Jump to content
Audii

Tandlæge **The best**

Recommended Posts

Hey people Skal snart til tandlæge da jeg har lidt problemer med mine tænder(huller sikkert) - Her er mit spørgsmål om hvilken en jeg skal vælge i Skåne området - Jeg går ikke på kompromi når det drejer sig om mit helbred så det må gerne være dyrt og godt i stedet for dyrt og dårligt hvis i forstår hvad jeg mener? :) Hvilken en ville i anbefale? har set de andre tråde men de er meeeget gamle :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jeg lider af tandlägeskräk og er derfor ikke tjent med hvem-som-helst. Derfor fik jeg anbefalet Lars Forslund, Spångatan 1.A, Malmö. Tel: 040-6119554 og han er meget dygtig. Dette er jo en smagssag, men det vurderer du selv! Good Luck:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, eftersom jeg aldrig sådan har døjet med større ting, som prismæssigt kunne friste mig til at eksperimentere med en svensk tandlæge, så kan jeg kun anbefale min danske: Jan Cramer (www.jancramer.dk). Han er formentlig ikke det billigste alternativ, men han er enormt dygtig og meget opmærksom på, at det ikke må gøre ondt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tja' date=' eftersom jeg aldrig sådan har døjet med større ting, som prismæssigt kunne friste mig til at eksperimentere med en svensk tandlæge, så kan jeg kun anbefale min danske: Jan Cramer ([url']www.jancramer.dk). Han er formentlig ikke det billigste alternativ, men han er enormt dygtig og meget opmærksom på, at det ikke må gøre ondt.
Jeg er enig med Mulde. Jan Cramer er dygtig, rar, meget omhyggelig og, som Mulde så rigtigt siger, 100% opmærksom på, at det ikke må gøre ondt. Mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tja' date=' eftersom jeg aldrig sådan har døjet med større ting, som prismæssigt kunne friste mig til at eksperimentere med en svensk tandlæge, så kan jeg kun anbefale min danske: Jan Cramer ([url']www.jancramer.dk). Han er formentlig ikke det billigste alternativ, men han er enormt dygtig og meget opmærksom på, at det ikke må gøre ondt.
Det kan jeg kun være helt enig med dig i. Jeg fandt ham fornylig på nettet efter et meget kedeligt besøg hos en svensk tandlæge. Jeg har skrevet om min tidl tandlæge herinde for kort tid siden. Jeg kan absolut kun anbefale Jan Cramer. Han reddede nærmest mine tænder og min økonomi . Meget meget dygtig tandlæge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites