koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet June 1, 2007 Er der nogle som er frisk på at mødes fks. i folketspark og se noget bold??? Eller smutter i allesammen til fælledparken eller parken :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2007 Danske roligans i SE Ja, der burde da være et sted hvor man kan se kampen med danske briller i Malmø? Kan jo fornemme at der er flere der efterspørger at dette bliver arrangeret! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2007 Altså vi kan jo sagens mødes nogle stykker fks. i folkets park!!! Alt efter hvor mange vi snakker om, så kan vi da sagtens se den hos mig (ved nobeltorget\admiralsgatan) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2007 Jeg er Frisk på at vi mødes et eller andet sted og ser noget ball.....min blå/gula hue skal osse luftes... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2007 Pt. er der aftalt fælles møde ved nobeltorget\admiralsgatan, hvor efter turen går mod Folketspark. Er der nogle som skal være med på mad, eller blot en kold inden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 Vi vil gerne være med til at mødes! Er aftalen så at vi ser den privat eller i Folkets park? Og hvad tid skal vi mødes?:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 Aftalen var at starte hos mig, men jeg bliver desværre nød til at melde fra da jeg ligger syg! Håber i får en hyggelig aften, og at vi vinder (hvem er vi?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gitte-M-J 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 er der plads til en mere er der plads til en mere? er meget frisk på at tage med - men hvem er vi? er der ikke en der sender mig en pm med en ard og tlf nr. i tilfældet af at jeg fare vild i en telefonboks eller noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
K.C 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 tror desværre det blev aflyst... vi tager i folkets park eller på en pub, men hvis folk stadig er friske på at mødes og følges... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 er der plads til en mere? er meget frisk på at tage med - men hvem er vi? er der ikke en der sender mig en pm med en ard og tlf nr. i tilfældet af at jeg fare vild i en telefonboks eller noget... Ja,,Jeg troede der ikke var tilslutning til at mødes..!! Så nu bliver den nappet på den hvide ko med en pils i hånden....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gitte-M-J 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 dk vs se hvor ligger den hvide ko og er der plads til en mere, har sendt dig en pm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 hvor ligger den hvide ko og er der plads til en mere' date=' har sendt dig en pm[/quote'] :D :D :D ,,Den hvide ko står i en lejlighed på värnhem....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 FUCK hvor ville jeg 10 gange heller være nede og se den kamp, end at ligge herhjemme...det er sku rigtig bold det der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2007 Var der nogle som kom derned??? Hvordan var det til sidst, var der noget ballade eller kan svenskerne godt holde sig? ;-æ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Var der nogle som kom derned??? Hvordan var det til sidst, var der noget ballade eller kan svenskerne godt holde sig? ;-æ) Hvorfor skulle svenskerne lave ballade?? De vandt jo kampen, og har har den ene fod inde i EM varmen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2007 Hvorfor skulle svenskerne lave ballade?? De vandt jo kampen' date=' og har har den ene fod inde i EM varmen.[/quote'] Ak ja, der er jo nogle som laver ballade bare for at lave ballade....I DK - tænkte om de var ligeså tosset herovre :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites