Jump to content
TheMustangMan

Endnu en dårlig oplevelse med Broens ¤"#¤%&&% kundeservice/fakture system (lidt lang)

Recommended Posts

Først vil jeg lige sige at jeg nok selvfølgelig selv har en stor del af skylden for mit problem lige nu, men det er mere moden som de fjolser inde på Bron håndterer sagen på. Nå men mit problem er at jeg siden i sommers har haft en mini-pendler som jeg har betalt via almindelige girokort, fordi jeg bare havde været doven og ikke tilmelde mig PBS. Nå men sidst i marts måned modtager jeg så et meget kortfattet og ondt brev fra Øresundsbron, hvor der står at jeg skylder 2000 for mit abbonoment i December(!!!) måned, og hvis jeg ikke betaler inden 8 dage, så lukker de min Brobizz. Det er altså over 3 måneder efter regningen skulle være betalt, og jeg har ikke modtaget nogen rykker på den tidligere overhovedet. Så det forstår jeg selvfølgelig ikke. Men efter at have gennemgået min konto kan jeg godt se at det er rigtigt, og ringer så til deres "kundeservice". Her går den "venlige" dame så med til at sende mig et nyt indbetalingskort og give mig til 1/4 til at betale regningen. Jeg går så i banken med regningen, og i den gode tro den er betalt forsætter jeg bare med at leve normalt, og min brobizz fungerer i øvrigt uden problemer :) Altså lige indtil i torsdags 26/4 hvor den holder op med at virke og jeg må trykke "hjælp" i betalingsanlægget. Damen der kan så fortælle mig min Brobizz er lukket pga af en ubetalt regning. Det forstår jeg jo ikke, så jeg ringer igen til "kundeservice" og får at vide at den stadig ikke er betalt, men at jeg kan faxe min kvittering ind hvis det skulle være en fejl. Nå men så skynder jeg mig naturligvis ned i banken fredag og finder ud af at de har lavet en fejl, og har glemt at betale regningen. Dette for jeg så gjort med det samme, og håber det så er okey. Men da jeg så kommer hjem ligger der et brev fra et inkasse firma, hvor der står at jeg skal betale inden 8 dage, ellers så ryger jeg til kronfogeden (eller hvordan det nu staves). For helvede hvor er de sindsyge!!! Det er selvfølgelig min egen fejl jeg ikke har betalt regningen, men prøv dog lige at send en normal rykker først inden i truer mig med bål og brand. Første gang de overhovedet henvender sig til mig er over 3 måneder efter regningen skulle være betalt. Altså hvad fanen sker der får dem? Og nu er min Brobizz som ellers kører over mit dankort lukket. Selvom de fint trækker pengene derfra, og de 2 ting slet ikke har noget med hinanden at gøre.... Undskyld min vrede, men er godt nok træt af Øresundsbron lige nu...:mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår dem egentlig godt. Det kan ikke være deres skyld, at både du og banken glemmer at betale. Typisk kundementalitet man oplever alt for mange steder i dag, at man selv har lavet en fejl men prøver at tørre den af på selskabet. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Først vil jeg lige sige at jeg nok selvfølgelig selv har en stor del af skylden for mit problem lige nu, men det er mere moden som de fjolser inde på Bron håndterer sagen på. Nå men mit problem er at jeg siden i sommers har haft en mini-pendler som jeg har betalt via almindelige girokort, fordi jeg bare havde været doven og ikke tilmelde mig PBS. Nå men sidst i marts måned modtager jeg så et meget kortfattet og ondt brev fra Øresundsbron, hvor der står at jeg skylder 2000 for mit abbonoment i December(!!!) måned, og hvis jeg ikke betaler inden 8 dage, så lukker de min Brobizz. Det er altså over 3 måneder efter regningen skulle være betalt, og jeg har ikke modtaget nogen rykker på den tidligere overhovedet. Så det forstår jeg selvfølgelig ikke. Men efter at have gennemgået min konto kan jeg godt se at det er rigtigt, og ringer så til deres "kundeservice". Her går den "venlige" dame så med til at sende mig et nyt indbetalingskort og give mig til 1/4 til at betale regningen. Jeg går så i banken med regningen, og i den gode tro den er betalt forsætter jeg bare med at leve normalt, og min brobizz fungerer i øvrigt uden problemer :) Altså lige indtil i torsdags 26/4 hvor den holder op med at virke og jeg må trykke "hjælp" i betalingsanlægget. Damen der kan så fortælle mig min Brobizz er lukket pga af en ubetalt regning. Det forstår jeg jo ikke, så jeg ringer igen til "kundeservice" og får at vide at den stadig ikke er betalt, men at jeg kan faxe min kvittering ind hvis det skulle være en fejl. Nå men så skynder jeg mig naturligvis ned i banken fredag og finder ud af at de har lavet en fejl, og har glemt at betale regningen. Dette for jeg så gjort med det samme, og håber det så er okey. Men da jeg så kommer hjem ligger der et brev fra et inkasse firma, hvor der står at jeg skal betale inden 8 dage, ellers så ryger jeg til kronfogeden (eller hvordan det nu staves). For helvede hvor er de sindsyge!!! Det er selvfølgelig min egen fejl jeg ikke har betalt regningen, men prøv dog lige at send en normal rykker først inden i truer mig med bål og brand. Første gang de overhovedet henvender sig til mig er over 3 måneder efter regningen skulle være betalt. Altså hvad fanen sker der får dem? Og nu er min Brobizz som ellers kører over mit dankort lukket. Selvom de fint trækker pengene derfra, og de 2 ting slet ikke har noget med hinanden at gøre.... Undskyld min vrede, men er godt nok træt af Øresundsbron lige nu...:mad:
De er da sikkert også trætte af at folk ikke betaler deres regninger, det er dit ansvar at tjekke at dine regninger bliver betalt og ikke deres! Betaler du ikke, sender de et incassofirma på for at få deres penge så hurtigt som muligt. Jeg kan sku godt forstå dem, er selv træt af folk der ikke betaler deres gæld tilbage uden at man skal rykke for det:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tja som jeg også skrev i starten så er jeg jo selvfølgelig selv skyld i det her. Men det er heller ikke det jeg vil frem til. Havde de bare sendt en rykker i december måned som alle andre firmaer gør, så havde denne situation aldrig opstået... Det er helt normal (kunde)service som alle andre firmaer kan finde ud af, bare ikke Øresundsbron.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...