Jump to content
lovebuine

Fremleje

Recommended Posts

jeg bor i stort hus i malmø/oxie og skal nok ud at rejse i 6md, så jeg ville fremleje mit hus, spørgsmålet er, hvor kan jeg reklamere med det?? den blå avis har ikke sådan rigtigt en kategori til det? måske nogen kender nogle sider i Sverige også?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eller under "Salg' date=' køb og leje" :th2:[/quote'] ja den kan man godt bruge, men man skal taste et dansk postnummer ind, så når folk ser annoncerne, så kan de ikke se at det er i malmø, før de klikker ind på annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja den kan man godt bruge' date=' men man skal taste et dansk postnummer ind, så når folk ser annoncerne, så kan de ikke se at det er i malmø, før de klikker ind på annoncen.[/quote'] Jeg mente tråden her i debatten!!:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er denne side den bedste' date=' hvis man skal FINDE lejligheder eller hus som folk lejer ud?, jeg kender den godt, og er udemærket, men der er ikke totalt mange lejligheder som bliver lejet ud her.[/quote'] Tja, hvad ved jeg, men det er det site jeg vil påstå bliver mest anvendt af svenskere til hvad som helst hvad angår köb/salg osv. Og der er da specifikke funktioner som "uthyres" og "önskas hyra" udover de alm. köb/salg, så mon ikke det fungerer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligvis interesseret

jeg bor i stort hus i malmø/oxie og skal nok ud at rejse i 6md' date=' så jeg ville fremleje mit hus, spørgsmålet er, hvor kan jeg reklamere med det?? den blå avis har ikke sådan rigtigt en kategori til det? måske nogen kender nogle sider i Sverige også?[/quote'] Hejsa Min kæreste og jeg leder på nuværende tidspunkt efter en bostadsrätt i Sverige, Oxie, men har lidt besvær med at finde en. Vi er under et temmeligt stort tidspres, og derfor kunne vi måske være interesserede i at leje dit hus. Gider du PM'e mig med lidt specifikationer? Har lige et spørgsmål mere, som alle er velkomne til at svare på, vedr. at leje en fremlejet bolig. Vi bor på nuværende tildspunkt i Danmark. Hvordan ser det ud mht. svensk cpr.nr. og lign. Vil vi også være grænsegængere i samme forstand, når vi kun lejer på fremlejebasis? Mvh. Anansie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa ...... Har lige et spørgsmål mere, som alle er velkomne til at svare på, vedr. at leje en fremlejet bolig. Vi bor på nuværende tildspunkt i Danmark. Hvordan ser det ud mht. svensk cpr.nr. og lign. Vil vi også være grænsegængere i samme forstand, når vi kun lejer på fremlejebasis? Mvh. Anansie
Det er fuldstændig ligemeget om du ejer, lejer, fremlejer eller for den sags skyld sover på høloftet hos bekendte ... det der tæller er hvor man bor; hvis man bor i Sverige, så bor man i Sverige. I det øjeblik, man meddeler myndighederne i DK og SE at man flytter fra en adresse i DK til en adresse i SE, så bliver man registreret som fraflyttet i Danmark og som bosiddende i Sverige, med hvad dertil hører, bl.a. svensk personnummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er denne side den bedste' date=' hvis man skal FINDE lejligheder eller hus som folk lejer ud?, jeg kender den godt, og er udemærket, men der er ikke totalt mange lejligheder som bliver lejet ud her.[/quote'] Blocket er super. Jeg fremlejer selv min lejlighed pt. og man kan virkelig vælge og vrage blandt interesserede, hvis man vil. Sidst jeg var inde og tjekke tikkede der ca. dobbelt så mange annoncer ind, hvor folk søgte en fremleje end dem der udbød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites