Jump to content
Nenad

Overskudslager i Malmö eller tæt på

Recommended Posts

Hejsa Er der nogen der ved om hvor der ligger en overskudslager i Malmö eller tæt på? Jeg har fundet en tæt på Gustav, men priserne er ualmindelig høje. På forhånd tak Nenad
rolsberga nogen mil udenfor malmø på vej mod kristianstad. De er billige og har alt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Næsten alle byer i Sv har et ÖB eller øverskottslager, du kan kikke på google.se etter ÖB överskottsbolag, de har alt fra tøj, værktøj, haveting, mad ja de har det meste, og er vel de fleste svensker foretrukne bix at handle ting i. Vi kører altid indom når vi er i sverige, alt som har med rengøring at gøre er meget billigt der, før både menneske og hus. mvh hexa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Militært overskudslager. Man har del i Danmark, men jeg har kun en eller to i Sverige. Mvh Nenad
På vej op mod Auto Haus ligger der også et på højre side. Har aldrig været derinde men har set ligger der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På vej op mod Auto Haus ligger der også et på højre side. Har aldrig været derinde men har set ligger der.
Det må vist være den der refereres til i Rolsberga... på venstre side når du kommer fra Malmö! :) Den har imho ikke "alt" da der er en hel del bras imellem. Nenad, da jeg kører forbi stedet på vej til arbejde 2-4 gange om ugen, kan du bare sige hvad du leder efter, så kan jeg da lige stoppe forbi og se om de har det, så du ikke kører forgæves? Ellers hvis det er specifikt "militær grej" du leder efter, og kan leve med at det er nyt, kan jeg anbefale www.d-gear.se. Desværre er deres hjemmeside nede pt. men det er en af de absolut bedste forhandlere af alt outdoor grej...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Næsten alle byer i Sv har et ÖB eller øverskottslager, du kan kikke på google.se etter ÖB överskottsbolag, de har alt fra tøj, værktøj, haveting, mad ja de har det meste, og er vel de fleste svensker foretrukne bix at handle ting i. Vi kører altid indom når vi er i sverige, alt som har med rengøring at gøre er meget billigt der, før både menneske og hus. mvh hexa
Hexa> ÖB har intet at gøre med den danske form "overskudslager". Den danske form er et salgssted for militært "skrammel". ÖB er mere en butik med en masse ting, man faktisk ikke har brug for og som er et symbol på alle de overflødige ting, men ikke anede at man behøver. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
E22 ca 1-2 mil efter gårdstånga i retning mod kristianstad ligger der to stykker på din venstre side
Der er kun 1 styk, og som nævnt før er det den i Rolsberga :th2: Der er overskudslageret, en sko butik og en tøjbutik!:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen For at gøre en lang historie kort, så har vores venner lige købt en Toyota 4x4 pga. de bor på landet. Dag nummer to sad de fast ude på marken og måtte have hjælp af falck til at komme fri. Det eneste falck gjorde var at sætte 4x4 til og ikke 2x4. Så jeg skal ud og have en militær skovl/spade og holder til den. Den skal op og side på hans bil nu hvor han fylder rundt. Yderligere skal jeg have noget tøj til når jeg her inden længe skal ud og fiske ude fra en båd for første gang. Skal jeg bare taste Autohaus Sweden AB, Lybygård 3356, 242 93 Hörby i min navigation og så kommer jeg forbi hvis jeg kører fra Malmö? Jeg må også en tur forbi autohaus og se hvad de har på lager. Mvh Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites