Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Som min gamle efterskoleforstander sagde i 1993: Spørg ikke hvad andre kan gøre for dig, men hvad du kan gøre for andre :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Som min gamle efterskoleforstander sagde i 1993: Spørg ikke hvad andre kan gøre for dig, men hvad du kan gøre for andre :D Og mon ikke din efterskoleforstander har nuppet det citat fra en måske lidt mere patriotisk fyr?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Og mon ikke din efterskoleforstander har nuppet det citat fra en måske lidt mere patriotisk fyr?:) Kanske ;) Han formulerede det nu sådan her: Spørg ikke hvad skolen kan gøre for dig, men hvad du kan gøre for skolen... sådan blev hver tale indledt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Der er en ro, og den beror på, at du er tro, mod det du tror på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Denne har jeg så selv fundet på... har været inde og runde P3 Man skal ikke kaste med pindsvin når man selv bor i et ballonhus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Denne har jeg så selv fundet på... har været inde og runde P3 og nu vi er ved P3 :D "Jeg tror ikke på bulimi - Kun på dårlige kokke" :th2: Denne er dog min egen som jeg prøver at efterleve. Ved tungt arbejde, "Hvorfor ødelægge min ryg når der er så mange andre med dårlige rygge der kan lave samme arbejde?" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Kan du ikke ha den i munden, så bare nøjes med at kysse den på siden.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stephanie 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 "It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not" Life is too short, grudges are a waste of perfect happiness laugh when you can apologize when you should and let go of what you can't change. Love deeply and forgive quickly take chances... give everyting and have no regrets life is to short to be unhappy you have to take the good with the bad smile when you're sad love what you got and always remember what you had always forgive but NEVER forget learn from your mistakes but never regret. People changes, and things go wrong but always remember LIFE GOES ON!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Kan du ikke ha den i munden' date=' så bare nøjes med at kysse den på siden..[/quote'] Det må i så fald være din fod :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 ''A day without a laughter is a day wasted'' Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2007 "They say hard work never killed anyone, but I figure: Why take the chance?" - Ronald Reagan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LarsN 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2007 "Born to die." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2007 Born to idle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2007 It´s been a business doing pleasure with You... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2007 I et anfald af sjælden ydmyghed: 2 fluer med 3 smæk.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2007 Carpe Diem ! Øv....det var min....eller : Juhuuuu.....også mig :th2: Eller: There can be ONLY one !!;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anders B 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2007 If it aint broken, don't fix it =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2007 Min signatur siger vel alt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 "And it`s my durty too pleses the booty..." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cornisland 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Hvorfor nøjes med at kysse pigens kind, når fissen er lavet af samme skin :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 "We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th, malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists themselves, away from the guilty." G.W. Bush Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Intet slår forgængelighed - eller rettere forgængelighed slår alt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Årsag: filosofisk eftertanke Livet, er det der sker for os, mens vi har travlt med 1000 andre ting Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 "Life is a lemon and I want my money back", Jim Steinman Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Med nogen tøven vil jeg også hope med på vognen og bidrage med et par visdomsord, der ikke er mine egne, i denne super populære tråd der bare nægter at dø :D "Succes er en utilgivelig synd mod medmennesket" - Ambrose Bierce Først mente jeg; sluder! Men senere gik det op for mig at ovenstående har en vis gran af sandhed i sig. Måske bedst illustreret af Souvenirs landeplage - der heldigvis er næsten glemt nu - "Jeg hader Susanne". Næste visdomsord kommer i et par, fordi de på fornem vis modsiger hinanden. Måske for at minde os om at selv visdomsord har sine begrænsninger? "Og de sidste skal blive de første." - Mattæusevangeliet "Flinke fyre kommer altid sidst." - Amos Alonzo Stagg Uha, jeg er forvirret. Hvilket et skal jeg følge!? Hehe "Intet er så ubehageligt som at blive hængt i stilhed." - Voltaire Så sandt, så sandt - hellere en masse bulder og brag! No silence treatment here! "En franskmand elsker snegl og frøer. I Siam spises hund med ører. Af hidsighed alverden gløde, når emnet drejer sig om føde" - Hilaire Belloc Smukt... Så vil jeg runde af med en lille eftertænksomhed som på dejlig vis sætter tingene lidt i perspektiv. "På den mest ophøjede trone i verden sidder man dog ikke på andet end sin bagdel" - Montaigne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites