Kay 10 Anmeld indhold Skrevet May 15, 2007 Hej jeg skal skrive et studenterkort til en svensk veninde. Men har ikke lige helt styr på det svenske sprog, så jeg vil høre om der er en som kan hjælpe mig med en oversættelse - oversættelsen behøver ikke at være i samme ordrække, bare det har samme mening. -------------------------------- Tillykke med din studenterhue. Så er endnu et kapitel i dit liv overstået og et nyt er begyndt. Jeg ønsker dig held og lykke med al ting i fremtiden. Men du skal love mig at passe på dine små finger med den her kniv ;). -------------------------------- (Har købt en global kniv som studentergave). Tusind TAK på forhånd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2007 Gratulerar till din studentmössa. Så är ännu ett kapitel i ditt liv avslutat och ett nytt har börjat. Jag önskar dig lycka till med allting i framtiden. Men du måste lova att akta dina små fingrar med den här kniven. Kniven???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2007 Kay > Husk at bede om 1 kr., når du afleverer kniven. Man må ikke give en kniv som gave, det betyder død, derfor skal modtageren betale for den. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kay 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2007 Gratulerar till din studentmössa. Så är ännu ett kapitel i ditt liv avslutat och ett nytt har börjat. Jag önskar dig lycka till med allting i framtiden. Men du måste lova att akta dina små fingrar med den här kniven. Kniven???? Tak for hjælpen :)!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kay 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2007 Kay > Husk at bede om 1 kr.' date=' når du afleverer kniven. Man må ikke give en kniv som gave, det betyder død, derfor skal modtageren betale for den. :th2:[/quote'] Hmm okie! Hvordan siger man så... ----------- Men du skal love mig at passe på dine små finger med den her kniv + >>give mig 1SEK en dag.<< ------------ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites