sup3rbuck 10 Anmeld indhold Skrevet May 4, 2007 For jeg vil gerne pumpes ozzzzz....... Det skal være i malmö og efter kl 17. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Er det her en kontakt annonce for fyre, eller hvad? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Er det her en kontakt annonce for fyre' date=' eller hvad? :)[/quote'] Er du da interesseret:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Hahaha, ja jeg ved ikke hvad toft tænker på. Men jeg har noget fysisk træning i tankerne, nej jeg mener... Svedige ture i træningscente, nej svedlugtende t-shirts.. nej... Hehe. Der er vel nogle som træner her, eller er i alle nogle slamberter som mig selv ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Hahaha, ja jeg ved ikke hvad toft tænker på. Men jeg har noget fysisk træning i tankerne, nej jeg mener... Svedige ture i træningscente, nej svedlugtende t-shirts.. nej... Hehe. Der er vel nogle som træner her, eller er i alle nogle slamberter som mig selv ? :D Tja det bliver kun til højre arm når der skal skåles på et Liverpool mål:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Så blev det da til noget træning mod chelsea i semifinalen :th2: Så skal Milan bare ordnes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Så blev det da til noget træning mod chelsea i semifinalen :th2: Så skal Milan bare ordnes Jeg kan love dig for jeg er blevet top trimmet efter den kamp, det var klasse:th2: Så nu skal Milan lige gennemmaskinen som for 2 år siden:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Jeg kan love dig for jeg er blevet top trimmet efter den kamp, det var klasse:th2: Så nu skal Milan lige gennemmaskinen som for 2 år siden:laugh: :D det var en fornøjelse at se Milan være foran 3-0 og så ryge ud alligevel :D der blev drukket et pr. pils ....... fremragende af Liverpool ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 aaahahahahaaa.... Dét sku go' stil gutter :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites