Steensommer 10 Anmeld indhold Skrevet May 10, 2007 Hej! Nogle der ved hvor langt transporttid i bil det typisk tager i myldretraffiken fra f.eks. Oxie til brofæstet i DK, hvis man overholder fartgrænserne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Hej! Nogle der ved hvor langt transporttid i bil det typisk tager i myldretraffiken fra f.eks. Oxie til brofæstet i DK, hvis man overholder fartgrænserne? 5 min. . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Fra oxie til Amager tager det ca. 30 min. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Svågertorp til Lufthavnen = 7 min.....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Jeg kører fra Söder Kulla til Vallensbæk Str på 30-35 min. Prøv det samme fra Roskilde;-) Det er kl 08:30 jeg kører hjemme fra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Ja det tog én time og 45 min fra Svogerslev til Amager i morges...... Roskilde og omegn er bare en by for snøvlere.............Jeg kører fra Söder Kulla til Vallensbæk Str på 30-35 min. Prøv det samme fra Roskilde;-) Det er kl 08:30 jeg kører hjemme fra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Ja det tog én time og 45 min fra Svogerslev til Amager i morges...... Roskilde og omegn er bare en by for snøvlere............. Jeps, det er måske ikke hver morgen det er SÅ slemt, men tæt på. Den anden vej fra Malmø, er der stort set aldrig kø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Nej det tager 35 min at køre min store søn i skole....Fra Vellinge til Svogerslev....Det tager længere tid fra Svogerslev til Fløng...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Nej det tager 35 min at køre min store søn i skole....Fra Vellinge til Svogerslev....Det tager længere tid fra Svogerslev til Fløng...... Så kører du satme også stærkt! Fra malmö udkangt til Hedehusene tager det 42min med hvis man overholder hastighederne hele vejen. Og nej det gør jeg normalt ikke. Ligger omkring 120 hele vejen. Men 35min fra Vellinge til Svogerslev. SÅ er der altså tryk på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Oxie til Høje Tåstrup 35-40 min..........ved ca.120 km/t Oxie til lufthavnen ca.15 min Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Hej! Nogle der ved hvor langt transporttid i bil det typisk tager i myldretraffiken fra f.eks. Oxie til brofæstet i DK, hvis man overholder fartgrænserne? Hvad er ideen med at spørge, når Sverige nu er sådan et forfærdeligt sted at bo ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Haha, måske steensommer må lave sig en ny profil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Så kører du satme også stærkt! Jeg er sikker på at mulen ligger i højre spor hele vejen. Han vil selvfølgelig ikke genere hvis nogen vil overhale (yeah, right!) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Hvad er ideen med at spørge' date=' når Sverige nu er sådan et forfærdeligt sted at bo ?[/quote'] Hvem har sagt Sverige er et forfærdelig sted at bo? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Haha' date=' måske steensommer må lave sig en ny profil [/quote'] Nej da - jeg står altid ved det jeg har skrevet. Og fortryder jeg noget eller tager fejl er jeg da altid indstillet på at undskylde eller rette mig selv. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Det var ellers vidt forskellige hastigheder/tider I kører med. Tror bare jeg selv må prøve turen for at være sikker. Vi har jo alle hver vores følsomhed overfor speederen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Nej det tager 35 min at køre min store søn i skole....Fra Vellinge til Svogerslev....Det tager længere tid fra Svogerslev til Fløng...... Damn, det var stærkt! Jeg har prøvet at køre turen om søndagen, men var stadig langsommere end dig. Har du været Schumacher i dit forrige liv? *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Husie - Frederikskaj 30-35 minutter når vi kører hjemmefra kl. 7 (kø ved afkørsel 20 hvis vi kører senere....), hjemturen 30-35 minutter stort set ligegyldig hvad tid vi kører. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
micmac 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Rosengaard - Skibby ( 100 km ) tag 50-55 minutter kører hjemmefra kl 6.30 -6.40 og trafikken er ok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Damn' date=' det var stærkt! Jeg har prøvet at køre turen om søndagen, men var stadig langsommere end dig. Har du været Schumacher i dit forrige liv? *G*[/quote'] Han tror att han er Schumacher i sit nuværerende liv:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Fosie (afkørsel 13) til Indre by (Christiansborg) 32-35 min. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Rettelse: Han VED.........Han tror att han er Schumacher i sit nuværerende liv:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Rettelse: Han VED......... Det ender med at du får samme kultstatus som "The Stig" *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 Det ender med at du får samme kultstatus som "The Stig" *GG* NEJ! Han ender med at blive indlagt for skizofreni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 De skizofrenes motto er iøvrigt : "Vi er flere end I tror !!! " :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites