Nenad 10 Anmeld indhold Skrevet May 10, 2007 Hejsa Er der nogen der ved om hvor der ligger en overskudslager i Malmö eller tæt på? Jeg har fundet en tæt på Gustav, men priserne er ualmindelig høje. På forhånd tak Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Hejsa Er der nogen der ved om hvor der ligger en overskudslager i Malmö eller tæt på? Jeg har fundet en tæt på Gustav, men priserne er ualmindelig høje. På forhånd tak Nenad rolsberga nogen mil udenfor malmø på vej mod kristianstad. De er billige og har alt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Hejsa Er der nogen der ved om hvor der ligger en overskudslager i Malmö eller tæt på? Jeg har fundet en tæt på Gustav, men priserne er ualmindelig høje. På forhånd tak Nenad Overskud af hvad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Militært overskudslager. Man har del i Danmark, men jeg har kun en eller to i Sverige. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hexa 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Næsten alle byer i Sv har et ÖB eller øverskottslager, du kan kikke på google.se etter ÖB överskottsbolag, de har alt fra tøj, værktøj, haveting, mad ja de har det meste, og er vel de fleste svensker foretrukne bix at handle ting i. Vi kører altid indom når vi er i sverige, alt som har med rengøring at gøre er meget billigt der, før både menneske og hus. mvh hexa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Militært overskudslager. Man har del i Danmark, men jeg har kun en eller to i Sverige. Mvh Nenad På vej op mod Auto Haus ligger der også et på højre side. Har aldrig været derinde men har set ligger der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 På vej op mod Auto Haus ligger der også et på højre side. Har aldrig været derinde men har set ligger der. Det må vist være den der refereres til i Rolsberga... på venstre side når du kommer fra Malmö! :) Den har imho ikke "alt" da der er en hel del bras imellem. Nenad, da jeg kører forbi stedet på vej til arbejde 2-4 gange om ugen, kan du bare sige hvad du leder efter, så kan jeg da lige stoppe forbi og se om de har det, så du ikke kører forgæves? Ellers hvis det er specifikt "militær grej" du leder efter, og kan leve med at det er nyt, kan jeg anbefale www.d-gear.se. Desværre er deres hjemmeside nede pt. men det er en af de absolut bedste forhandlere af alt outdoor grej... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 E22 ca 1-2 mil efter gårdstånga i retning mod kristianstad ligger der to stykker på din venstre side Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Næsten alle byer i Sv har et ÖB eller øverskottslager, du kan kikke på google.se etter ÖB överskottsbolag, de har alt fra tøj, værktøj, haveting, mad ja de har det meste, og er vel de fleste svensker foretrukne bix at handle ting i. Vi kører altid indom når vi er i sverige, alt som har med rengøring at gøre er meget billigt der, før både menneske og hus. mvh hexa Hexa> ÖB har intet at gøre med den danske form "overskudslager". Den danske form er et salgssted for militært "skrammel". ÖB er mere en butik med en masse ting, man faktisk ikke har brug for og som er et symbol på alle de overflødige ting, men ikke anede at man behøver. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 E22 ca 1-2 mil efter gårdstånga i retning mod kristianstad ligger der to stykker på din venstre side Der er kun 1 styk, og som nævnt før er det den i Rolsberga :th2: Der er overskudslageret, en sko butik og en tøjbutik!:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nenad 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Hej igen For at gøre en lang historie kort, så har vores venner lige købt en Toyota 4x4 pga. de bor på landet. Dag nummer to sad de fast ude på marken og måtte have hjælp af falck til at komme fri. Det eneste falck gjorde var at sætte 4x4 til og ikke 2x4. Så jeg skal ud og have en militær skovl/spade og holder til den. Den skal op og side på hans bil nu hvor han fylder rundt. Yderligere skal jeg have noget tøj til når jeg her inden længe skal ud og fiske ude fra en båd for første gang. Skal jeg bare taste Autohaus Sweden AB, Lybygård 3356, 242 93 Hörby i min navigation og så kommer jeg forbi hvis jeg kører fra Malmö? Jeg må også en tur forbi autohaus og se hvad de har på lager. Mvh Nenad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Den navigation vil helt sikkert tage dig forbi stedet. Ellers bare husk påd et ligger "på" E22'eren, godt 10-15km før Hörby og Autohaus! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
isaacs mor 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 öob overskudsbolaget ligger på ystadsvägen lige over for Heleneholms skolen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 öob overskudsbolaget ligger på ystadsvägen lige over for Heleneholms skolen--> http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=110755&postcount=9 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites