Jump to content
Benzino

Porsche 911

Recommended Posts

Guest PeterK
OK, fik du Porsche Syd til at montere den? Pris? Hva siger kollegerne iøvrigt til, at du kommer rullende i en MB350/P997S :laugh:
22500sek inkl. alt.........Mange penge, men hold da ferie en forskel på lyden. Det er som man har fået ny bil:laugh: Er overrasket over lyden, når man starter motoren og specielt når man cruiser i lave omdrejninger. Her kommer en virkelig dyb bas lyd, som minder lidt om en gammel AC Cobra.....Slet ikke som en Ferrari som lyder langt hidsigere, men min har en mere "beskidt" brummen/snerren og lyder som om den er rigtig sur:mad: ....... Kender ikke mulighederne på din Turbo, men fås nået i samme prisklasse, så lov mig at spare op!! Drik vand, spis havregrød, vær fedtet med julegaver i år, stjæl fra din mor og far.....Hehe U will Love it:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
OK, fik du Porsche Syd til at montere den? Pris? Hva siger kollegerne iøvrigt til, at du kommer rullende i en MB350/P997S :laugh:
Mercedesén er godkendt.....Der er dog blevet råbt "Hey Taxi" et par gange:( Meeen jeg kvitterede med: "KIIIIIIIIIINABIL" og "Telykk" med de 7 års garanti, var det 347DKK Du ga´?:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Kender ikke mulighederne på din Turbo, men fås nået i samme prisklasse, så lov mig at spare op!! Drik vand, spis havregrød, vær fedtet med julegaver i år, stjæl fra din mor og far.....Hehe U will Love it :rolleye:
Jeg bruger mest min bil til længere ture, hvorfor jeg er lidt påholdende - gider ikke side i samme larm som i den nævnte Ferrari. Jeg har iøvrigt kørt 17.000 km på det halve år, jeg har ejet min bil... - og 50.000 km i den daglige (på et år)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Sidder og bliver helt misundelig PeterK :) Gad godt høre min med Banan og rustfri... det skulle give noget nær den beskrivelse du kommer med der :D
JA - Det lyder fantastisk!!!!!! Har hørt et par BRUMMENDE Boxstere, med banan!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites