BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2007 Hvad koster sådan en omgang gør-det-selv vask egentligt? Èn polet koster 10 kr. Normalt bruger jeg 4 poletter på en vask. På 1 polet kan jeg så også nå at støvsuge hele min bil. Så 40kr for vask og 10 for en støvsuger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2007 sådan kan det også gøres.. tror det er meget mere sjovere at kigge hehe http://www.bt.dk/article/20070508/NYHEDER/70508036 den dag du tilbyder den service, så skal jeg nok stille med bil, det er helt sikkert :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2007 Blev også lige presset af tiden - men er frisk næste søndag, hvis vejret er godt.... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2007 Èn polet koster 10 kr. Normalt bruger jeg 4 poletter på en vask. På 1 polet kan jeg så også nå at støvsuge hele min bil. Så 40kr for vask og 10 for en støvsuger. Hold da op .. Jeg bruger næsten det dobbelte! ... Hvis du bevægede dig lige så hurtigt på badminton-banen, som du gør i vaskehallen, så resultatet heeelt anderledes ud ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2007 den dag du tilbyder den service' date=' så skal jeg nok stille med bil, det er helt sikkert :D[/quote'] hmm har faktisk kørt med hver anden søndag i juli og august 2003-2005 med bikini vask, men hold op med det , nu kører jeg den service at man kan godt bestille en pige der kan vaske sin bil det koster bare fra 1500-2500kr. carwash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2007 hmm har faktisk kørt med hver anden søndag i juli og august 2003-2005 med bikini vask, men hold op med det , nu kører jeg den service at man kan godt bestille en pige der kan vaske sin bil det koster bare fra 1500-2500kr. carwash du siger selv bikini. nok derfor ;).. nu er jeg bosat i jylland, så har ikk den største mulighed for at komme over og få vasket bilen jo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2007 du siger selv bikini. nok derfor ;).. nu er jeg bosat i jylland, så har ikk den største mulighed for at komme over og få vasket bilen jo. har i biler i jylland?? hehe nej men jeg har et par faste kunder som kører en gang i mellem fra england nok ikke KUN pga min bilvask men de ligger vejen forbi, og de er meget glad for den ydelse hehe carwash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2007 tjaa.. har altid vasket selv i hånden :).. men kom der en strip vask havde jeg nok valgt den, om ikk andet så bare for at prøve ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites