Jump to content
thn

ARGH!!! telia de kvajpander

Recommended Posts

ARGH!!!! Opsagde mit abb på stadsnät hos dem 25 januar, men får fortsat faturaer fra dem.. Nu siger de så at jeg indtil 25 januar havde to stk bredband hos dem på samme adresse og jeg derfor kun havde lukket det ene abb! Jeg har ellers kun betalt for et abb. og intetnettet var temmelig dødt efter mit opkald den 25 januar... nej nej nej Men nu ville de være så flinke at jeg ikke skulle betale min regning for perioden 10 marts til 10 juni.... ja tak.. men det kunne overhovedet ikke lade sig gøre at få pengene tilbage for 25 januar til 10 marts :-( og de mente allerede at de havde været meget flinke ved at slette den anden regning. Så det er lige 412,50 jeg aldrig ser igen :-((((

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ARGH!!!! Opsagde mit abb på stadsnät hos dem 25 januar' date=' men får fortsat faturaer fra dem.. Nu siger de så at jeg indtil 25 januar havde to stk bredband hos dem på samme adresse og jeg derfor kun havde lukket det ene abb! [/quote'] Der må da i så tilfælde være to forskellige kundenr., så du kan bruge det til at bevise, hvilket abonnement du aldrig har betalt for og hvilket du har betalt hele tiden (bare de så ikke opkræver dig penge flere år tilbage) :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites