ulmus 0 Anmeld indhold Skrevet May 14, 2007 Tak til arrangørerne, det var et rigtig godt møde.:th2: Men hvor var det dog beskæmmende at se, hvor få vi var. Hvor var alle I ivrige debattører henne???? Det havde været oplagt for jer at komme til mødet, hvor der blev debatteret ivrigt om plusser og minusser ved vores hverdag, som pendlere. Dette er min helt personlige mening, men jeg synes altså, det var en skam. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Og din helt personlige mening skal man jo ikke tage fra dig. Men at starte et møde lørdag formiddag kl 10. Så beder man selv lidt om det. Personligt kom jeg selv først kl 12. Men lørdage her i have sessonen kan være svær at kæmpe imod. Dog vil det altid være sådan at når det kræver lidt fysisk aktivitet(fremmøde) så halter initivet lidt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Tak til arrangørerne, det var et rigtig godt møde.:th2: Men hvor var det dog beskæmmende at se, hvor få vi var. Hvor var alle I ivrige debattører henne???? Det havde været oplagt for jer at komme til mødet, hvor der blev debatteret ivrigt om plusser og minusser ved vores hverdag, som pendlere. Dette er min helt personlige mening, men jeg synes altså, det var en skam. Har ikke hørt om at der skulle være noget møde! Og personligt ville jeg heller ikke bruge en lørdag formiddag på noget som kunne have været lavet en hverdagsaften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Thomas: Har du meldt dig ind i foreninen? Tjekker du af og til hjemmesiden for foreningen? For ellers er det svært at vide hvornår der er møde! Det har også været annonceret her et par gange.. Som en af arrangørerne vil jeg først sige tak for rosen idag, og dem der faldt i weekenden, og jeg vil faktisk meget gerne høre folks meninger omkring valget af dag og tid da det faktisk er lidt svært at finde ud af.. Vi valgte det i weekenden da vi vidste det ville tage nogle timer.. og ikke bare to.. For så skal man tænke på en hverdags aften fra 19-23, det vil heller ikke tiltrække særligt mange.. Og dem der var der i lørdags må vide at det kræver noget tid for at gøre det fornuftigt.. Det var jo lige før der var for lidt tid :) Uanset hvornår man vælger, kan det være svært for børnefamilier at deltage, børnene skal fodres, puttes, passes og plejes.. Og i weekenden tager man tit på storhandel eller familiebesøg.. Så det her er ikke et forsvar.. men en invitation til jer allesammen om at skrive hvornår ville det ideelle tidspunkt være for at du skulle deltage.. også ikke medlemmer af foreningen er meget velkomne til at skrive.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 hvor melder mig sig ind :).. har jeg ikk helt kunne finde ud af. ud over det, når jeg er flyttet skal jeg nok gøre hvad jeg kan får at komme til så mange møder som muligt :).. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 hvor melder mig sig ind :).. har jeg ikk helt kunne finde ud af. ud over det, når jeg er flyttet skal jeg nok gøre hvad jeg kan får at komme til så mange møder som muligt :).. Lige her: http://www.oresundsborger.dk/indmeld.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Så det her er ikke et forsvar.. men en invitation til jer allesammen om at skrive hvornår ville det ideelle tidspunkt være for at du skulle deltage.. også ikke medlemmer af foreningen er meget velkomne til at skrive.. Lørdage eller søndage men med start kl 11 eller 12. Kl 10 synes jeg stadig nærmest er morgen:sick: HVIS der på et tidspunkt er møder man forventer til 2-2½ time kan de så sagtens lægges en hverdags aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Jeg forstår ikke helt kritikken:confused: Vi blev varskoet allerede i februar måned, så vi kunne sætte kryds i kalenderen. Det er jo så bare et spørgsmål om prioritering. Og som Thyge skriver, var de 4 timer næsten for lidt, men det vil sandsynligvis også kun være i startfasen. Der er p.t. mange ting der skal vendes og drejes og der skal laves prioriteringslister, grupper skal nedsættes osv.osv.. Det tager tid! Fremover håber jeg da også det kan holdes på 2-2½ time og gerne en hverdagsaften:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Jeg forstår ikke helt kritikken:confused: Vi blev varskoet allerede i februar måned, så vi kunne sætte kryds i kalenderen. Det er jo så bare et spørgsmål om prioritering. Og som Thyge skriver, var de 4 timer næsten for lidt, men det vil sandsynligvis også kun være i startfasen. Der er p.t. mange ting der skal vendes og drejes og der skal laves prioriteringslister, grupper skal nedsættes osv.osv.. Det tager tid! Fremover håber jeg da også det kan holdes på 2-2½ time og gerne en hverdagsaften:th2: Om det så blev varslet 2 år i forvejen synes jeg stadig kl 10 er for tidligt til sådan noget. Men det er jo blot min mening. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 :D Du kan sove når du bliver gammel! Jeg tror kl. 10 er valgt for ikke at slå eftermiddagen helt i stykker:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Om det så blev varslet 2 år i forvejen synes jeg stadig kl 10 er for tidligt til sådan noget. Men det er jo blot min mening. BS for satan.. du er jo vant til at stå op kl. lort om natten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Jeg synes, at det var helt fint at lægge det klokken 10 på en lørdag. Godt nok havde jeg undtagelsesvis et familliearrangement den dag, men det blev så aflyst, så jeg kunne komme alligevel. Lørdagsindkøbene kan man jo lægge bagefter eller om søndagen - det er jo Sverige = ingen lukkelov. Skulle man være lidt mere generøs overfor b-menneskerne kunne det dog godt have været med start klokken 11. Alternativt kunne man have lagt arrangementet efter frokost, så foreningen kunne spare den væk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Om det så blev varslet 2 år i forvejen synes jeg stadig kl 10 er for tidligt til sådan noget. Men det er jo blot min mening. OT :Så var det jo godt det ikke var d. 13, kl 10 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 OT :Så var det jo godt det ikke var d. 13' date=' kl 10 [/quote'] Ditto Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2007 Jeg var heller ikke klar over at der var et møde. Havde forvente en e-mail, når nu den var blevet udleveret. Jeg er også mere stemt for en hverdagsaften, og så må det jo tage den tid en klovborg tager ;-) Hilsen Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites