BS 4 Anmeld indhold Skrevet May 1, 2007 http://www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK Jeg er en Lamborghini Gallardo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Toyota Landcruiser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Også en Gallardo :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Hvilken bil er du? Konklusion: Jeg er en Toyota Landcruiser. Nok ikke noget man skal være stolt af.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 http://www.eplugs.net/gfx/QuizStandAlone.htm?quizid=Quiz-1B14EK Jeg er en Lamborghini Gallardo Ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene om at bliver sat i samme bås som dig , men øhh det er jeg også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Endnu en Gallardo her :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 I´m a Hummer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Konklusion: Du er en Hummer hmm det passer sku også hehe, men ikke at jeg racer af HC andersens´B. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 I´m a Hummer Stor, klodset og terrængående og går ikke langt på literen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Stor' date=' klodset og terrængående og går ikke langt på literen? [/quote']Jeps...sådan cirka *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Haha NITTE! Jeg er en skide Opel Kadett! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Jeg prøvede en tilsvarende svensk test forleden - blev bedømt som en VW Caddy - lidt pinlig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Scopex 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 :o) hehe Gallardo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Jeg er en Hummer (lille mig) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Jeg er en Hummer (lille mig) Ja det er der da ikke nogen der kan være i tvivl om at du er Hummer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Hmmmm - jeg tror den her passer godt på mig... Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jesper Lau 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Er jeg den eneste herinde der er en trabant?:( /Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Hummer............... Fantastisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Jeg er en Hummer (lille mig) Hummer............... Fantastisk He he. Hr og Fru Hummer:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 We're gonna need a bigger garage ................ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Hummer.... jeg ville så gerne have været en sportsvogn!!! Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Dammm... Hummer ;o) Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Lamborghini Gallardo - det kom nu alligevel som lidt af en overraskelse :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 En Homer... (se evt. afsnittet "Oh Brother Where Art Thou") Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Lamborghini Gallardo til mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites