Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 JA det komme jo ligesom an på, hvad du ønsker Køre røven ud bukserne på alle andre - eller bare følelsen dét at eje en Porsche... :) Jeg behøver ikke køre røven ud af bukserne på andre. Den skal være skæg at køre i. Specielt når vi taler om en Porsche. Er den lille Boxster motorer lidt lad i det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Er den lille Boxster motorer lidt lad i det? 2,5 liter er for lille, men min yngste søn Danny har en '01 Boxster 2,7, og den er ganske okay at køre ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Jeg behøver ikke køre røven ud af bukserne på andre. Den skal være skæg at køre i. Specielt når vi taler om en Porsche. Er den lille Boxster motorer lidt lad i det? Som Mogens skriver min 2,7L og så ny så mulig, de förste er ved at blive gammel . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2007 Hvilken Boxter skulle man så gå efter? Uden at lyde som en sur gammel mand. Men hvorfor spørge om hvilken Boxster man skal købe i en 911 tråd? Hvorfor laver man ikke en Boxster tråd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2007 Ja det var mig der startede tråden og jeg frabad mig egentlig al snak om boxsteren i denne tråd. Så det vender vi tilbage til :th2: Hvis du har lyst til at oprette en boxster tråd skal du være velkommen. Jeg er fortsat kun interesseret i 911´eren... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 14, 2007 Opgradering af 911 lyd Tjek lige lyden på denne 911 med Europipe udstødning:fight: Og skal vi lige tage denne familie M5 med: HUSK hovedtlf. på og skru helt op:love: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 14, 2007 Tjek lige lyden på denne 911 med Europipe udstødning Hellere en Gemballa, men jeg er sgu for nærig til at gi' 60.000 SEK. Har ellers prøvet min Porsche-udgave med sån een - damm den er nice :) Og skal vi lige tage denne familie M5 med: Ja, det er ik' så ringe endda. Men man går død på det, hvis man skal en smut sydpå. Min kollega kører en '04 Ferrari F360 F1, og han har ørepropper med i bilen. Dem bruger de, når turen er mere end en times tid... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Hellere en Gemballa, men jeg er sgu for nærig til at gi' 60.000 SEK. Har ellers prøvet min Porsche-udgave med sån een - damm den er nice :) Ja, det er ik' så ringe endda. Men man går død på det, hvis man skal en smut sydpå. Min kollega kører en '04 Ferrari F360 F1, og han har ørepropper med i bilen. Dem bruger de, når turen er mere end en times tid... Jeg har bestilt sportsudstødning til min 997S hos PC syd og får det den 27. sep....Overvejede også europipe og Gemballa, men som du siger er de meget dyrere (og bedre). Hehe......men lækker lækker lyd den har, specielt "Stradale" udgaven..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Jeg har bestilt sportsudstødning til min 997S hos PC syd og får det den 27. sep....Overvejede også europipe og Gemballa, men som du siger er de meget dyrere (og bedre). Hehe......men lækker lækker lyd den har, specielt "Stradale" udgaven..... Den lyder også godt den "standard" Porsche sports udstødning!!! Jeg ville gerne have noget på min, men synes Porsche sports udstødning til Boxsteren er noget så grim. Nogen der kender andre alternativer (med link)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Porsche for ever... Jeg har bestilt sportsudstødning til min 997S hos PC syd og får det den 27. sep....Overvejede også europipe og Gemballa, men som du siger er de meget dyrere (og bedre). Ok? - din lyder da ellers okay standard. Min mangler lidt sound grundet bi-turbo-laderne, men det kan som nævnt hentes vha. Gemballa. Iøvrigt var jeg på Sturup i week-end'en, og dér kan du sgu tale om lyd, når 18 stk Carrera-cup-biler brændes af på een gang (Porsche 997 GT3 RS) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Sportsudstødningen er nok den bedste mod jeg har lavet på bilen ever. Porsche udstødningen er glimrende, men man betaler også for det. Har set flere projekter på nettet, hvor folk selv har svejset bypass røret på de almindelige lydpotter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Ok? - din lyder da ellers okay standard. Min mangler lidt sound grundet bi-turbo-laderne, men det kan som nævnt hentes vha. Gemballa. Iøvrigt var jeg på Sturup i week-end'en, og dér kan du sgu tale om lyd, når 18 stk Carrera-cup-biler brændes af på een gang (Porsche 997 GT3 RS) Ja min lyder godt og klart bedre end den nye 997 Turbo, som mest hvæser pga bi-turboen. Det vurderer flere bileksperter også ifm anmeldelse af den nye 997 turbo cab. Det jo også bare en 3,6L:laugh: (min 3,8L) Det skal DOG nævnes at jeg mødte en hvid 997 Turbo forleden på broen, med noget af en udstødning og lydmæssigt var vi ovre i noget VIRKELIG brutalt... Til orientering koster min sek22500 inkl. alt hos PCSyd. Mange penge, men jeg er besat af lyd og det er totalt fedt at "den ekstra gode" lyd kun aktiveres når sport er aktiveret. Porsche 997 GT3RS = Fantastisk lyd Der er massere opgraderingsmuligheder hvis Du/I søger på porsche sound/exhaust på www.youtube.com Her på stående fod kender jeg til Porsche´s egen, Europipe, Muffler, RUF og Gemballa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
daltoft 0 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2007 Det er også værd at søge efter Fabspeed på youtube, og evt besøge deres hjemmeside, tror dog at du får mest Value for money med deres bypass systemer, de koster ikke alverden og lyden er fantastisk :) http://www.youtube.com/results?search_query=fabspeed+997 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 20, 2007 Car cover Nogle der er har gode erfaringer med online Porsche reservedel forhandler? Skal bruge et "car cover" nu hvor vinteren nærmer sig!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2007 Nogle der er har gode erfaringer med online Porsche reservedel forhandler? Skal bruge et "car cover" nu hvor vinteren nærmer sig!! Det skal jeg også - lytter lige med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2007 Jeg har købt flere gange fra Carnewal - www.carnewal.com Husk at smide belgisk moms på priserne. Men ellers er der hurtig levering, OEM dele + 3. parts dele. Glimrende mail support. Tingene er pakket forsvarligt. Etc. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 20, 2007 Jeg har købt flere gange fra Carnewal - www.carnewal.com Hmm - 21 hk og ikke mindst 20 Nm mere blot ved at ændre udstødningen... http://www.carnewal-europe.com/cpx_p96026.htm Husk at smide belgisk moms på priserne. Men ellers er der hurtig levering, OEM dele + 3. parts dele. Glimrende mail support. Tingene er pakket forsvarligt. Etc. Jeg har et originalt Porsche carcover til min - med logo, fæconsyet til karrossen inkl. spejlene osv ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Hmm - 21 hk og ikke mindst 20 Nm mere blot ved at ændre udstødningen... http://www.carnewal-europe.com/cpx_p96026.htm Jeg har et originalt Porsche carcover til min - med logo, fæconsyet til karrossen inkl. spejlene osv ;) Porsche skriver ikke noget om at deres org. sportsudstødning gier ekstra HK/NM?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Porsche skriver ikke noget om at deres org. sportsudstødning gier ekstra HK/NM?? Det gør den ikke - kun federe lyd. Nogle af ikke-Porsche systemerne giver ekstra hk/nm i 10-20 stykker klassen på en ikke-turbo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Useriøs annoncering... Det gør den ikke - kun federe lyd. Nogle af ikke-Porsche systemerne giver ekstra hk/nm i 10-20 stykker klassen på en ikke-turbo Så Carnewal er dybt useriøse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 Hvis du ser efter, så er den turbo exhaust ikke Porsches, men aftermarket ;-) Helt som han skriver på siden ---- Link til Porsches: http://www.carnewal-europe.com/cpx_p96059.htm Bemærk, at han også skriver det kun er lyd og ingen HP Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 21, 2007 ?????????????? Hvis du ser efter, så er den turbo exhaust ikke Porsches, men aftermarket. Helt som han skriver på siden ---- Link til Porsches: http://www.carnewal-europe.com/cpx_p96059.htm Bemærk, at han også skriver det kun er lyd og ingen HP Hva er så det her: P96 Turbo Sport ExhaustPower increase of 15kw (21HP) and a torque increase of 20 Nm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2007 3 linier længere nede: No reasonance. High quality aftermarket part. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 Så fik jeg sportsudstødning på min 997S..........Damn den lyder nice......Og den vækkede også opsigt da jeg jeg trykkede på speederen ned af bredgade i morges:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret September 28, 2007 Så fik jeg sportsudstødning på min 997S..........Damn den lyder nice......Og den vækkede også opsigt da jeg jeg trykkede på speederen ned af bredgade i morges :D OK, fik du Porsche Syd til at montere den? Pris? Hva siger kollegerne iøvrigt til, at du kommer rullende i en MB350/P997S Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites