Jump to content
Martin R

Vaske-Klub

Recommended Posts

Hvad koster sådan en omgang gør-det-selv vask egentligt?
Èn polet koster 10 kr. Normalt bruger jeg 4 poletter på en vask. På 1 polet kan jeg så også nå at støvsuge hele min bil. Så 40kr for vask og 10 for en støvsuger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Èn polet koster 10 kr. Normalt bruger jeg 4 poletter på en vask. På 1 polet kan jeg så også nå at støvsuge hele min bil. Så 40kr for vask og 10 for en støvsuger.
Hold da op .. Jeg bruger næsten det dobbelte! ... Hvis du bevægede dig lige så hurtigt på badminton-banen, som du gør i vaskehallen, så resultatet heeelt anderledes ud ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
den dag du tilbyder den service' date=' så skal jeg nok stille med bil, det er helt sikkert :D[/quote'] hmm har faktisk kørt med hver anden søndag i juli og august 2003-2005 med bikini vask, men hold op med det , nu kører jeg den service at man kan godt bestille en pige der kan vaske sin bil det koster bare fra 1500-2500kr. carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmm har faktisk kørt med hver anden søndag i juli og august 2003-2005 med bikini vask, men hold op med det , nu kører jeg den service at man kan godt bestille en pige der kan vaske sin bil det koster bare fra 1500-2500kr. carwash
du siger selv bikini. nok derfor ;).. nu er jeg bosat i jylland, så har ikk den største mulighed for at komme over og få vasket bilen jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
du siger selv bikini. nok derfor ;).. nu er jeg bosat i jylland, så har ikk den største mulighed for at komme over og få vasket bilen jo.
har i biler i jylland?? hehe nej men jeg har et par faste kunder som kører en gang i mellem fra england nok ikke KUN pga min bilvask men de ligger vejen forbi, og de er meget glad for den ydelse hehe carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites