Jump to content
kennet86

hjælp til jobansøgning!?

Recommended Posts

Hej. Da jeg skal til at søge nye udfordringer på jobområdet, ville jeg høre om der var en venlig sjæl eller to herinde, som enten har med jobansøgninger at gøre til hverdag, eller har en del erfaring omkring dette. mit CV er der styr på efter hjælp fra en "pro" ved tidliger jobsøgning, men hvis du vil kigge dette igennem er du også velkommen til det. I forbindelse med computerskift er selve ansøgningen som jeg havde fået strikket sammen og som jeg arbejde udfra gået tabt :(, håber nogle vil være behjælpelige. mvh. Kennet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. ligner mest af alt hjælp til CV, er desværre ikk det jeg har brug for, men hjælp til selve ansøgningen. gennemlæsning for stave/tastefejl og andre fejl. kunne godt få min mor til at gå det igennem, men hun er desværre ordblind så ville jeg ikke få meget ud af. :(.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra min tid på journalisthøjskolen er jeg også kendt for at give rå og velment kritik. Du er velkommen til at smide den forbi sammen med et link til det job du søger. Går ud fra at ansøgningen er på dansk, though.... :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites