Benzino 10 Anmeld indhold Skrevet May 23, 2007 Har forelsket mig i Porsche 911 og vil gerne høre fra de (mange) af jer, som har investeret i denne pragtfulde bil. Håber i vil dele jeres erfaringer og ser frem til at læse dem. Jeg kunne godt tænke mig at høre om priser, forsikring, andre udgifter, årgange, skader, reperationer, holdbarhed, gensalg og hvad i ellers kan finde på. Jeg regner med at hente den i Tyskland. Det ser ud som om der kan hentes en stor besparelse. Omkring forsikringen kunne man godt forvente en høj pris. Den vil nok afhænge af min alder og bopæl, men hvad hvis man har garage? PS: Jeg har søgt i tidligere tråde og kunne ikke finde hvad jeg søger. Så spar mig venligst for den slags råd. Det er ikke en Boxter jeg vil købe, men en 911´er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2007 Har forelsket mig i Porsche 911 og vil gerne høre fra de (mange) af jer, som har investeret i denne pragtfulde bil. Håber i vil dele jeres erfaringer og ser frem til at læse dem. Jeg kunne godt tænke mig at høre om priser, forsikring, andre udgifter, årgange, skader, reperationer, holdbarhed, gensalg og hvad i ellers kan finde på. Jeg regner med at hente den i Tyskland. Det ser ud som om der kan hentes en stor besparelse. Omkring forsikringen kunne man godt forvente en høj pris. Den vil nok afhænge af min alder og bopæl, men hvad hvis man har garage? PS: Jeg har søgt i tidligere tråde og kunne ikke finde hvad jeg søger. Så spar mig venligst for den slags råd. Det er ikke en Boxter jeg vil købe, men en 911´er. Här kommer några "inputs" 911 (964) Prisklass 200+ Dyr i reparation (oljeläckage mm) Stabil prisbild (har kostat lika mycket dom senaste fem åren...) Klassisk modell 911 (993) Prisklass 300+ Ganska dyr i reparation Stabil prisbild (till och med stigande priser...) Klassisk modell Sista luftkylda modellen (Porscheentusiasternas våta dröm...) 911 (996) 1998-2001 300 HK Prisklass 300+ Normalt sett billig i drift Viss värdeminskning (framförallt på 00-01 för 400+) Motorbyte är ett problem (enl. källor hos Porsche ca. 10% av bilarna) vid 10.000mil+ (kostar ca 120.000:-) 911 (996) 2002-2005 320 HK Prisklass 400-700 Normal värdeminskning ca 50-75/år Inga motorproblem Mycket billig i drift (i princip en helt problemfri bil...) Bästa köp enl min mening... 911 (997) Prisklass 675+ Mycket billig i drift (i princip en helt problemfri bil...) Aktuell modell Högre värdeminskning Värdeminskningen hänger självklar ihop med hur många mil man lägger på sin Porsche, I Sverige tycker man att 10.000 mil är mycket och vid 15.000-20.000 börjar man närma sig osäljbart Är man 30+ och inte bor i centrala Malmö kostar en 911'a under 15.000:-/år att försäkra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 23, 2007 Lidt forskelligt... Har forelsket mig i Porsche 911 Forstår man godt :) Jeg kunne godt tænke mig at høre om priser, forsikring, andre udgifter, årgange, skader, reperationer, holdbarhed, gensalg og hvad i ellers kan finde på. Reparationspriser - www.porsche-paderborn.de/de/index.php?lia_page=festpreis_angebote_details&gruppe=4 Priser - www.mobile.de, www.autoscout24.de, www.porsche.com/germany/usedcars/n56/ Jeg fandt lidt om bilens svagheder, inden jég købte, ved at søge på google... Jeg regner med at hente den i Tyskland. Det ser ud som om der kan hentes en stor besparelse. Jep - køw een med Porsche Approved Warrenty. Så får du en bil, der er gennemgået på 100 punkter samt world wide garanti... www.porsche.com/germany/usedcars/n54/ Send mig evt. en PM - så skal jeg hjælpe lidt med at sikre dig en god handel... Omkring forsikringen kunne man godt forvente en høj pris. Den vil nok afhænge af min alder og bopæl, men hvad hvis man har garage? Det hjælper positivt på prisen... - jég gir 13.000 SEK om året hos IF for in '01 Porsche 996 turbo Salus försäkring er også billige til dén salgs biler ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2007 Jeg overvejede en 911 (996) 1998-2001, men det med motorproblemet lyder ikke godt. Kan man komme ud for at skulle skifte motor flere gange? Måske skulle jeg kigge på 911 (996) 2002-2005 istedet. Troede egentlig modellen hed 911 (996) 1998-2004, men det ved du sikkert mere om. Mogens: Sender dig lige en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 24, 2007 Jeg overvejede en 911 (996) 1998-2001, men det med motorproblemet lyder ikke godt. Kan man komme ud for at skulle skifte motor flere gange? Det afhænger vel af, hvorledes du behandler den - sådan er det mere eller mindre med alle biler. Jeg tror, der henvises til, at det var den 1. serie af den nye type vandkølede motor, hvor man før kørte med luftkølede Måske skulle jeg kigge på 911 (996) 2002-2005 istedet. Du skal kigge på så ny en udgave som muligt - eller dække dig ind vha. den garanti, jeg tidligere har nævnt. Garantien dækkker netop motor, gear og drivline ! Troede egentlig modellen hed 911 (996) 1998-2004 Skriver Andreas jo også Mogens: Sender dig lige en PM OK - kigger på det senere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret May 24, 2007 SERVICE: Jeg har en sealgrey 997 S som dags dato har været til 2 års serviceeftersyn hos Porsche i Helsingborg. Den har kun kørt 17.000km. Det kostede SEK 6.000 inkl ALT og mekanikeren hentede og afleverede den i Malmø og jeg fik gratis lånebil:laugh: Jeg syntes helt klart 997 modellen er den fedeste 911ér, der NOGENSINDE er lavet, men den er også en del dyrere end 996. Man kan lave nogle kongekøb på 996, da 997 efterhånden er blev ret almindelig. Så hvis økonomien kun er til 996, så gå efter en 02ér eller derefter. Personligt er jeg absolut vildest med S´udgaverne. Er ikke så meget til gæller og skjørter som man ser på Turboen og GT3 og look-a-likes..... Farven har også meget at sige, specielt på Porsche. Så taler vi gensalgsværdi, så er det sikre valgt sort,sølv,grå, MEN tag ikke fejl af hvid som er TOP modefarve i 2007 og sikkert også et par år frem...... Lad være med at købe alle de grønne/blå etc. som står til SPOTpris på mobile.de...........Hvorfor tror du de er billige??? Som Peter fra Autoperformance også skriver (indirekte): Svenskerne er UHYGGELIG konservative: Hader mange kilometer og ikke for mange "udskejelser" mht. farver etc.............Og så skal den også helst være "Svensksåld":rolleyes: Personligt gider jeg ikke farer ned til Tyskland, dels fordi jeg har en supertravl hverdag og dels fordi man altid kan finde et godt tilbud på Blocket. Der er altid en enkelt eller to som er desperate for at sælge. Jeg købte min 997S i Sverige og den kunne IKKE findes billigere i Tyskland. Jeg har efterhånden mange excelark med prissammeligninger fra Tyskland og Sverige........MEN går man meget op i noget helt bestemt udstyr, er udvalget selvfølgelig større dernede. MEN MEN der er dags dato 248 stk´s 996 til salg og 58 stk´s 997, så mon ikke der er et godt tilbud på en af disse:rolleyes: GOOD HUNTING!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Skal du have 996 ville jeg KLART gå efter noget GT2, GT3 eller Turbo netop pga. motorproblemerne med de andre modeller. Var det mig der skulle ud at have bil til den slags penge havde jeg helt klart taget GT3'eren - men det er måske bare mig. Ellers er en 997S også en rigtig sprød vogn og ligger i samme prisleje. Har du prøvet at søge på div. amerikanske fora'er? Der står millioner af indlæg om Porsche 996. Du kan finde alt om dem på nettet og om det omtalte motorproblem. Jeg ved godt det ikk har din interesse, men vil lige nævne at Boxsteren (Ja der er faktisk S i navnet) også har motorproblemer ved 2,5 liters modellen - hvorfor man skal købe en Boxster 2,7 eller en S. Som så mange provokerende siger - google.dk er din ven! Selv er jeg kun 20, så det blev ikk til "mere" end en Boxster denne gang. Jeg er helt vildt glad for min Porsche. Den kører helt fantastisk. Jeg havde prøvet min mors Porsche 996 Turbo og skulle ud og prøvekøre en Boxster for 1. gang. Jeg forventede at det var en mere "normal" bil end en Porsche, men blev POSITIVT overrasket over hvor meget Porsche der er i den. Utrolig lækker vogn. Min mor har, som sagt, en Porsche 996 Turbo og som jeg kan forstå lader det til at være en helt kanon bil. Selv er jeg ellevild over den.. lyden, gearkassen (tiptronic), POWERen... det er en helt kanon bil. Jeg har kun selv kørt den en enkelt gang, men det var tilgengæld en helt kanon oplevelse. Den dag jeg vinder i lotto skal jeg have mig en Porsche 997 GT3RS Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Skal du have 996 ville jeg KLART gå efter noget GT2, GT3 eller Turbo netop pga. motorproblemerne med de andre modeller. Var det mig der skulle ud at have bil til den slags penge havde jeg helt klart taget GT3'eren - men det er måske bare mig. Ellers er en 997S også en rigtig sprød vogn og ligger i samme prisleje. Har du prøvet at søge på div. amerikanske fora'er? Der står millioner af indlæg om Porsche 996. Du kan finde alt om dem på nettet og om det omtalte motorproblem. Jeg ved godt det ikk har din interesse, men vil lige nævne at Boxsteren (Ja der er faktisk S i navnet) også har motorproblemer ved 2,5 liters modellen - hvorfor man skal købe en Boxster 2,7 eller en S. Som så mange provokerende siger - google.dk er din ven! Selv er jeg kun 20, så det blev ikk til "mere" end en Boxster denne gang. Jeg er helt vildt glad for min Porsche. Den kører helt fantastisk. Jeg havde prøvet min mors Porsche 996 Turbo og skulle ud og prøvekøre en Boxster for 1. gang. Jeg forventede at det var en mere "normal" bil end en Porsche, men blev POSITIVT overrasket over hvor meget Porsche der er i den. Utrolig lækker vogn. Min mor har, som sagt, en Porsche 996 Turbo og som jeg kan forstå lader det til at være en helt kanon bil. Selv er jeg ellevild over den.. lyden, gearkassen (tiptronic), POWERen... det er en helt kanon bil. Jeg har kun selv kørt den en enkelt gang, men det var tilgengæld en helt kanon oplevelse. Den dag jeg vinder i lotto skal jeg have mig en Porsche 997 GT3RS Tror du skal ud og köre i en 996 GT3 först,for det er en racerbil,ikke som en 996 turbo der er en komfortracer ved siden af..:):) Ps jeg får en ind når jeg kommer hjem fra ferie ( 996 GT3CS så kan du se forskelen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Porsche sound ! Ps jeg får en ind når jeg kommer hjem fra ferie ( 996 GT3CS så kan du se forskelen :) He he - fandt lige denne: www.944-fans.de/Sounds/911-Sounds.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Tror du skal ud og köre i en 996 GT3 först,for det er en racerbil,ikke som en 996 turbo der er en komfortracer ved siden af..:):) Ps jeg får en ind når jeg kommer hjem fra ferie ( 996 GT3CS så kan du se forskelen :) Præcis - derfor jeg vil have en. Nu er det sådan at jeg har både kørt en 996 GT3 og en 996 GT3RS (og for den sags skyld div. ferrari også)! Jeg synes de er kanont fede... RS'eren er bare for dyr/sjælden. Jeg vil ikk have nogen komfortracer - jeg vil have en racerbil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 For hård... Jeg vil ikk have nogen komfortracer - jeg vil have en racerbil. Jow jow, men den kan jo kun anvendes til lidt lokalt cruise og især motorbanen. Glem alt om ture til Cote d'Azur eller lignende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Det afhænger vel af, hvorledes du behandler den - sådan er det mere eller mindre med alle biler. Jeg tror, der henvises til, at det var den 1. serie af den nye type vandkølede motor, hvor man før kørte med luftkølede Du skal kigge på så ny en udgave som muligt - eller dække dig ind vha. den garanti, jeg tidligere har nævnt. Garantien dækkker netop motor, gear og drivline ! Skriver Andreas jo også OK - kigger på det senere Det lyder på de andre som om der er noget om snakken mht motorproblemerne. Men din er jo også fra 2001. Dog er det en turbo model. Den er måske fri for problemet? Umiddelbart blir det en 2002 jeg går efter. Garantien dækker så vidt jeg kan se 1 år. Hvad koster garantien egentligt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Tja' Det lyder på de andre som om der er noget om snakken mht motorproblemerne. Men din er jo også fra 2001. Dog er det en turbo model. Den er måske fri for problemet? Aner det ikke - køw så ny som muligt og med garanti'en, jeg nævner ! Andreas' gennemgang er vel meget relevant - han lever af at sælge bilerne... Umiddelbart blir det en 2002 jeg går efter. Garantien dækker så vidt jeg kan se 1 år. Hvad koster garantien egentligt? Forlængelsen (indtil 10 år/200.000 km) koster 1.000 euro - man får den med i handlen, når bilen købes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Det lyder på de andre som om der er noget om snakken mht motorproblemerne. Men din er jo også fra 2001. Dog er det en turbo model. Den er måske fri for problemet? Umiddelbart blir det en 2002 jeg går efter. Garantien dækker så vidt jeg kan se 1 år. Hvad koster garantien egentligt? De eneste 996 motorer der ikk er problemer med er Turbo, GT3, GT2! Mogens > en GT3 kan sagtens bruges til sydfrankrig.. jeg er jo ikk 50 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 SERVICE: Jeg har en sealgrey 997 S som dags dato har været til 2 års serviceeftersyn hos Porsche i Helsingborg. Den har kun kørt 17.000km. Det kostede SEK 6.000 inkl ALT og mekanikeren hentede og afleverede den i Malmø og jeg fik gratis lånebil Jeg syntes helt klart 997 modellen er den fedeste 911ér, der NOGENSINDE er lavet, men den er også en del dyrere end 996. Man kan lave nogle kongekøb på 996, da 997 efterhånden er blev ret almindelig. Så hvis økonomien kun er til 996, så gå efter en 02ér eller derefter. Personligt er jeg absolut vildest med S´udgaverne. Er ikke så meget til gæller og skjørter som man ser på Turboen og GT3 og look-a-likes..... Farven har også meget at sige, specielt på Porsche. Så taler vi gensalgsværdi, så er det sikre valgt sort,sølv,grå, MEN tag ikke fejl af hvid som er TOP modefarve i 2007 og sikkert også et par år frem...... Lad være med at købe alle de grønne/blå etc. som står til SPOTpris på mobile.de...........Hvorfor tror du de er billige??? Som Peter fra Autoperformance også skriver (indirekte): Svenskerne er UHYGGELIG konservative: Hader mange kilometer og ikke for mange "udskejelser" mht. farver etc.............Og så skal den også helst være "Svensksåld":rolleyes: Personligt gider jeg ikke farer ned til Tyskland, dels fordi jeg har en supertravl hverdag og dels fordi man altid kan finde et godt tilbud på Blocket. Der er altid en enkelt eller to som er desperate for at sælge. Jeg købte min 997S i Sverige og den kunne IKKE findes billigere i Tyskland. Jeg har efterhånden mange excelark med prissammeligninger fra Tyskland og Sverige........MEN går man meget op i noget helt bestemt udstyr, er udvalget selvfølgelig større dernede. MEN MEN der er dags dato 248 stk´s 996 til salg og 58 stk´s 997, så mon ikke der er et godt tilbud på en af disse GOOD HUNTING!! Det lyder som om du har købt dig en perle. Jeg var en smut forbi Porsche center på Nørrebro og de nye Porscher ser godt nok sprøde ud og skinner med den helt nye lak :) Mht de forskellige modeller er jeg selv fascineret af turbo modellerne med skærme, skjørter osv. De ser lige en ekstra tand mere rå ud. Så vidt jeg har kunne læse mig frem til findes 3 modeller: Cabri, Targa og så den helt lukkede model. Mit valg falder helt klart på den sidste. Targaen er vel bare et slags soltag der skydes tilbage så man får en slags cabriolet? Jeg ved ikke hvilke forskelle der ellers er på de 3 modeller (udover prisen selfølgelig). Hvad går S modellen ud på? Mere gejl og udstyr? Det med farven er interessant nyt. Umiddelbart var det da også de 3 populære farver jeg gik efter, eller nærmere sort. Jeg er lidt overrasket over det med kilometertallet. En bil med 100.000 betragtes som gammel Ved nærmere eftertanke kan man godt forstå det lidt. De har jo ingen reg. afgift. Men med et mærke som Porsche bør man da kunne sælge sin bil igen. Det er jo ikke en Saab vi taler om :) Jeg ved sku ikke med privat køb. Er ikke helt tryg ved tilliden til sælgeren. Men man kan vel tage sine forholdsregler... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Skal du have 996 ville jeg KLART gå efter noget GT2, GT3 eller Turbo netop pga. motorproblemerne med de andre modeller. Var det mig der skulle ud at have bil til den slags penge havde jeg helt klart taget GT3'eren - men det er måske bare mig. Ellers er en 997S også en rigtig sprød vogn og ligger i samme prisleje. Har du prøvet at søge på div. amerikanske fora'er? Der står millioner af indlæg om Porsche 996. Du kan finde alt om dem på nettet og om det omtalte motorproblem. Jeg ved godt det ikk har din interesse, men vil lige nævne at Boxsteren (Ja der er faktisk S i navnet) også har motorproblemer ved 2,5 liters modellen - hvorfor man skal købe en Boxster 2,7 eller en S. Som så mange provokerende siger - google.dk er din ven! Selv er jeg kun 20, så det blev ikk til "mere" end en Boxster denne gang. Jeg er helt vildt glad for min Porsche. Den kører helt fantastisk. Jeg havde prøvet min mors Porsche 996 Turbo og skulle ud og prøvekøre en Boxster for 1. gang. Jeg forventede at det var en mere "normal" bil end en Porsche, men blev POSITIVT overrasket over hvor meget Porsche der er i den. Utrolig lækker vogn. Min mor har, som sagt, en Porsche 996 Turbo og som jeg kan forstå lader det til at være en helt kanon bil. Selv er jeg ellevild over den.. lyden, gearkassen (tiptronic), POWERen... det er en helt kanon bil. Jeg har kun selv kørt den en enkelt gang, men det var tilgengæld en helt kanon oplevelse. Den dag jeg vinder i lotto skal jeg have mig en Porsche 997 GT3RS Lyder som om jeg skal finde nogle af de amerikanske fora du nævner. G2, G3 eller Turbo. Må kende lidt til forskellene. Mit umiddelbare indtryk af Boxteren var også at der er en "almindelig" bil. Den er ikke så slem hvis man er til Cabri. Hvad tænker du på når du siger der er meget PORSCHE i den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 He he - fandt lige denne: www.944-fans.de/Sounds/911-Sounds.htm Hold da helt ferie nogle lyde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Lyder som om jeg skal finde nogle af de amerikanske fora du nævner. G2, G3 eller Turbo. Må kende lidt til forskellene. Mit umiddelbare indtryk af Boxteren var også at der er en "almindelig" bil. Den er ikke så slem hvis man er til Cabri. Hvad tænker du på når du siger der er meget PORSCHE i den? En boxster er lige så fin som en 911 bare ikke så meget power og ( kun ) plads til 2.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Præcis - derfor jeg vil have en. Nu er det sådan at jeg har både kørt en 996 GT3 og en 996 GT3RS (og for den sags skyld div. ferrari også)! Jeg synes de er kanont fede... RS'eren er bare for dyr/sjælden. Jeg vil ikk have nogen komfortracer - jeg vil have en racerbil. Nu har jeg kört en del i den GT3CS vi får ind og den ER kun til bane man kan ikke holde det ud at köre i til hverdag.. Og nu når du snakker race hvor mange gange har du väret på Ringen/ bane med din Boxster ?? For hvis man har sådan en skal den også bruges til det den er lavet til :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Det lyder som om du har købt dig en perle. Jeg var en smut forbi Porsche center på Nørrebro og de nye Porscher ser godt nok sprøde ud og skinner med den helt nye lak :) Mht de forskellige modeller er jeg selv fascineret af turbo modellerne med skærme, skjørter osv. De ser lige en ekstra tand mere rå ud. Så vidt jeg har kunne læse mig frem til findes 3 modeller: Cabri, Targa og så den helt lukkede model. Mit valg falder helt klart på den sidste. Targaen er vel bare et slags soltag der skydes tilbage så man får en slags cabriolet? Jeg ved ikke hvilke forskelle der ellers er på de 3 modeller (udover prisen selfølgelig). Hvad går S modellen ud på? Mere gejl og udstyr? Det med farven er interessant nyt. Umiddelbart var det da også de 3 populære farver jeg gik efter, eller nærmere sort. Jeg er lidt overrasket over det med kilometertallet. En bil med 100.000 betragtes som gammel Ved nærmere eftertanke kan man godt forstå det lidt. De har jo ingen reg. afgift. Men med et mærke som Porsche bør man da kunne sælge sin bil igen. Det er jo ikke en Saab vi taler om Jeg ved sku ikke med privat køb. Er ikke helt tryg ved tilliden til sælgeren. Men man kan vel tage sine forholdsregler... 997 S-modellen er en 3,8 med 355 HK, og uden S er det 3,6 med 325 HK. S-modellen har 4 udstødningsrør og en langt bedre lyd, specielt med Sport Chrono pakken, hvor du kan styre lyd/sænkning af undervogn indefra...... En fantasktisk forskel når "sport" aktiveres. Den bliver meget kontant/direkte og slår du PSM fra, afregnes der ved kasse 1, hvis du kaster den rundt:laugh: Cruiser man på comfort, er den blid som et lam, så selv min mor kunne køre den.... Kilometerne er vigtige som jeg tidligere skrev, men alt kan sælges (specielt Porsche) - Det er bare et spørgsmål om prisen:o Jeg ELSKER cab, men hos Porsche høre det kun hjemme i en Boxster......911éren mister sin hårdhed/brutalitet, når den er "skalperet".....Men igen det er en smagssag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Nu har jeg kört en del i den GT3CS vi får ind og den ER kun til bane man kan ikke holde det ud at köre i til hverdag.. Og nu når du snakker race hvor mange gange har du väret på Ringen/ bane med din Boxster ?? For hvis man har sådan en skal den også bruges til det den er lavet til :):) For nogen er den kun til det! For en som mig er det den ultimative gadebil. Undervognen er Knald hård så man kan mærke hver evig eneste sten man kører over. Kabinen er fra en racerbil - det er så fedt! Det kan godt være det bliver ulideligt i længden for nogen. For mig ville det bare være den ultimative oplevelse hver gang jeg satte mig ud og startede den - hørte lyden, mærkede den hårde undervogn. Det er lige præcis sådan en bil skal være. Jeg ville aldrig bruge min GT3 på en bane. Jeg har kun haft min boxster i 2½ måned, så har kun kørt på bane 2 gange. Jeg gider ikk køre på bane - jeg synes det er alt for hårdt for bilen. Det har jeg den alligevel for kær til, men det var skide skægt! :th2: Det er ingen opfordring til at købe en GT3 - blot min facination af GT3'en som er min nummer 1 drømmebil. Hvis jeg skulle have mig en Porsche til de penge og det ikk skulle være en GT3 havde jeg købt en 997S i helt mørk grå med beigefarvet læder og sportspakken - og gemballa udstødning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 En boxster er lige så fin som en 911 bare ikke så meget power og ( kun ) plads til 2.. Det synes jeg er en meget passende beskrivelse! Det jeg godt kunne savne ved min Boxster hvis jeg skulle sætte fingeren på 1 ting er - noget mere lyd i tomgang. Nogen der ved om Gemballa eller andre har lavet en udstødning der giver noget lyd til Boxster 2,7? (Porsches egen sportsudstødning har ingen interesse) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Hvilken Boxter skulle man så gå efter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Hvilken Boxter skulle man så gå efter? En 3,2S er nu fin :).. men de koster også lidt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 11, 2007 Hvilken Boxter skulle man så gå efter? JA det komme jo ligesom an på, hvad du ønsker Køre røven ud bukserne på alle andre - eller bare følelsen dét at eje en Porsche... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites