Juff 10 Anmeld indhold Skrevet May 5, 2007 Hejsa Nu havde jeg gået hele ugen og glædet mig til en stille frokost med min kære hustru og lille søn i går på lilletorg kl 12:00. Jeg tænkte jo at eftersom vi havde fri, og de fleste malmöbeboer arbejdede var der nok masser af plads så "tidligt":rolleyes: Men hold da op... der var ikke plads nogen steder....... kanske det var en kombination af malmöbeboer på lunch, og danskere på sightseing over øresund. Findes der nogle gode sidergader der ikke er så overbefolket, med nogle gode madsteder i kan anbefale ? synes ikke der er så meget på selve gågaden.. Jo der var jensens og mando, men der var jo også overbooket og kø :( Fortsat god lørdag, nyd vejret :D.............. nu skal vi ned og se manchester tage mesterskabet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Burgerking og MC donalds lidt længere nede af strøget plejer at have fint med plads :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Burgerking og MC donalds lidt længere nede af strøget plejer at have fint med plads :) :D ja ja.... men ikke det jeg finder med god mad i hyggelige omgivelser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Hehe... hvis du vil have en rigtig fed oplevelse rent mad/hygge mæssigt skulle i tage og prøve Torso Twisted ude ved Turning Torso. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Kl 12 är det nog fullt på de flesta platser eftersom alla går ut och äter lunch, och restaurangerna tjänar massor på "dagens". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 En meget stor andel af den svenske arbejdsstyrke spiser frokost ude på restaurant hver dag. Restaurantbranchen har tilpasset seg dette fenomen, og skilter normalt med "Dagens rätt" til en ok pris (ca 60 SEK inkl drikke). Men for alle andre, hvilket i praksis indebærer turister og DK-arbejdende, er perioden mellem kl 11 og 13 hverdager uholdbar med tanke på restaurantbesøg. Denne svenske tradition har forresten oprindelse i systemet der heder Rikskuponger, et system der efterhand er ved at forsvinde fordi det er for administrativt krævende for mange arbejdsgivere. I tillæg er der selvfølgelig det faktum at veldig få svenske arbejdspladser har kantine/spiserom. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Burgerking og MC donalds lidt længere nede af strøget plejer at have fint med plads :) Nu var det jo frokost han var ude efter - ikke en skilmissegrund Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites