razo24 10 Anmeld indhold Skrevet June 2, 2007 hej.... jeg vil lige høre, hvad ville forsikringen ligge på for en audi a6 2.4 fra 2005... når man er 23 år har haft kørekort i 5 år uden skader?. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 hej.... jeg vil lige høre, hvad ville forsikringen ligge på for en audi a6 2.4 fra 2005... når man er 23 år har haft kørekort i 5 år uden skader?. Søg!!! Og du skal finde ud af at det kan man ikke regne ud... det kommer an på hvor du bor, hvordan du parkere, og hvor længe du har haft kørekort - intet at gøre med om du er 23 og har haft skadefri kørsel! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
razo24 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 har haft kørekort i 5 år uden skader?. står klart og tydeligt at jeg har haft det i 5 år nu, jeg forventer heller ikke en eksakt pris, men bare cirka, så jeg kan få en ide om hvor meget det vil koste, og desuden parkerer jeg nede på gaden foran min lejlighed... som sagt forventer jeg ikke en præcis pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 står klart og tydeligt at jeg har haft det i 5 år nu, jeg forventer heller ikke en eksakt pris, men bare cirka, så jeg kan få en ide om hvor meget det vil koste, og desuden parkerer jeg nede på gaden foran min lejlighed... som sagt forventer jeg ikke en præcis pris.Adressen er ekstremt vigtig for et slag på forsikringstasken. Så et gæt: imellem 7500,- og 98.000,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 ...som sagt forventer jeg ikke en præcis pris. Og det kan du så bruge til hvad? Der er dusinvis af folk som gennem tiden har spurgt på lige præcis det samme, og bedste (seriøse) råd er vel; 1. find en lignende bil på eks. blocket.se 2. ring et forsikringsselskab eks. Länsförsäkring. )http://www.lansforsakringar.se/) 3. giv dem din adresse, svenske personnummer, reg.nr. på bilen 4. vent på tilbud God fornøjelse! Rettelse; Da Gio's svar ikke er fyldestgørende, må jeg komme med et bud på over 98.000SKK nemlig 199.000SKK! That's the truth! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Rettelse; Da Gio's svar ikke er fyldestgørende' date=' må jeg komme med et bud på over 98.000SKK nemlig 199.000SKK! That's the truth![/quote']*whoa*...hvad hulen har du prøvet at forsikre til dén pris!? En Ferrari Enzo parkeret på fodboldbanerne i Rosengård?? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 *whoa*...hvad hulen har du prøvet at forsikre til dén pris!? En Ferrari Enzo parkeret på fodboldbanerne i Rosengård?? :D Tror jeg sku ikke at du kan få til den pris, på det sted :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DarkAdMiN 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 hej.... jeg vil lige høre, hvad ville forsikringen ligge på for en audi a6 2.4 fra 2005... når man er 23 år har haft kørekort i 5 år uden skader?. ansvar/trafik: ca 9000 Kr året kasko/helforsikring: mellem 40-50.000 kr. året Det svinger en smule. og aller Jer andre. Dont flame me Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Jamen jeg får det til 6500 for ansvar, og 16000 for kasko - og jeg er også 23 og med kørekort i 5 år, jeg parkere også på gaden! (altså i regne stykket) Mystisk:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
razo24 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Jamen jeg får det til 6500 for ansvar, og 16000 for kasko - og jeg er også 23 og med kørekort i 5 år, jeg parkere også på gaden! (altså i regne stykket) Mystisk:rolleye: dvs. 25 - 30.000SKK er hvad man kan forvente at betale for denne her bil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 dvs. 25 - 30.000SKK er hvad man kan forvente at betale for denne her bil?Nej...ca 7.500,- til gigaenormsindssyg-sum Læs: du kan ikke skønne en dyt uden en adresse med i spillet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites