lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Desværre' date=' har vi haft meget dårlige oplevelser med de mennesker.:thumbdown Deres arbejde var meget uprofessionalt. Jeg kan ikke forstår hvordan man kan anbefale dem til andre? Vier meget skuffet...........[/quote'] hvordan skuffet?? hvad fik i lavet? og hvad gik der galt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Du må også gerne beskrive Jeres skuffelse lidt mere, hvad lavede de, tog det for lang tid, Købte de materiale som ikke var iorden eller var deres arbejde bare ikke ok. Og har I talt med dem om det? /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amanda 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Vi købte alle materiale sammen med dem. De skulle bare male og tapetsere. Vi havde ikke tid til at lave den selv. Og de har udføret den meget uprofessionel. Ja, vi betalt lidt mindre end de skulle have, men vi skal lave den om igen, men ikke nu, fordi vi ikke har tid osv....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Vi købte alle materiale sammen med dem. De skulle bare male og tapetsere. Vi havde ikke tid til at lave den selv. Og de har udføret den meget uprofessionel. Ja' date=' vi betalt lidt mindre end de skulle have, men vi skal lave den om igen, men ikke nu, fordi vi ikke har tid osv.......[/quote'] hvordan uprofessionalt? det er jo ikke svært at male, så jeg går udfra det er ikke det, der er galt, hvad med tapeten, buler den ud nu? eller hvad er det faktiske problem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Betalte I inden eller bagefter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Hej Det som nu bliver skrevet kan jeg overhovedet ikke genkende. Deres arbejde er veludført og omhyggeligt. De spørger hellere en gang for meget end for lidt, inden de går videre, hvis der skulle være tvivl om noget. Polar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Vi har netop købt en lejlighed hvor der skal laves en del. Vi overtager den midt Nov. Jeg har været i kontakt med Mats, og de får lov til at lave arbejdet. Jeg er ikke selv på nogen måde håndværker, men har da en ide om, hvordan ting skal se ud. Indtil videre kan jeg kun sige, at de besvare mine mails inden for 24 timer, og alting går som det skal. Jeg skriver i denne tråd når, at arbejdet er udført. Det skræmmer mig ikke, at at der er en, som har dårlig erfaring, især ikke når man ikke betaler det de skal have. /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amanda 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Da mine venner var på besøget hos os , de var shokeret, fordi der var pletter af anden farve ved alle kanter (jeg tror at min datter kan male bedre) og tapeter hvordan kan man sige "sat lidt for skævt". Og de brugte papir farve til træ. Og jeg synes at vi betalte gode penge for det "arbejde"....... Det bliver spændende at høre hvordan de udfører arbejde hos jer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mats 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 I have enough to denigrate my person, that is why I decided to straighten someone’s some opinions about ourself on this forum. That is true we have worked for Amanda’s husband but we have never met her personally. Both me and my friend we put all our strengths and skills to that work to make it best we can using lousy and cheapest materials and make it in so so short time! ( We had got 5 days for: *putting wallpaper in living room, size of that room was about 25-30 m2 *painting(two times): 4 rooms upstairs and 2 levels hall,2 dressing rooms where we must to fill some hols up in the walls-also in rooms, then painting of some part of the kitchen, *polish up and painting fence outside(6 m long-two times),summerhouse(garden sched) inside and outside(two times). I don’t want to say even now about only preparing all rooms and rest of those things before begining of work(protection by special tapes and foil- what takes a time).) Amanda’s husband wanted to buy everything as cheap as it possible. He wanted us to go with him to the cheapest store and unprofessional!!! We did not decide about materials, He decided and suggested by low price! I can’t understand why they are trying to find a fault with ourself!?? Because she has found a stain of old colour?That is a big missunderstanding. I don’t get their thinking!! What he was thinking about when I told him that they should remove old wallpapers?? 1) because there were a lot of waterworks on those walls 2) because it would be look ugly not like it should looks when we paint it?? He told me there is no a time for that !!! We must be hurry !!! because they want to move in on Friday evening!! We bagan work on Tuesday the same week!! We had not any problems with the payment after work, I asked if he was satisfied. He did answer yes. He saw our work after!!!. Man try to be a nice, polite, help other people, make a good job, fast and now we have to read so fucking nonsense. They should to call me earlier then 4 days before their relocation. That was a crank work!! I hope so that one opinion of one person will not destroy our image. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Amanda’s husband wanted to buy everything as cheap as it possible. ... I asked if he was satisfied. He did answer yes. He saw our work after!!! Looks like Amananda needs to talk a bit with her husband . Maybe she should supervise jobs like this herself in the future. :D Anyway Mats - it was a good thing that you gave your version of the story in here :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2007 Good to hear your side of the story Mats!! I've seen your work at my own house. I know you do a very proffesional job, and try to advice which materials to use. And you've a very high work standard as well!! There'll always be "Cheap Charlie's" around, and they'll always complain after the work is done, since they can't understand that you can do a good job with crappy materials. Polar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amanda 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2007 Vau, vau, vau!!!! Now I am the bad guy in this discussion, xaxaxaxxaxa. I always remember one proverb: " Don't claim the mirror, if you are ugly!" People always want to claim another one than themselfs. I don't want to continie this useless discussion. But I learned the lesson from it (hope you too). We found one professional house painter, he has been in our house and laughed when I told him all history. He will du all his job for 2 days with the same "materials". And I hope that Mads will do the great job using very "expencive materials" in your house. Good luck!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2007 Vau, vau, vau!!!! Now I am the bad guy in this discussion, xaxaxaxxaxa. I always remember one proverb: " Don't claim the mirror, if you are ugly!" People always want to claim another one than themselfs. I don't want to continie this useless discussion. But I learned the lesson from it (hope you too). We found one professional house painter, he has been in our house and laughed when I told him all history. He will du all his job for 2 days with the same "materials". And I hope that Mads will do the great job using very "expencive materials" in your house. Good luck!!!! hvis han skal lave det hele om efter dem, så kommer han vel med 10 personer. For der er sku ingen der kan lave alt det på 2 dage! Og som regel så får man hvad man betaler for:D Personligt ville jeg ikke være bange for at bruge Mats Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 Kan se der er flere der har brugt Mats herinde, og flere der skriver de vil poste billeder når han er færdig. Har haft ham herude i dag, og overvejer kraftigt at bruge ham, men kunne da godt tænke mig lige at se hvad han har lavet hos andre, og høre om oplevelsen var lige så god efter han var færdig, som det virker op til ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 Bare ring eller kig forbi. Jeg har kun gode ting, at sige om det arbejde. Kort fortalt, så har han arbejdet i dec og januar for mig, og renoveret vores nye lejlighed fra a-z. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 Har godt nok ingen billeder, men fik sat tapet op, og pudset en væg ned og malet. (et godt stykke tid siden) Tapetet var ikke 100%, men vi havde også det billige skidt de kunne arbejde med, men de lagde ikke skjul på noget af det de havde lavet, jeg havde en enkelt rettelse mener jeg det var, og den fixede de med det samme, og så var der en fedtplet et sted, den billige tynde maling ikke kunne dække, og det sagde de til mig med det samme..... Så ja, man får hvad man betaler for, og jeg kan da kun sige, hvis jeg selv skulle lave det, ville det tage mig 10x så lang tid eller mere, og slet ikke se så godt ud som de lavede det... 10/10 for deres arbejde her fra.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2008 Nye billeder Jeg har lovet Mats at uploade nye billeder af hans arbejde. Mats har tlf. 0737026036 Hans email er: andrzejewskimaciek@wp.pl Skriv på engelsk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2008 Det ser godt ud... Måske jeg sku gi Mats et kald når jeg skal have fixet mit plankeværk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Det ser godt ud... Måske jeg sku gi Mats et kald når jeg skal have fixet mit plankeværk... Et godt råd. De laver et super godt stykke håndværk, og det kan godt være at de kun tager 110,- sek i timen. Men det går heller ikke alt for stærkt. Så næste gang jeg skal have lavet noget, så vil jeg have en fast pris. Ellers så bliver det altså ret dyrt. Men intet at udsætte på håndværket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Et godt råd. De laver et super godt stykke håndværk, og det kan godt være at de kun tager 110,- sek i timen. Men det går heller ikke alt for stærkt. Så næste gang jeg skal have lavet noget, så vil jeg have en fast pris. Ellers så bliver det altså ret dyrt. Men intet at udsætte på håndværket. Enig. Men det bliver også dyrt ved fast pris. Vi havde ham ude i forbindelse med vores hegn, og der var hans tilbud over dobbelt så dyrt, som Markus lavede det til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
solskin 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Sjovt, for vi har lige haft både Markus og Mats herude, da vi skal have lavet køkken og der var Markus dobbelt så dyr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Sjovt' date=' for vi har lige haft både Markus og Mats herude, da vi skal have lavet køkken og der var Markus dobbelt så dyr.[/quote'] Ok, Markus var også meget billigere på vores køkken end Mats, men det kan jo så være at Mats har lært lidt af det :) Men godt at der er nogle at vælge imellem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
solskin 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Ok det var da sjovt. Ja det kan være han er blevet klogere. Men ja det er da dejligt at der er flere så der er lidt konkurrence:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 Murearbejde Hejsa, Ved i om den ene eller den anden af de gutter der nævnes, laver murearbejde? Vi har en trappe der skal laves og en væg der skal pudses op.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2008 der er jo billeder af udfört murerearbejde så mon ikke .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites