Jump to content
Jan

hvidevarer

Recommended Posts

Er der andre steder i malmö området' date=' andet end ELgiganten, hvor man vil kunne få en god pris, når det nye hus skal fyldes med hvidevarer?[/quote'] Nope, vi har været rundt i 5 6 forskellige forretninger og fandt frem til at elgiganten faktisk er bedst der, og endda en hel del billigere end elgigangten i dk:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har købt flere gange hos Tretti - udvalget er klart bedre end el-giganten syntes jeg og priserne har være OK mht de ting vi købte. Men skal du bruge alle hvidevarer til et nyt hus så er det måske muligt at få en bedre pris hvis du henvender dig in person hos fx elgiganten og beder om et samlet tilbud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har købt flere gange hos Tretti - udvalget er klart bedre end el-giganten syntes jeg og priserne har være OK mht de ting vi købte. Men skal du bruge alle hvidevarer til et nyt hus så er det måske muligt at få en bedre pris hvis du henvender dig in person hos fx elgiganten og beder om et samlet tilbud.
Hvordan var det med leveringen fungere det??? Vi overvejer lidt at bruge dem når vi en gang skal lave det nye køkken....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan var det med leveringen fungere det???
Ja det syntes jeg bestemt. De leverer med fragtmand og de tre gange vi har købt hos dem har det fungeret fint. Man skriver et kontakt telefonnummer på ordren og fragtmanden har så haft ringet for at aftale leverancedag/tidspunkt.
Vi overvejer lidt at bruge dem når vi en gang skal lave det nye køkken....
Jeg kan umiddelbart godt anbefale dem. Jeg købt der tre gange - en Bosch opvaskemaskine, Whirlpool side-by-side køle+fryseskab og en emhætte. Levering har været hurtig, max 3-4 arbejdsdage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Husk garantibestemmelserne

Livet er for kort til køb af hvidevarer i Dk eller S. Tyskland eller italien. Har lige købt til hele huset i flegaard i Tyskland. Og danske fragtmænd levere fra tyskland til malmø for knap 2000 kr.
Men husk at læse garantibestemmelserne ! Ikke alle producenter kører som BSH (Bosch Siemens) med en World Wide garanti, der betyder, at du kan købe et givent produkt i eet land og tage dette med til et andet uden at "miste" garantien...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

rekomenderar "NYMA" som ligger en bit ifrån B&W i Malmö. Jättebra o kunnig personal, har köpt spis, kyl, diskmaskin o nu senast tvättmaskin. Det som inte finns i butiken, kan beställas hem. Har varit runt på Siba, onoff o elgiganten, men där finns bara det som är i butiken just då. Beställer du flera saker på NYMA så kan du få ett bättre pris. Värt ett besök www.nyma.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Købte hele skidtet hos Køle møller i kbh. De gav en kanon pris. Dog ikke med lev. i SE. Men en trailer kan gøre meget!
B.S. Det er jo ikke alle herinde på debatten, der er ejere af en Automobil, med påmonteret Jydekrog. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Garanti Til gengæld virker BSH's garanti så helt uden problemer - det ene varmelegme i vores Siemens ovn stod af da den var 18 mdr gammel. Vi købte den hos Dangaard i Tyskland dengang vi boede i Danmark og tog den altså bare med til Sverige da vi flyttede. Der var ingen bøvl overhovedet, der kom en mand og skiftede hvad der skulle skiftes uden omkostninger for os - han skulle bare se en kopi af købskvitteringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Til gengæld virker BSH's garanti så helt uden problemer - det ene varmelegme i vores Siemens ovn stod af da den var 18 mdr gammel. Vi købte den hos Dangaard i Tyskland dengang vi boede i Danmark og tog den altså bare med til Sverige da vi flyttede. Der var ingen bøvl overhovedet, der kom en mand og skiftede hvad der skulle skiftes uden omkostninger for os - han skulle bare se en kopi af købskvitteringen.
Ja da - der er world wide garanti, og det funker bare ;) Da jeg arbejdede der, var der en del kunder, som købte for at tage det med til en hel anden del af verden (manual på dansk). No problem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Da jeg arbejdede der' date=' var der en del kunder, som købte for at tage det med til en hel anden del af verden (manual på dansk). No problem...[/quote'] Ja jeg fik jo en tysk manual med til min! Ringede så til BSH Service i Danmark og spurgte om de ikke havde en dansk version jeg måtte købe. De havde de, jeg fik den endda ganske gratis sendt med posten. Det må jeg sige jeg syntes indgik i kategorien "service udover forventeligt".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Købte vores hvidevarer for et par måneder siden hos SIBA ved Svågertorp. Fik en rigtig go pris på hele udstyret til køkkenet (køl, frys, ovn, kogezone, opvaskemaskine) samt gratis levering - desuden tog de alt det gamle skidt med den anden vej så vi selv var fri for at slæbe rundt på det. Pede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pede - bare for at tjekke priserne af - kunne du så ikke lige tage dine produkter og se hvad de koster i tyskland på det link til flegaard jeg har postet ind tidligere? Kunne være sjovt at se hvad der er billigst på den sending du fik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites