SusanneKristensen 10 Anmeld indhold Skrevet May 25, 2007 Vi er en familie på 5 som ønsker at flytte til Skåne:new: , vi har svært ved at finde ud af hvor vi skal bosætte os da det er svært at se om området er noget i vores smag.. Derfor ønsker vi at leje et hus eller lejlighed indtil vi finder det rigtige område og hus.. Nogen der kender et sted hvor man søger lejemål??? - der er mange på nettet men mange af dem er jo væk inden man får set sig omkring:rolleye: og så er mange af dem i Malmö, vi bor helst på landet og ikke i storbyen.. Susanne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Vi er en familie på 5 som ønsker at flytte til Skåne:new: , vi har svært ved at finde ud af hvor vi skal bosætte os da det er svært at se om området er noget i vores smag.. Derfor ønsker vi at leje et hus eller lejlighed indtil vi finder det rigtige område og hus.. Nogen der kender et sted hvor man søger lejemål??? - der er mange på nettet men mange af dem er jo væk inden man får set sig omkring:rolleye: og så er mange af dem i Malmö, vi bor helst på landet og ikke i storbyen.. Susanne Hej Susanne, Jeg ved ikke hvor du kigger henne, men jeg tror at Blocket måske er det bedste bud. Her dette link til Hyresrätter i Skåne län. http://www.blocket.se/li?q=&ca=23_14_s&f=p&c=56&w=2&st=a Men som du selv skriver skal du nok regne med at skulle give lyd om interesse pænt hurtigt. Jeg bor ikke selv til leje, men selv når man køber går tingene betydeligt hurtigere i Sverige end i Danmark :) Held og lykke med at finde hvad I søger. Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Hvis i ellers har økonomien nogenlunde iorden kan i ligeså godt købe. Godt nok er i afhængig af at få solgt når i skal flytte videre osv. Men jeg vil mene der er 95% chance for i tjener penge på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites