Khil 10 Anmeld indhold Skrevet May 26, 2007 Inspireret af andre tråde i debatten synes jeg det kunne være sjovt at læse hvor meget folk herinde har budt OVER startbuddet. Det kan også være med til at hjælpe nye købere til at få en grov idé om prisniveauet i Skåne. Selv gav jeg 910,000 sek for en lejlighed der startede på 785,000, dvs. jeg har budt 125,000 sek over. Hvad med Jer andre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Syns det er svært at måle prisniveau ud fra hvad folk har "vundet" boligen for. Der er mange forskellige parameter der gør sig gældende, som ikke nødvendigvis viser et prisnivau, men mere en "den vil jeg ha" pris :-) F.eks blev min udbudt til 325.000 SEK, og jeg købte den for 420.000 SEK. Der var 2 med i budrunden inkl. mig - men jeg VILLE ha den her lejlighed, så den er formentlig købt dyrt :-) Men det viser kun hvad jeg syns den er værd, ikke et egentlig nivau :-) Den ligger i Ödåkra, lige uden for Helsingborg forresten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Min lejlighed blev udbudt til 700k. Blev solgt til 780k da der var 2 der gerne ville have den. (Tak Malgre) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Inspireret af andre tråde i debatten synes jeg det kunne være sjovt at læse hvor meget folk herinde har budt OVER startbuddet. Det kan også være med til at hjælpe nye købere til at få en grov idé om prisniveauet i Skåne. Selv gav jeg 910,000 sek for en lejlighed der startede på 785,000, dvs. jeg har budt 125,000 sek over. Hvad med Jer andre? Vores lejlighed startede og sluttede næsten på præcis de samme tal som din Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 wouw.. det kan så overhovedet ikke sammenlignes.. Der er fx. ret stor forskel på et hus i Limhamn/Bunkeflo og en lejlighed i Serenadgatan.. Jeg kan så sige at jeg bød 100.000 under og fik min nuværende lejlighed. Hvilket igen ikke giver nogen mening.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Strategi... Glem det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Mogens, jeg tror du misforstår min hovedrysten.. Hvis man skal find prislejer i malmø kan man jo ikke blot stikke en pris ud og hvor meget man bød over/under på en lejlighed (se første indlæg). Det handler om lokation, stand, størrelse osv osv.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Man kan også via Hemnet købe information om gjordte køb i nærheden af det objekt man kigger på. For 100 SEK kan man få information om de sidste 15 handler. Så kan man bruge dette til at danne sig et billede af prisniveauet. Det er http://www.varderingsdata.se man køber data af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 vi gav 875.000 i almvik for 120 m2, vi bød ikke over, men lagde pengene dagen efter vi havde kigget på lejligheden (sælger ville have et hurtigt salg) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Vores bud runde sluttede 300.000 over udgangspris. Pågældende mægler har ry for at sætte prisen lavt, for at få flere spekulanter. I forhold til området blev slutprisen ikke så høj. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Vores hus var udbudt til 2 mio, vi fik det til 2,25mio. Der var indtil 2,2 mio 12 der bød med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cornisland 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Jeg var den første der så på min lejlighed, sagde til hende hun kunne få de 785 000 skr, som hun ville ha, hvis hun solgte med det samme, hvilket hun sagde ok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Vi fik vores hus for 100.000 under prisen. Vi fik at vide af mægler af der var nogen der havde budt 150.000 under, det havde sælger afvist for 1 md. siden. Herefter bød vi 125.000 under og fik det for de -100.000 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Wonko the Sane 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Muret hus fra '47 i Trelleborg, der stod til 925.000. Fik det for 880.000 (for et år siden).. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Vores rækkehus var udbudt til 160.000 og vi endte på 210.000 :D det er snart 3 år siden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kikkomaniac 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2007 Vi fik vores nye lejlighed 50.000 under de sælgerne ville have. Vi "slap" med 2.050.000 for 75m2 lejl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JJ/JM 10 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2007 Det svinger meget, hvordan der handles. Vi har været i bud på et hus på 3,8 og vores sidste bud var 4,3...det gik til nogen andre. Vores nuværende hus er købt til udbudt pris 3,5 og det er nu 1,5 år siden.. /Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites