Tony Toupe 10 Anmeld indhold Skrevet May 18, 2007 Hej, Jeg skal på 2. år forsikre min bil, en AUDI TT 1.8 T (180HK) fra 99. Jeg kører cirka 20.000 km årligt. Jeg er 23 år, men forsikringen skal gælde fra medio juni hvor jeg samtidig bliver 24 år. Det billigste tilbud jeg umiddelbart har modtaget lyder på 19.900 SEK. Jeg synes det lyder svimlende højt. Hvad siger i? Andersen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tony Toupe 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2007 Forsikring af AUDI - Forslag Hej, Jeg skal på 2. år forsikre min bil, en AUDI TT 1.8 T (180HK) fra 99. Jeg kører cirka 20.000 km årligt. Jeg er 23 år, men forsikringen skal gælde fra medio juni hvor jeg samtidig bliver 24 år. Det billigste tilbud jeg umiddelbart har modtaget lyder på 19.900 SEK. Jeg synes det lyder svimlende højt. Hvad siger i? Andersen PS: Jeg har et tilbud liggende på udelukkende trafikforsikring. Prisen er da 7.500 SEK for et år. Jeg overvejer sgu bare at tage det, og så kørte forsigtigt. Men den dækker vel hvis en klovn kører ind i undertegnede? Det skal understreges at min bil holder i parkeringskælder om natten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2007 Den dækker jo ikke om klovnen forsvinder uden at du har fået hans nummerplade :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tony Toupe 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2007 God pointe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2007 Prøv www.insplanet.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2007 Jeg har selv forsikring hos trygg hansa, ved de gir lidt rabat hvis man kører bestemte mærker, ie Audi, osv... Prøv ring til dem (http://www.trygghansa.se/04Privat/Frame13360.html Men du er jo på den forkerte side af alder skalaen desværre så forvent ikke nogle ekstra gode tilbud..:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites