stein_ 10 Anmeld indhold Skrevet May 30, 2007 hejsa allesammen... Har set de fleste søger folk herinde til at lave mad osv... da jeg er udlært slagter kan jeg os godt lave mad osv.. Så hvis i mangler en ung frisk gut til at lave noget mad til jeres fest eller lignende så skriv til mig så kan jeg sammensætte en menu eller i kan komme med forslag selv til en menu osv... Kan sørge for at lave det meste. bare et eksempel er helstegt pattegris det er jo snart sommer :-) bor dog i dk endu men det sku ikke være en hindring venlig hilsen slagter stein_ :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2007 hejsa allesammen... Har set de fleste søger folk herinde til at lave mad osv... da jeg er udlært slagter kan jeg os godt lave mad osv.. Så hvis i mangler en ung frisk gut til at lave noget mad til jeres fest eller lignende så skriv til mig så kan jeg sammensætte en menu eller i kan komme med forslag selv til en menu osv... Kan sørge for at lave det meste. bare et eksempel er helstegt pattegris det er jo snart sommer :-) bor dog i dk endu men det sku ikke være en hindring venlig hilsen slagter stein_ :-) Venter stadig spændt på svar fra dig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2007 Venter stadig spændt på svar fra dig! Sidste aktivitet: 31-05-2007 10:03 Alle kan jo ikke være som vi, der skal have vores daglige fix :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites