plup 10 Anmeld indhold Skrevet May 14, 2007 Videresendt fra vores rengøringshjælps kæreste Mats og hans kammerat som udfører diverse opgaver eks: - luting(lute) the walls,painting the walls,fixing the wallpaper - cement the walls,bricklaying - put the pannels floor - making a walls and constructions from drywaller - making an assorted terraces - making a fences If you are able to help us to get a new customers in Sweden or in Denmark we will be very grateful. I enclose a picture of our last work. It was a terrace and a small fence on it. Best Regards Mats Mats har tlf. 0737026036 Hans email er: andrzejewskimaciek@wp.pl Skriv på engelsk. 20 sept. 2008 - opdatering: der er flere billeder af deres arbejde på side 5 i denne tråd :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 I enclose a picture of our last work. Fandme flot lavet!!! Jeg skal lige have et hus før jeg skal have lavet sådan en:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GULVmanden 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2007 Ja hej du!!! Alt ser godt ud på et billede.... Men kom da med en Reference liste med udført arbejde i Danmark og Sverige... samt tlf. nummer på byggherre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2007 Ja hej du!!! Alt ser godt ud på et billede.... Men kom da med en Reference liste med udført arbejde i Danmark og Sverige... samt tlf. nummer på byggherre Som du kan læse, har jeg videresendt den mail for min rengøringshjælps kæreste, så kontakt ham for yderligere oplysninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2007 Ja hej du!!! Alt ser godt ud på et billede.... Men kom da med en Reference liste med udført arbejde i Danmark og Sverige... samt tlf. nummer på byggherre Hvad med dine referencer,?? på din hjemmeside http://www.nplace.blogspot.com/ viser du ikke hvilket arbejde du har udført eller henvisninger til en bygherre. Så GULVmand vis mig hvad du kan, kom med nogle billeder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2007 Det ser meget godt ud! Jeg har også mailet til Mats. Men har ikke hørt noget endnu. Men det er også kun for 7 timer siden jeg har gjort det. Venter spændt på hans svar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Hvis der er nogle som får udført arbejde af dem, så lad mig lige høre om prisen og udførelsen af arbejdet. Overvejer at købe en ny lejlighed, og den skal renoveres. /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2007 Har haft kontakt til ham, og aftalt dag, men selv efter bekræftigelse af tidsrummet, kontaktede de mig aldrig tilbage... dumpekarakter, 03 :(:( Nu skal jeg finde nogen som kan overholde aftaler.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Hvis der er nogle som får udført arbejde af dem, så lad mig lige høre om prisen og udførelsen af arbejdet. Overvejer at købe en ny lejlighed, og den skal renoveres. /Martin De tager 100sek i timen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Har haft kontakt til ham, og aftalt dag, men selv efter bekræftigelse af tidsrummet, kontaktede de mig aldrig tilbage... dumpekarakter, 03 :(:( Nu skal jeg finde nogen som kan overholde aftaler.... Egentlig ikke at jeg har lyst til at blive indblandet i det - men nu er det jo mig der har posted det herinde, så lidt ansvarlig føler jeg mig da. Jeg sendte en sms til Mariola (Mats kæreste). Hun skrev tilbage at Mats havde skrevet flere mails til dig, men ikke hørte noget fra dig igen, så han var derfor gået ud fra at du alligevel ikke var interesseret...så måske der simpelthen er opstået en misforståelse? Pilu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Pilu, jeg har lige fået en mail fra Mats, som skriver utilfreds, at jeg brokkede mig ang. at han ikke har kontaktet mig. Jeg tror, han eller dig har forvekslet mit indlæg med Gawc's. Vil du være sød til at informere ham om misforståelsen? Jeg prøver også at ringe til ham imorgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Pilu' date=' jeg har lige fået en mail fra Mats, som skriver utilfreds, at jeg brokkede mig ang. at han ikke har kontaktet mig. Jeg tror, han eller dig har forvekslet mit indlæg med [b']Gawc's. Vil du være sød til at informere ham om misforståelsen? Jeg prøver også at ringe til ham imorgen. Hej Guma, Det er jeg da ked af at høre, men jeg tror det nemmeste må være at du selv kontakter ham. Jeg har blot videreformidlet hans email som en tjeneste for vores rengøringshjælp og har aldrig selv haft kontakt med ham. Vh Pilu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Hej Pilu. Jeg har allerede mailet til ham og i morgen regner jeg med at ringe til ham. Men tusind ta for din tilbagemelding. Jeg blev faktisk meget overrasket over hans mail og kun efter, at jeg loggede på her har jeg forstået, hvad er der galt. jeg håber fortsat, at han vil lave mit køkken efter den lille misforståelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Hej Pilu. Jeg har allerede mailet til ham og i morgen regner jeg med at ringe til ham. Men tusind ta for din tilbagemelding. Jeg blev faktisk meget overrasket over hans mail og kun efter, at jeg loggede på her har jeg forstået, hvad er der galt. jeg håber fortsat, at han vil lave mit køkken efter den lille misforståelse. Hej Guma, har alligevel lige sendt en sms til Mariola og forsøgt at forklare at han må have forvekslet jer...håber I finder ud af det! Pilu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2007 Hej Guma, har alligevel lige sendt en sms til Mariola og forsøgt at forklare at han må have forvekslet jer...håber I finder ud af det! Pilu Tusind tak skal du have! Og fortsat god weekend! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2007 går PM............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2007 Tusind tak skal du have! Og fortsat god weekend! du har fået en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2007 du har fået en PM Undskyld, jeg har misset den. :( Men jeg har lige besvaret jeres PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 har for 3 uger siden skrevet til ham på andrzejewskimaciek@wp.pl har ikke fået noget svar endnu. er lidt tyndt man sætter annonce i her at man udføre arbejde, men man kan ikke kontaktes eller man høre ikke noget. hvis han har for travlt, så lav en EDIT at han ikke kan kontaktes de næste 2-12md Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2007 har for 3 uger siden skrevet til ham på andrzejewskimaciek@wp.pl har ikke fået noget svar endnu. er lidt tyndt man sætter annonce i her at man udføre arbejde' date= men man kan ikke kontaktes eller man høre ikke noget. hvis han har for travlt, så lav en EDIT at han ikke kan kontaktes de næste 2-12md Nu kunne det jo tænkes at manden holdt sommerferie. Og da han ikke er medlem af denne site, så er det måske lidt svært at skrive at man ikke er tilgængelig i nogle uger. (plup har bare været så sød at videreformidle hans annonce og at man skal kontakte ham på e-mail, hvis man vil have lavet noget. Så behøver hun sådan set ikke blive involveret i mere) Så vidt jeg har forstået, er dette meget billigt arbejdskraft som tilbydes, så jeg mener ikke at man kan være så krævende på hurtig svar. Hvis du skal have lavet noget hurtigt, så kontakt dog et registeret firma (selv om de da vist har højsæson om sommeren). Manden tilbyder billigt hjælp - så vær dog taknemmelig over at han i det hele taget gider lave noget, for sådan en billig pris. Bare mine 2 cent. Jeg kan godt forstå hvis andre undlader at tilbyde deres hjælp herinde, når man tænker på hvordan I, så snart I har chancen, tilsviner dem herinde om at de ikke svare. Utaknemmelige bæster Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2007 Nu kunne det jo tænkes at manden holdt sommerferie. Og da han ikke er medlem af denne site, så er det måske lidt svært at skrive at man ikke er tilgængelig i nogle uger. (plup har bare været så sød at videreformidle hans annonce og at man skal kontakte ham på e-mail, hvis man vil have lavet noget. Så behøver hun sådan set ikke blive involveret i mere) Så vidt jeg har forstået, er dette meget billigt arbejdskraft som tilbydes, så jeg mener ikke at man kan være så krævende på hurtig svar. Hvis du skal have lavet noget hurtigt, så kontakt dog et registeret firma (selv om de da vist har højsæson om sommeren). Manden tilbyder billigt hjælp - så vær dog taknemmelig over at han i det hele taget gider lave noget, for sådan en billig pris. Bare mine 2 cent. Jeg kan godt forstå hvis andre undlader at tilbyde deres hjælp herinde, når man tænker på hvordan I, så snart I har chancen, tilsviner dem herinde om at de ikke svare. Utaknemmelige bæster tror lige du er lidt for hurtig på tangenterne, er du på roskilde festival, er der for meget vand? jeg tilsviner ham ikke på nogen måde, jeg skriver det er tyndt, da ikke at tilsvine. om det er billig arbejdskraft fremgår jo ikke af annoncen og jeg skal ikke have noget lavet hurtigt. ville bare være rart med et svar og igår kom der svar tilbage fra mail serveren at mail adressen var i udu, men jeg har fået kontakt med ham via sms. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2007 tror lige du er lidt for hurtig på tangenterne og igår kom der svar tilbage fra mail serveren at mail adressen var i udu' date=' men jeg har fået kontakt med ham via sms.[/quote'] var jeg for hurtig på tasterne Hvis du nu havde ventet med at skrive dit oprindelige indlæg til i dag, så havde det slet ikke været nødvendigt at skrive noget, da du jo så allerede havde fået forklaring på hvorfor manden ikke svarede. Så helt uden grund ligger der nu et indlæg som fortæller at manden er svær at få fat på - er det fair overfor ham ? (han vidste måske ikke engang at hans mail var i uorden) Min pointe var bare, at man måske lige skal tænke sig om inden man skriver noget som kan have dårlig effekt på en andens levebrød. Alt dette er sagt med et regnvejrssmil :D (og nej, jeg er heldigvis ikke til Roskildefestival) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2007 Så er de lige blevet færdige her, og det var sq en positiv oplevelse :th2: . Trods start problemer, at de udskød det flere gange :( så da de endelig gik i gang, var de sgu effektiv, selv om det primært var maler arbejde de har lavet, og tapet etc, er det alligevel gået hurtigt. Kan varmt anbefales. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2007 Ja og nu er de i gang i Løvestad, og de er punktlige, omhyggelige og det de laver ser godt ud. Jeg kan kun anbefale dem på det kraftigste. Jeg har fået svar på alle de mails, jeg har udvekslet med Mats, måske ikke samme dag, men et svar. Ved arbejde udenfor Malmø området vil de godt have benzinen betalt, hvilket er forståligt nok. Jeg skal prøve på at poste nogle billeder af deres arbejde, når det er færdigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amanda 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2007 Desværre, har vi haft meget dårlige oplevelser med de mennesker.:thumbdown Deres arbejde var meget uprofessionalt. Jeg kan ikke forstår hvordan man kan anbefale dem til andre? Vier meget skuffet........... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites