Stin@ 10 Anmeld indhold Skrevet May 14, 2007 Hej. Jeg søger en barnepige, som kan passe vores dreng på 1,5 år. Han går i Dagis 1 km væk fra hvor vi bor, og skal hentes ind i mellem, eller passes om aftenen, hvor han sover. Vi bor i Bunkeflosttrand, Annestad, så hvis du er interesseret, og har erfaring med børn, så skriv endelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Hej. Jeg søger en barnepige' date=' som kan passe vores dreng på 1,5 år. Han går i Dagis 1 km væk fra hvor vi bor, og skal hentes ind i mellem, eller passes om aftenen, hvor han sover. Vi bor i Bunkeflosttrand, Annestad, så hvis du er interesseret, og har erfaring med børn, så skriv endelig.[/font'] Hvilket dagis har du har på ? Tænkte mere hvis vi nu havde på samme, så kunne jeg da godt tage ham med hjem, i de tilfælde hvor i var presset. Vi er på Ängslätt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stin@ 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Han går på Sundsbro..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites