Jump to content
Morten K

Husbåd mulig i Malmö?

Recommended Posts

En husbåd i Lund bliver i hvert fald lidt svært eftersom at byen ligger inde i landet.........:tongue2: Bunkeflostrand har vist ikke meget havn at ligge ved. I Malmö eller Limhamn er der måske muligheder. I den sydligste del af Bo01 i Västra Hamnen ligger der en 2-3 permanente husbåde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og' date=' en af dem har været til salg i 2-3 år... Fjolserne har lagt den mellem 2 broer ! ... og, så koster den iøvrigt en formue.[/quote'] Hehe ja det er rigitgt den har godt nok stået tom længe. Fatter heller ikke hvem der gider bo der, der er sindsygt mange mennesker om sommeren og de kan glo lige ind :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe ja det er rigitgt den har godt nok stået tom længe. Fatter heller ikke hvem der gider bo der, der er sindsygt mange mennesker om sommeren og de kan glo lige ind :rolleye:
YEP - og om sommeren fiser der små rollinger rundt på taget og hopper i kanalen.... tror vist nok jeg var blevet mega tosset hvis det var min husbåd... Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

He he...

YEP - og om sommeren fiser der små rollinger rundt på taget...
Kyl dem i havnen he he :laugh: GAd vide om man kan leje een af dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bjørnefælder er et glimrende alternativ, hvis de små ikke forstår privat ejendoms begrebet. Det jeg er ude efter er nu en nybygget båd, men der skal jo være en plads med afløb, el etc.. Umiddelbart virker det meget vanskeligt at få sådan en plads :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
har en 48" motorbåd som jeg bor i i dk må man sejle den til eks limnham og bo i den der hvis de ellers har plads?? eller har de lige så stive regler som i dk med at bo anderledes!?
Ingen problemer, hvis du kan betale. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
har en 48" motorbåd som jeg bor i i dk må man sejle den til eks limnham og bo i den der hvis de ellers har plads?? eller har de lige så stive regler som i dk med at bo anderledes!?
Godt nok ikke meget plads du skal bruge, kun lidt større end min fladskærm :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men virkeligheden er en anden - broen kan ikke åbnes uden skærbrænder og vinkelsliber ;)
Fantastisk at et sådant dokument så finder vej til en salgsannonce, med mægler og købers velsignelse. Håber at evt. interesserede undersøger sagernes rette sammenhæng, inden de køber en husbåd de tror de kan flytte andetsteds hen. *suk*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites