Jump to content
Steensommer

Transporttid i bil SE--->DK

Recommended Posts

Guest Supermule

Ja det tog én time og 45 min fra Svogerslev til Amager i morges......:mad: Roskilde og omegn er bare en by for snøvlere.............:sick:

Jeg kører fra Söder Kulla til Vallensbæk Str på 30-35 min. Prøv det samme fra Roskilde;-) Det er kl 08:30 jeg kører hjemme fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det tog én time og 45 min fra Svogerslev til Amager i morges......:mad: Roskilde og omegn er bare en by for snøvlere.............:sick:
Jeps, det er måske ikke hver morgen det er SÅ slemt, men tæt på. Den anden vej fra Malmø, er der stort set aldrig kø.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nej det tager 35 min at køre min store søn i skole....Fra Vellinge til Svogerslev....Det tager længere tid fra Svogerslev til Fløng......:sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej det tager 35 min at køre min store søn i skole....Fra Vellinge til Svogerslev....Det tager længere tid fra Svogerslev til Fløng......:sick:
Så kører du satme også stærkt! Fra malmö udkangt til Hedehusene tager det 42min med hvis man overholder hastighederne hele vejen. Og nej det gør jeg normalt ikke. Ligger omkring 120 hele vejen. Men 35min fra Vellinge til Svogerslev. SÅ er der altså tryk på!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej! Nogle der ved hvor langt transporttid i bil det typisk tager i myldretraffiken fra f.eks. Oxie til brofæstet i DK, hvis man overholder fartgrænserne?
Hvad er ideen med at spørge, når Sverige nu er sådan et forfærdeligt sted at bo ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Damn, det var stærkt! Jeg har prøvet at køre turen om søndagen, men var stadig langsommere end dig. Har du været Schumacher i dit forrige liv? *G*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Damn' date=' det var stærkt! Jeg har prøvet at køre turen om søndagen, men var stadig langsommere end dig. Har du været Schumacher i dit forrige liv? *G*[/quote'] Han tror att han er Schumacher i sit nuværerende liv:love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites