Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Skrevet May 31, 2007 Nogen der ved hvor Evelöv ligger? Jeg skal ud og se på en kattekilling i morgen på en af de der steder som ikke har nogen adresse andet end det er et hus i Evelöv med en hvid volvo foran .... Nu er det bare sådan at jeg ikke kan finde Evelöv nogen steder på eniro-kort og da min sted sans er underudviklet kan jeg redan se besværlighederne ved at finde et område/flække der ude på Lars Görans Marker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 Nogen der ved hvor Evelöv ligger? Jeg skal ud og se på en kattekilling i morgen på en af de der steder som ikke har nogen adresse andet end det er et hus i Evelöv med en hvid volvo foran .... Nu er det bare sådan at jeg ikke kan finde Evelöv nogen steder på eniro-kort og da min sted sans er underudviklet kan jeg redan se besværlighederne ved at finde et område/flække der ude på Lars Görans Marker Er det ikke Everlöv, det hedder, et eller andet sted nede midt på sletten. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hexa 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 Er det ikke Everlöv' date=' det hedder, et eller andet sted nede midt på sletten. :)[/quote'] Måske Eslöv????? mvh hexa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 Jeg tror ski Niels har ret ( bar¨lige for engangs skyld:tongue2: ) men det får jeg jo at se i morgen ..... Everlöv findes i al fald på eniro og det ligger jo ved Veberöd så sandsynligheden tæller. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites