Jump to content
Livremogseler

Lift søges ml. Annestad/bunkeflostrand og Kbh. hovedbanegård

Recommended Posts

Hejsa, Jeg søger et lift fra Annestad (el. omegn) således at jeg kan være ved københavns hovedbanegård dagligt kl. 7.30. Jeg vil også meget gerne have et lift fra hovedbanegården mandage - onsdage kl. 15:30, torsdage kl. 14:30 og fredage kl. 13:30 hvis det er muligt. Alt dette mod rimelig betaling selvfølgelig :o Venlige hilsner Tina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa, Jeg søger et lift fra Annestad (el. omegn) således at jeg kan være ved københavns hovedbanegård dagligt kl. 7.30. Jeg vil også meget gerne have et lift fra hovedbanegården mandage - onsdage kl. 15:30, torsdage kl. 14:30 og fredage kl. 13:30 hvis det er muligt. Alt dette mod rimelig betaling selvfølgelig :o Venlige hilsner Tina
ok det var da søren´s med morgen tiderne , jeg bor selv i annestad og kører dagligt alene på arbejde ved hoved banen.. mine arbejdstider ligger mellem kl:8-19 i hver dage..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...som havde nogle arbejdstider som matchede mine :-) Mandage - onsdage kl. 15:30, Torsdage kl. 14:30 Fredage kl. 13:30 hvis det er muligt.
Kommunalt ansat? :lol:(sorry...kunne ikke lade være :o )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites