Livremogseler 10 Anmeld indhold Skrevet May 14, 2007 Hejsa, Jeg søger et lift fra Annestad (el. omegn) således at jeg kan være ved københavns hovedbanegård dagligt kl. 7.30. Jeg vil også meget gerne have et lift fra hovedbanegården mandage - onsdage kl. 15:30, torsdage kl. 14:30 og fredage kl. 13:30 hvis det er muligt. Alt dette mod rimelig betaling selvfølgelig :o Venlige hilsner Tina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Hejsa, Jeg søger et lift fra Annestad (el. omegn) således at jeg kan være ved københavns hovedbanegård dagligt kl. 7.30. Jeg vil også meget gerne have et lift fra hovedbanegården mandage - onsdage kl. 15:30, torsdage kl. 14:30 og fredage kl. 13:30 hvis det er muligt. Alt dette mod rimelig betaling selvfølgelig :o Venlige hilsner Tina ok det var da søren´s med morgen tiderne , jeg bor selv i annestad og kører dagligt alene på arbejde ved hoved banen.. mine arbejdstider ligger mellem kl:8-19 i hver dage.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Livremogseler 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Ja det kan jeg se der er mange der gør.. men håbede at jeg måske kunne finde nogle som havde nogle arbejdstider som matchede mine :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 ...som havde nogle arbejdstider som matchede mine :-) Mandage - onsdage kl. 15:30, Torsdage kl. 14:30 Fredage kl. 13:30 hvis det er muligt.Kommunalt ansat? (sorry...kunne ikke lade være :o ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Livremogseler 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 ja sålænge det varer ;-) er du også... :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 ja sålænge det varer ;-) er du også... :-D Det er vist kun herinde han er det ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites