Jump to content
spiff

3 Mobilt Bredbånd

Recommended Posts

Nogen der har erfaringer med subj.? Mere specifikt til anvendelse i toget mellem Svågertorp og Hellerup.
Jeg har erfaring mellem Centralen og Østerport (har dog også brugt det et par gange til Roskilde, Hellerup og diverse andre steder) - Generelt fungere det fint, dog skal du være opmærksom på at fra starten af broen (SE) og frem til hovedbanen er der MANGE udfald! Og så husk lige at overvej om du ikke skal købe det i SE, det er en del billigere end DK, og fungere på samme måde som det danske (altså samme pris om du er i DK eller SE, så længe det er på 3`s net - PCMCIA kort og USB dimser kan man låse til kun at bruge 3`s net)! Såfremt du vælger at bruge mobilen til det, så tæller pakkerne ned i minimums forbruget. Spørg endelig hvis der er mere du vil vide :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

priser i sverige med dansk abb. Hej jeg er lidt i tvil om priserne ved at bruge dem i udlandet... På denne side (http://privat.3.dk/abonnement/priser/) står der: Med "3 Like Home" kan du ringe fra alle andre 3lande (i 3's net) til samme priser som stod du i Danmark og foretog opkaldene. (opkaldsafgift er dog 3,95 kr. og data koster 10 kr./MB). I forhold til Sverige har vi fuldstændigt samme priser som i Danmark.) Og på denne side som overnævnte tekst henviser til (http://privat.3.dk/abonnement/priser/Priser-Udland/) står der: Hvad med data? Det koster 10 kr. pr. MB. Denne pris gælder også, selv om du har abonnement på gratis datatrafik i Danmark. -- Weiser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Såfremt du vælger at bruge mobilen til det, så tæller pakkerne ned i minimums forbruget.
Den skal jeg lige have forklaret. Har prøvet at kigge på 3's sider, men kan ikke finde noget om det. PS: Er ellers glad for min TyTN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den skal jeg lige have forklaret. Har prøvet at kigge på 3's sider, men kan ikke finde noget om det. PS: Er ellers glad for min TyTN
Med den nyere type abo. (ikke det du har), har man et minimums forbrug fks. 399,- kr. pr. mdr., hvis man så vælger data pakken til 199,- så skal man kun bruge for 199,- mere om måneden - håber det var forståligt nok. TyTn - er også en dejlig tlf, det ved vi jo begge to:th2: - jeg har anskaffet mig en igen:p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det muligt at bruge det permenet til hjemmet. Nu tænker jeg her på flere computere og IP telefoni som nu sidder i routeren
Det er det, dog skal man have en router som kan dele USB modemet op, eller en af deres speciele bokse som gør det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites