp. Skal vi danskere være pinlige over os selv? Det var min første følelse, da jeg så kampen, men bagefter tænkte jeg mig om og selvfølgelig er det kun de tabere som hooligans og urostiftere som bør føle sig ilde til mode. Men de er sikkert ligeglade og synes det var sejt gjort (eller hvad der nu foregår oppe i ærten bag tykpanden). Det jeg synes var mest trist, var nu at vi ikke fik en ordentlig afslutning på kampen. Det var den bedste landskamp jeg har set i lang, lang tid. Bagud 3-0 og så til Sverige!!! Føj, det var surt. Og så sådan et comeback. Efter min mening har det danske hold ikke stoffet der gør dem fortjent til at komme til EM. Det skal man kunne vinde over enten Sverige eller Spanien for at fortjene, så vi er ude nu. Men kampen var så god, at det ikke havde skuffet mig så meget, selvom den skulle have været endt 3-3, for bare det at hente svenskerne på den måde ville have været så fed en følelse at det næsten kunne måle sig med at kvalificere sig til EM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2007 Til gengæld fik Spanien jo ganske gratis en masse idéer til, hvordan både Danmark og Sverige skal spilles: Danmark bagud med 3-0 indenfor en halv time... Pinligt og endda en "Jesper Olsen" af Gravgaard som ikke få headet bolden ordentligt tilbage. Sverige sætter 3-0 føringen over styr og lader Danmark komme tilbage på 3-3 - lige så pinligt. Men nu ved Spanien og de andre hold i gruppen jo snildt, hvordan Danmark og Sverige skal spilles i deres ekstremt usikre forsvar (Agger fritaget her). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2007 http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article305052.ece Har fået en SMS med hans navn og telefon nummer - idioten hedder Joakim (håber ikke han er her fra foraet?). HVis du sku være interesseret så smid en PM.:D Jeg ved ikke hvad der er værst og ligger nummer 1 på tåbelisten:rolleye: , at løbe på banen for at banke dommeren eller ovenstående??? tja, man undres. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2007 Jag var inne och såg kampen, och det mest pinsamma är i mina ögon vakterna frånvaro av aktion. De låter han komma in på banan, de danska fotbollsspelarna(!) stoppar han, han GÅR tillbaka och är nästan på väg upp på läktaren inna de stoppar han och för bort honom. Inte nog med det, det händer 2 gånger till att danska supporters får lov till att löpa in på banan utan att vakterna reagerar. Pinsamt Pinsamt. Parken´s egna vakter har visst satt det här i system, då det inte är första gången det händer i Parken. Att CP slog är så dumt, så dumt, och kommetarerna om att Rosenberg provokerade honom, ja men självklart, men det var ju mot provokationernas mästare. Lite ruff i straffområdet är det till alla kamper. Men slaget i magen det var för dumt!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2007 Ja det kan godt være at flodhesten gjorde en dum handling! . Men han var formodentlig påvirket af øl som Parken motiverer folk til at drikke. Derfor mener jeg at Parkens ledelse (+ DBU) ikke har kompetance til at lede store kampe. Heller ikke vagterne fungerer, de står bare og kigger. Et stort ledelsesproblem! Jeg mener ikke flodhesten er det egentlige problem, det er snarere CP og ledelsen!... Flodhesten var desuden totalt harmløs. Dommeren overreagerer ved at fløjte kampen af. Men han er måske bange for at alle tilskuerne er stangstive og skal klappe ham lidt på kinden På den anden side, kan vagterne ikke holde tilskuerne borte, kan det ikke spilles fodbold. Just my 5 cent Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2007 Nyt spil :) http://spil.kathart.dk/fodbold/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2007 Interview Fan undskylder overfald "Til Danmarks befolkning vil jeg sige undskyld!" Se TV2´s interview med fan der overfaldt fodbolddommer. Interviewet er at finde på Sputnik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites