Gizmo 10 Anmeld indhold Skrevet May 5, 2007 Hejsa Er der nogle der ved hvad kærnemælks koldskål hedder på svensk eller kan jeg ikke finde det fordi det ikke eksisterer, er der nogle der ved noget ....? hilsen en sommer sulten................:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hexa 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2007 hejsa. Nej min ven vi har ikke koldskål i Sverige, men jeg hed at mange dansker som bor i Sverige gør den selv.Min man som er dansk havde sin mor boende i Sv og hun lavede den selv, du kan sagtens finde opskriften på i-net eller om du har en dansk kogebog. knuz svenskerhexa :love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2007 Hejsa Er der nogle der ved hvad kærnemælks koldskål hedder på svensk eller kan jeg ikke finde det fordi det ikke eksisterer, er der nogle der ved noget ....? hilsen en sommer sulten................:th2: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=5410&page=2&highlight=koldsk%E5l ellers må du købe det med fra DK ;) smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2007 Netto ved lufthavnen har flere slags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2007 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=5410&page=2&highlight=koldsk%E5l Christinas opskrift tager maks 3 min. at bikse sammen og smager supergodt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2007 Netto ved lufthavnen har flere slags. Der må startes en koldskåls-konvoj op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gizmo 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2007 Så må jeg selv prøve mig lidt frem, men nogle opskrifter Jeg er nok mere købe typen .... og ja den de har p.t i netto lufthavnen er med tykmælk, har smagt den (ikke god :thumbdown ) Tak for links Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pippien 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2007 Prøv med: ½ A-38 ½ kærnemælk lidt sukker lidt vanillesukker Evt. citron (Evt. mixet med frosne jordbær - så blir den mums...) Det er easy-peasy og smager dejligt af sommer. /Nanna. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites