Morten K 10 Anmeld indhold Skrevet May 14, 2007 Hey, Er der nogen der ved om det er muligt at anlægge husbåd i Malmø / Bunkeflostrand / Lund? Links med info modtages gerne :-) Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 En husbåd i Lund bliver i hvert fald lidt svært eftersom at byen ligger inde i landet......... Bunkeflostrand har vist ikke meget havn at ligge ved. I Malmö eller Limhamn er der måske muligheder. I den sydligste del af Bo01 i Västra Hamnen ligger der en 2-3 permanente husbåde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 I den sydligste del af Bo01 i Västra Hamnen ligger der en 2-3 permanente husbåde. Og, en af dem har været til salg i 2-3 år... Fjolserne har lagt den mellem 2 broer ! ... og, så koster den iøvrigt en formue. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Og' date=' en af dem har været til salg i 2-3 år... Fjolserne har lagt den mellem 2 broer ! ... og, så koster den iøvrigt en formue.[/quote'] Hehe ja det er rigitgt den har godt nok stået tom længe. Fatter heller ikke hvem der gider bo der, der er sindsygt mange mennesker om sommeren og de kan glo lige ind Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Hehe ja det er rigitgt den har godt nok stået tom længe. Fatter heller ikke hvem der gider bo der, der er sindsygt mange mennesker om sommeren og de kan glo lige ind YEP - og om sommeren fiser der små rollinger rundt på taget og hopper i kanalen.... tror vist nok jeg var blevet mega tosset hvis det var min husbåd... Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 He he... YEP - og om sommeren fiser der små rollinger rundt på taget... Kyl dem i havnen he he GAd vide om man kan leje een af dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Bjørnefælder er et glimrende alternativ, hvis de små ikke forstår privat ejendoms begrebet. Det jeg er ude efter er nu en nybygget båd, men der skal jo være en plads med afløb, el etc.. Umiddelbart virker det meget vanskeligt at få sådan en plads :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 har en 48" motorbåd som jeg bor i i dk må man sejle den til eks limnham og bo i den der hvis de ellers har plads?? eller har de lige så stive regler som i dk med at bo anderledes!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2008 Det kan jeg da ikke se noget for at du ikke skulle..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2008 har en 48" motorbåd som jeg bor i i dk må man sejle den til eks limnham og bo i den der hvis de ellers har plads?? eller har de lige så stive regler som i dk med at bo anderledes!? Ingen problemer, hvis du kan betale. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 og, så koster den iøvrigt en formue... Nøh - den koster blot 2.895.000 SEK... www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/440862 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Nøh - den koster blot 2.895.000 SEK... www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/440862Plus Kajplatshyra Malmö kommun 35.560 Kronor/år samt driftsomkostninger på estimerede 25.000 kr/år Mange bække små... (Palle: Bemærk forresten at den ene bro kan gå op - så det ér muligt at flytte båden til en anden lokation) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 har en 48" motorbåd som jeg bor i i dk må man sejle den til eks limnham og bo i den der hvis de ellers har plads?? eller har de lige så stive regler som i dk med at bo anderledes!? Godt nok ikke meget plads du skal bruge, kun lidt større end min fladskærm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Lige før der er plads i jacuzzi'en... :D Så kan han også få søgang......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Kyl dem i havnen he he GAd vide om man kan leje een af dem? Er det ikke sjovere at lave sine egne rollinger, end at leje dem? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Er det ikke sjovere at lave sine egne rollinger' date=' end at leje dem? :p[/quote'] Ganske givet - men så skal man jo også betale for dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 (Palle: Bemærk forresten at den ene bro kan gå op Nej - begge broer er faste ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Nej - begge broer er faste ;)Ifølge situationsplanen, så kan den ene bro åbnes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Ifølge situationsplanen, så kan den ene bro åbnes. Men virkeligheden er en anden - broen kan ikke åbnes uden skærbrænder og vinkelsliber ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Men virkeligheden er en anden - broen kan ikke åbnes uden skærbrænder og vinkelsliber ;)Fantastisk at et sådant dokument så finder vej til en salgsannonce, med mægler og købers velsignelse. Håber at evt. interesserede undersøger sagernes rette sammenhæng, inden de køber en husbåd de tror de kan flytte andetsteds hen. *suk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites