Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2007 Ihh... !!! Kan du prøve igen ??Done...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
davsclaus 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2007 Hvordan går det med Joost, dur det til noget? Må gerne sende en invite til mig på: cib_rejse@yahoo.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2007 Hvordan går det med Joost' date=' dur det til noget?[/quote']Jeg bruger det ikke længere. Eller rettere, behovet fandt ikke hvile i Joost - ergo døde det en stille død indenfor mine vægge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2007 Jeg bruger det ikke længere. Eller rettere' date=' behovet fandt ikke hvile i Joost - ergo døde det en stille død indenfor mine vægge [/quote'] samme her... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2007 Ja, når nyhedsværdien er væk så.. Invite sendt til cib_rejse@yahoo.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2007 Ja' date=' når nyhedsværdien er væk så.. [/quote']Narh - Joost leverede ikke indhold og kvalitet jeg kunne bruge. De skal da gerne få chancen igen senere. Nu må vi se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2007 Mit virker ikke mere !! Så her er det oz yt ! :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2007 Mit virker ikke mere !! Så her er det oz yt ! :thumbdown Der er sikkerkt kommet 126 nye beta´er siden du installerede det sidst :) Havde det samme problem.. Du skal bare dl den sidste nye beta, hvis du altså gider ;) Men i har ret, kvaliteten og udbudet er bare ikke godt nok..... endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2007 Nu skriver du godtnok BARE DL DEN SIDSTE NYE, og det må du uddybe lidt... ?? Der er sikkerkt kommet 126 nye beta´er siden du installerede det sidst :) Havde det samme problem.. Du skal bare dl den sidste nye beta, hvis du altså gider ;) Men i har ret, kvaliteten og udbudet er bare ikke godt nok..... endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2007 Du henter den sidste nye beta på: http://www.joost.com/download/windows/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites