Kraemmer 10 Anmeld indhold Skrevet May 24, 2007 Er der nogen der ved hvor man kan se fodbold på storskærm i Malmø d. 2. juni? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Fokets Park Malmö Bland årets höjdpunkter så här långt, finns t ex EM-kvalmatchen mellan Sverige och Danmark den 2 juni. Biljetterna till matchen som spelas i Köpenhamn är slutsålda för längesedan - hos oss kan du se matchen på storbildsskärm helt gratis. Var du på någon av fotbollsVM-matcherna i parken förra året, vet du vilken fantastisk stämning som väntar! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Bland årets höjdpunkter så här långt, finns t ex EM-kvalmatchen mellan Sverige och Danmark den 2 juni. Biljetterna till matchen som spelas i Köpenhamn är slutsålda för längesedan - hos oss kan du se matchen på storbildsskärm helt gratis. Var du på någon av fotbollsVM-matcherna i parken förra året, vet du vilken fantastisk stämning som väntar! :D Jep og skal du købe øl, må du kun være indenfor det indhegnede område som en abe i bur;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Hvem holder du så med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Var der et smut sidste sommer under VM... der var sgu noget overcrowded, så vi smuttede hjem i halvlegen Men uha det er en vigtig kamp :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Hvem holder du så med? Jeg holder med dem der vinder, men dk-sv der er det nok Danmark:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Danmark er favorit ;) Spilstop Begivenhed 18:00 Danmark - Sverige 1: 2,35 x: 3,15 2: 2,95 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Er det med eller uden Zlatan? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Det er med Zlatan, han er vist nok parat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Jag läste att de har storskärm utanför Parken, där man kan se kampen. Ellers kan ni ju göra som mig, se den live i parken.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Er det med eller uden Zlatan? ;)Det gör vel ikke den store forskel;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Den irske sportscafé der ligger ved Malmø C's station viser den med garanti... og sikkert alle de andre pub'er der ligger rundt omkring. Den ved stationen har dog lidt halvdyre priser på øl, såvidt jeg husker... tror det var noget med over 60 sek for en fadbamse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 http://www.kanalnio.se/index.php?id=sport&no_cache=1 Det er dem som viser kampen De har sgu nogle meget underholdende reklamer for danmark - sverige kampen Noget med nogle rød/hvide spillere som er lidt ude af form, og nyder en del cigaretter og bajere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Hvem holder du så med? Kan jeg ikke have en dansk og svensk trøje på? Så kan jeg bare skifte som kampen bølger.... Men jeg må bryde sammen og tilstå, at jeg holder med DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Er der nogen der ved hvor man kan se fodbold på storskærm i Malmø d. 2. juni? Måske vi skulle lave et arrangement? Hvis der er nogle der er friske... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 http://www.kanalnio.se/index.php?id=sport&no_cache=1 Det er dem som viser kampen De har sgu nogle meget underholdende reklamer for danmark - sverige kampen Noget med nogle rød/hvide spillere som er lidt ude af form, og nyder en del cigaretter og bajere Det må være billeder af Elkjær og Arnesen......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Fodboldsfest Som optakt til fodboldlandskampen Danmark & Sverige 2. juni indbyder Øresundsbron i samarbejde med DBU, Visit Sweden og Wonderful Copenhagen til kæmpe folkefest i Fælledparken. Dagen bliver et symbol på den udvikling som Øresundsregionen i disse år gennemlever og kommer til at stå i det hyggelige samværs tegn for familier fra begge sider af sundet. Festpladsen er placeret på græsset omkring Pavillonen i Fælledparken, blandt andet med en stor scene, hvorfra kampen transmitteres direkte på en 70kvm sup2; storskærm kl. 20. Fra scenen vil danske og svenske bands i løbet af dagen sørge for opbygning af den helt rigtige stemning for både de publikummer, der senere skal i Parken for at se kampen "live" og for alle andre, der ikke nåede at få billet indenfor de 24 minutter det tog at sælge ud. Som konferencie står Master Fatman og Annette Heick klar til at bidrage til en festlig dag, og til at skabe den helt rigtige broderlige og kærlige stemning blandt publikum. Før det store øjeblik kl. 20, vil dagen byde på masser af aktiviteter for børn og voksne, bl.a.: Bordfodbold for "voksne" hvor du selv er fodboldspilleren! Mulighed for flyvetur i DONGs luftballon Konkurrencer mellem danske og svenske publikumshold Ansigtsmaling Fodbold for børn på minibaner Syng med på landsholdets slagsange Konkurrence i fodboldspark Vi glæder os til at se dig lørdag den 2. juni 2007 i Fælledparken! VELKOMMEN! Program Festpladsen er åben fra kl. 12 - 22.3013.30 Velkomst fra scenen v. Master Fatman & Annette Heick BliGlad Underholdning og konkurrencer ABBA Revival Band Underholdning og konkurrencer DK Rocks Underholdning og konkurrencer Mats Ronander All Stars med special guests Kåring af konkurrence vindere – 5 × 2 billetter til Parken! Optakt og Kick off Danmark-Sverige på storskærm Festpladsen lukker Gratis entre – mulighed for at købe mad og drikke. Sponsorer: Arla , DONG Energy, Carlsberg, Central Park og Charlotte Holm CPH Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Ansigtsmaling Syng med på landsholdets slagsange Shit, det må jeg ikke gå glip af! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hexa 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Hejsa. Hvorhen ligger fælledsparken, synes det kunne være en god ide for min knægt som er svensk og stooooooooooooooort fodboldsfreak, og min mand som er dansk som skal se denne kamp fælles i parken då jeg har købt bilj til dem, at hygge sig inden. mvh hexa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Hvorhen ligger fælledsparken Lige ved siden af Parken ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hexa 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Lige ved siden af Parken ... Mange mange tak mvh hexa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Men os d.. Men hvad med os`der ikke drøner til Kbh og bliver i Malmö,,skulle vi finde et sted og banke nogle svensker med en masse ..... Er der nogle der er friske...?? Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 Nogle der ved hvor man kan se kampen henne i TV - udover altså TV2? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 Nogle der ved hvor man kan se kampen henne i TV - udover altså TV2? På Kanal 9 kan du også se kampen. www.kanalnio.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2007 Storskærm i folkespark - mad og øl kan købes, se annonce i gratis aviser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites