Jump to content
Humle

Ledamot ?

Recommended Posts

Ledamot = medlem (af den Svenske Riksdagen/Folketingsmedlem - jeg har lige været på besøg i Riksdagen :))) Så den skulle være god nok
Öh, ja det er jo allerede skrevet:confused: -og du vil også stöde på ordet som menigt medlem af en bestyrelse, nu er det vist slået fast med syvtommersöm hva:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er vist slået fast med syvtommersøm, så nu er der vel en chance for at du - Sanne - også har forstået betydningen af ordet. I øvrigt forstår jeg ikke "tonen" i dit svar??? Syntes du virker en anelse nedladende, bare lige min holdning, men sådan er tonen måske herinde???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' det er vist slået fast med syvtommersøm, så nu er der vel en chance for at du - Sanne - også har forstået betydningen af ordet. I øvrigt forstår jeg ikke "tonen" i dit svar??? Syntes du virker en anelse nedladende, bare lige min holdning, men sådan er tonen måske herinde???[/quote']Synes såmänd bare der allerede VAR svaret på spörgsmålet, og kan ikke se hvad dit besög på riksdagen skulle ändre på det, så ja, jeg var en anelse sarkastisk;) Det var pänt af dig at gentage det, jeg vidste ikke at det var for at tilgodese mig, så tak for det:tongue2: Ja, tonen kan vel godt väre "hård" herinde, hvis man vil välge at kalde det det, men hvis der ikke skal mere til...:eek: Ha en go dag:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg jo ikke vant til at bevæge mig i dette forum, som du er med din 460 indlæg mod mine 7 - derfor havde jeg heller ikke set Henriks svar. Jeg svarede såmænd kun på spørgsmålet fordi jeg netop selv syntes det er sjovt ord og meget forskelligt fra det danske. Da jeg ikke bor i en bostadsrätt med en bestyrelse, kender jeg kun ordet fra mit besøg i Riksdagen, derfor nævnte jeg det. Det skal man så ikke gøre i det her forum uden at der er nogen der føler sig trådt på og føler et behov for at være sarkastisk, som du jo tilsyneladende gør - og nej der skal ikke mere til, så det kan du jo tænke lidt over!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er jeg jo ikke vant til at bevæge mig i dette forum' date=' som du er med din 460 indlæg mod mine 7 - derfor havde jeg heller ikke set Henriks svar. Jeg svarede såmænd kun på spørgsmålet fordi jeg netop selv syntes det er sjovt ord og meget forskelligt fra det danske. Da jeg ikke bor i en bostadsrätt med en bestyrelse, kender jeg kun ordet fra mit besøg i Riksdagen, derfor nævnte jeg det. Det skal man så ikke gøre i det her forum uden at der er nogen der føler sig trådt på og føler et behov for at være sarkastisk, som du jo tilsyneladende gør - og nej der skal ikke mere til, så det kan du jo tænke lidt over!!![/quote'] Mon ikke du overlever;) Troede faktisk du kommenterede henriks svar... Men velkommen til -og bare rolig, folk kan väre meget värre herinde:) (og nu skriver Gio nok lige om lidt at vi faktisk alle er super söde:p) Se nu på det fra den anden side... Det er ikke begrundelsen for dit indläg, der er noget galt med, men der var bare allerede svaret på spörgsmålet, derfor virkede dit indläg tilfäldigvis bare lidt overflödigt:), fred väre med det og kom videre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
(og nu skriver Gio nok lige om lidt at vi faktisk alle er super söde:p)
Sanne...hvad mener du??? :p Sunddebatten er pendanten til Master Fatman´s Kosmiske Kærlighed i Danmark (yeps...Master´en rækker desværre ikke helt herover). Herinde blander vi bare med en anelse gult, og krammer hinanden helt vildt. :th2: SDU...du skal såmænd ikke lade dig skræmme væk. Tonen herinde er meget lig tonen i virkeligheden. Og, præcis som i virkeligheden, så skal man være sikker på hvad det er man svarer på - ellers risikerer man det giver bagslag. Men ellers velkommen herinde - og håber da du vil deltage i debatten...kant eller ikke kant...kram eller ikke kram....bestyrelsesmedlem eller ikke bestyrelsesmedlem. :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jag har skrivit det förr och jag skriver det igen: Ni gamla rävar är ofta hårda mot nya skribenter och jag tror ni har skrämt iväg en hel del... Tonen här inne är nog som i verkligheten, men där ute är man oftast försiktig med dem man inte lärt känna riktigt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites