cornisland 10 Anmeld indhold Skrevet May 9, 2007 Hej Er der nogen som ville med ud og høre lidt musik, samt drikke lidt øl lkørdag aften ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2007 Jeg vil ikke lige love noget da mine planer ikke er sikre, men jeg kunne godt være fristet.. nogen specielle tanker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cornisland 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2007 Nej bare lidt rundt kender ikke rigtige nogen i Malmø, men har været på Paddy´s et par gange og et sted til tæt der på, som virkede meget hyggelige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Nu har jeg kommet en del i Malmö.. men er ikke helt sikker på hvor Paddy's ligger.. er det den der ligger i Kalendegatan næsten lige overfor Hipp? Hvis det er den, så har jeg haft et par uheldige oplevelser der, men bestemt også heldige :th2: Dog kan jeg mere anbefale Fagan's Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Nu har jeg kommet en del i Malmö.. men er ikke helt sikker på hvor Paddy's ligger.. er det den der ligger i Kalendegatan næsten lige overfor Hipp? Hvis det er den, så har jeg haft et par uheldige oplevelser der, men bestemt også heldige :th2: Dog kan jeg mere anbefale Fagan's hmm kan man have uheldige oplevelser i byen ?? hehe nope nej men det er nogle oplevelser man helst ikke vil gentage hehe.. hva tid regner i med at mødes på lrødag , jeg kan måske joine jer.. men ikke sikker , da det komme an på vejret for skal ud og sejle hvis det blive 40grader. men næppe tror det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stephanie 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 hmm kan man have uheldige oplevelser i byen ?? hehe nope nej men det er nogle oplevelser man helst ikke vil gentage hehe.. hva tid regner i med at mødes på lrødag , jeg kan måske joine jer.. men ikke sikker , da det komme an på vejret for skal ud og sejle hvis det blive 40grader. men næppe tror det Hey! Er det ikke dig der ejer american car wash på englandsvej, ved tårnby gymnasie? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Yes I do .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Hvis I nu alligevel skal i byen i Malmö på lørdag, så kunne I da lige tage en tur omkring havnen og deltage i det store medlemsmøde i "ØresundsBorger" - foreningen, IKK!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 jamen hvorfor ik> Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Men ang. aftale nærmere omkring lørdag så skriv når du/I kan... så kan vi jo mødes på lilla torg og gå videre derfra. Jeg forestiller mig ca. kl. 20?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Muligt jeg også hopper med på denne drukfest. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Muligt jeg også hopper med på denne drukfest. det kan du da ikke klar du er jo til let øl heheh, ses måske.. komme du og hente mig, hvis jeg bliver frisk.. jeg skal nemlig på druk i det københavnske imorgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Jeg er glad for du skriver HVIS du bliver frisk. Men sig mig, var du ikke oz på druk sidste weekend gamel jas ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 Jeg er glad for du skriver HVIS du bliver frisk. Men sig mig, var du ikke oz på druk sidste weekend gamel jas ? jo jo , og nu er det snart gået 4 snart 5 dage. hehe det er længe side jeg har været på slagtehuset så hvorfor ikke møde nogle lige så friske svensker/dansker i byen ehhe.. men fik du købt en mobilos og send mig nummeret hvis du har ændret det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cornisland 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2007 lilla torg jeg er klar kl 20 på lille torg, men hvilket et af vandhullerne skal vi mødes i ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Skal vi sige Mellow Yellow? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Kan i ikke sige Møllevångstorget, så kan det være at jeg osse kiger forbi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cornisland 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2007 Mellow Yellow Mellow Yellow kl 20 lørdag aften er en aftale ses Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2007 Ændring i mødested!!!! Vi mødes på Möllevångstorget kl. 20 Lige ved Sibylla(kiosk lignende ting) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites