SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Jeg skal til Borås:sad: ...men hvis nogen der skal den vej forbi:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Øhhh er der ingen at de "gamle" der kender vejen der skal med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Som skrevet. det er min første tur, så jeg kender ikke vejen desværrre. Men en adressen, og så slå det op på www.map24.com så burde vi kunne komme langt ;-) /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Hvad kan man regne med, møder folk bare op eller melder de bare ind her på forummet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 aner det ikke. Jeg har søgt lidt på på Sjöbo, og det ligger ca. 1 times kørelse fra Malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Hvad kan man regne med' date=' møder folk bare op eller melder de bare ind her på forummet?[/quote'] De fleste melder sig her i forummet, dog er der nogle som bare møder op på aftale sted. Er selv en af de "gamle", men kan desværre heller ikke deltage i dag. Der er dog ingen som siger at turen skal gå til Sjöbo, så jeg syntes bare at i 2 skal tage en tur ud i det blå, og nyd det tørre vejr. God tur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2007 Ok det virker kun som om det er Mig + Fagerland der vil køre. Jeg har hørt at der er nogle der måske vil køre fra Kastrup til Sverige efter kl. 18:00, jeg ved det først kl. 17:50. Jeg vil være på mødestedet i rosengården kl. 17:45. Det betyder at hvis der bliver kørt fra Danmark vil Fagerland og Jeg køre dem i møde. Det kan godt betyde at vi køre kl. 18:00. Hvis det ikke bliver til noget med dem fra Danmark vil vi også være der kl. 18:15. mvh Rene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 Info om Sjöbo og MC om Onsdagen. Hejsa Tak for i går Martin og Esben. Jeg fandt lige dette link til "Flygrakans Café". Det er her at rigtigt mange Mc mødes om onsdagen. Stedet ligger 5 min syd for Sjöbo på Riksväg 13 (Hovedvej nr.13). Martin, Esben og jeg var der i går sammen med et hold Mc’er fra Danmark. Der var ingen politi :) og der blev lavede wheelies m.m. en svensker smadrede sin Fireblade. Han var ellers god til at køre på baghjulet. Surt! http://82.197.240.117/tfa.nsf/ff9d1220c07b8b1ec1256f1b003f87c3/f3fd680ef0543cb5c12571220035627a?OpenDocument&ExpandSection=1&Click= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 Selv tak. Det var en super hyggelig tur, som jeg helt sikkert gerne vil prøve igen. /Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 Super at I havde en god tur... Jeg er med næste uge... hvis solen ellers skinner... Fedt at se der sker lidt igen på mc-fronten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2007 Lørdags tur 07-07-07 Ved godt at dette ikke høre til i denne tråd men jeg ved også at der er mange der får en mail når der er nye indlæg i denne tråd og det vil jeg udnytte lidt. :o Jeg vil gerne ud at køre på lørdag og vil godt have nogle med så check lige dette link hvis du vil med. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=9508 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites