Jump to content
cornisland

Lørdag d.12/5

Recommended Posts

Nu har jeg kommet en del i Malmö.. men er ikke helt sikker på hvor Paddy's ligger.. er det den der ligger i Kalendegatan næsten lige overfor Hipp? Hvis det er den, så har jeg haft et par uheldige oplevelser der, men bestemt også heldige :th2: Dog kan jeg mere anbefale Fagan's

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu har jeg kommet en del i Malmö.. men er ikke helt sikker på hvor Paddy's ligger.. er det den der ligger i Kalendegatan næsten lige overfor Hipp? Hvis det er den, så har jeg haft et par uheldige oplevelser der, men bestemt også heldige :th2: Dog kan jeg mere anbefale Fagan's
hmm kan man have uheldige oplevelser i byen ?? hehe nope nej men det er nogle oplevelser man helst ikke vil gentage hehe.. hva tid regner i med at mødes på lrødag , jeg kan måske joine jer.. men ikke sikker , da det komme an på vejret for skal ud og sejle hvis det blive 40grader. men næppe tror det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmm kan man have uheldige oplevelser i byen ?? hehe nope nej men det er nogle oplevelser man helst ikke vil gentage hehe.. hva tid regner i med at mødes på lrødag , jeg kan måske joine jer.. men ikke sikker , da det komme an på vejret for skal ud og sejle hvis det blive 40grader. men næppe tror det
Hey! Er det ikke dig der ejer american car wash på englandsvej, ved tårnby gymnasie?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis I nu alligevel skal i byen i Malmö på lørdag, så kunne I da lige tage en tur omkring havnen og deltage i det store medlemsmøde i "ØresundsBorger" - foreningen, IKK!:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Muligt jeg også hopper med på denne drukfest.
det kan du da ikke klar du er jo til let øl heheh, ses måske.. komme du og hente mig, hvis jeg bliver frisk.. jeg skal nemlig på druk i det københavnske imorgen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er glad for du skriver HVIS du bliver frisk. :rolleye: Men sig mig, var du ikke oz på druk sidste weekend gamel jas ?
jo jo , og nu er det snart gået 4 snart 5 dage. hehe det er længe side jeg har været på slagtehuset så hvorfor ikke møde nogle lige så friske svensker/dansker i byen ehhe.. men fik du købt en mobilos og send mig nummeret hvis du har ændret det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites