kennet86 10 Anmeld indhold Skrevet May 11, 2007 Hej. sidder og overvejer bil i forbindelse med flytningen. min første tanke var noget mustang eler evo8 eller 9, men så kom tanken om benzin og forsikring ind over. jeg overvejer dem stadig, men hvordan med mere normale biler. jeg havde selv overvejet noget peugeot 607 V6 bi turbo diesel, men syndes ikk at jeg kan finde denne i SE, så har en af mine venner købt en altea FR 2,0 diesel med 170 HK også lækker bil, men kan jeg heller ikk rigtig finde i SE. men har i nogle forslag til biler som gerne er lidt hurtige, men også forholdvsbillige at køre i, med billig snakker jeg et snit ved ca. 14 ved norm. kørsel (både diesel og benz), ved ikke om jeg er vild med sportsvogne til 2 personer, vil godt have plads også. nogle forslag?.. må maks koste 250.000 sek. helst nye, men ellers ikk ældre end 05. mvh. Kennet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 En Volvo S60 Sport ligger på ca 250000 SEK incl moms i sverige. De kører kampagner derovre for øjeblikket: Standardtilbehør Fuldautomatisk klimaanlæg, det smarte Nordborg stof/læderindtræk, fartpilot, læderrat, lædergearknop, læder håndbremsegreb, kronometerringe ved omdr. tæller og speedometer og forberedelse til RTI. Volvo S60 2.4-140 hk Sport fra kr. 389.995,- (normalpris kr. 456.255,-) Volvo S60 2.4-170 hk Sport fra kr. 424.995,- (normalpris kr. 494.655,-) Jeg sparede selv ca 43.000 SEK ved køb i DK mens de har kampagner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 må lige tjekke den ud. dog bliver der først handlet om ca. 1-2 mdr. er det diesel eller benzin model? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Har selv købt S40 i Diesel. Ca 136HK med 320NM. Sportsversionen af S60 er Benz. Her er linket til den kampagne de kører nu. http://www.volvocars.dk/footer/about/kampagner.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Vær opmærksom på at du så selv skal lave lidt administrativt benarbejde for at få den hjem til den gode pris fra DK. Husk at priserne er med afgifter. Dem skal man selvfølgelig ikke betale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 regnede da stærkt med at du ville hjælpe mig der ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 hvor blev den beregning af du havde skrevet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 de to du nævner er benzin og køre ikke mere end 10 km/l ved blandet. så kan jeg ikke bruge til noget, så heller en evo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 På sunddebat står rigeligt med fif omkring hvordan man privatimporterer. Der står også beskrevet de fordele og ulemper det har. I Sverige har man endnu ikke opdaget at man er en del af det globaliserede samfund og derfor har de specielregler for importbiler. Alt sammen for at beskytte de svenske bilforhandlere og deres karteller. I sverige er det ikke helt usandsynligt at bilforhandlerne kan tjene 21-22 procent på bilen hvor man i DK f.eks må have en max. fortjeneste på 9 procent. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Du bad vel om et sportsbil??? Den S40 jeg har købt kører ca 18-20 stykker (iflg. Volvo selv) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 ja og nej, bad om en bil der kørte 14 i snit. men som gerne måtte være lidt sjov. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Tag et kig på www.bytbil.com Der kan du sætte sådanne kriterier op. Så spytter den nogle eksempler ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 ja, har kigget lidt, men syndes ikk rigtig at jeg finder noget, så vil godt høre hvad i andre har af forslag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 ja' date=' har kigget lidt, men syndes ikk rigtig at jeg finder noget, så vil godt høre hvad i andre har af forslag.[/quote'] Forslag::th2: "Nya Skoda Octavia RS – för de som behöver en praktisk familjebil, men som inte vill överge sina sportiga drömmar. Octavia RS uppfyller på samma gång drömmarna om en sportbil och behovet av en familjebil. Nya Octavia RS kombinerar rymlig komfort med aggressivt temperament lika naturligt som den kombinerar senaste teknik med känsla för design." RS 2.0 TDI DPF - 234 500 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Forslag::th2: "Nya Skoda Octavia RS – för de som behöver en praktisk familjebil, men som inte vill överge sina sportiga drömmar. Octavia RS uppfyller på samma gång drömmarna om en sportbil och behovet av en familjebil. Nya Octavia RS kombinerar rymlig komfort med aggressivt temperament lika naturligt som den kombinerar senaste teknik med känsla för design." RS 2.0 TDI DPF - 234 500 kr. nu ligner det noget. lige en tanke, hedder du kvist til efternavn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvist 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 nu ligner det noget. lige en tanke, hedder du kvist til efternavn? Ikke dårligt gættet :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Ikke dårligt gættet :th2: har du noget familie omkring vejle i DK? har nemlig en kammi i vejle der også hedder kvist til efternavn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 har du noget familie omkring vejle i DK? har nemlig en kammi i vejle der også hedder kvist til efternavn....vi har en single/score-tråd til samme formål :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 ...vi har en single/score-tråd til samme formål :p hvis jeg SKULLE! score her, så må jeg nok indrømme at det skulle være dig ;).. men kunne nu være meget sjovt hvis han var fam. til min kammi.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2007 undskyld side indspark, men hvad pokker er en "kammi"??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2007 undskyld side indspark' date=' men hvad pokker er en "kammi"???[/quote'] kammi er slang for kammerat, ven mv. Jesus Furland, du har været for længe i Sverige da :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2007 kammi er slang for kammerat, ven mv. Jesus Furland, du har været for længe i Sverige da :D :) Eller ozz r j for gammel til sms sprog... kunne godt se det lidt efter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2007 kammi=ven/kammerat. blandt mine venner kalder vi det for kammi :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2007 Hvad med Audi - de fåes også under 250.000 SEK? A4 Avant2.0 tdi 2006 A4 Avant 2.0 quattro tdi 2006 A6 2.0 tdi 2005 A6 2.0 tdi 2005 Eller VW? Passat 2.0 170 hk tdi BMW? 320 D Anden 320D SAAB? 9-5 sport combi tdi 9-3 sport combi tdi JAGUAR? X-type 2.2 D classic X-type 2.0 D SEAT Leon 2.0 d (185.000 SEK!!!) VOLVO Volvo V50 COMBI 2.0D/136HK 2007 Blot nogle eksempler - der er sku meget at vælge i mellem... :thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2007 ser godt ud, under 250.000 er også iorden jo ;).. syndes bare ikk rigtig at der er nogle af dem der tiltaler mig. måske lige den seat. men altea kan jo fås med 170 HK, og nok deromkring jeg gerne vil være når det er diesel. men ved ikke... men kom endelig med flere forslag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites