MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 Må ikke bare man må acceptere at VH er Malmö's svar på Christiania ?? :p Ikke 2 huse der er ens, folk der kommer og kigger på "aberne i bur"... Attraktive boligbeliggenhed.... en turist attraktition der tiltrækker en masse mennesker.... Kan sgu godt forstå folk der er trætte af at bo på Christiania Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 Troede vi skulle ud og køre - og nyde naturen - ikke ligge med 200 km/t og fyre den lille skridt raket af :D eller som andre siger det - jeres penis af metalårh, cool -jeg vidste sgu ikke jeg havde en penis (hvilket ord:rolleyes:) og så er den af metal! sejt:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 årh' date=' cool -jeg vidste sgu ikke jeg havde en penis (hvilket ord:rolleyes:) og så er den af metal! sejt:rolleye:[/quote'] Teknisk set, så kan piger godt have sådan en liggende i skuffen! :D. Offtopic - nu tilbage til tråden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 Hvad sker der for dig Toft... tag en is og køl ned :) Jeg er skam utroligt glad for at bo på Vestre Hamnen - det er klart det bedst tænkelige sted i Malmø (i mit hoved). Jeg synes bare det er irriterende når man skal have skæld ud af "ældre" beboere når det ikke er en selv der er skyld i det man får skæld ud over. Jeg kan skam rigtig godt lide opmærksomheden ved at bo sådan et sted... det har jeg ikke noget problem med. Og jeg synes det er vildt lækkert at bo 5m fra vandet om sommeren dels fordi; 1. Du har 2 sek til du er i vandet 2. Du har en god udsigt ;) (ja vandet selvfølgelig haha) Men du må da meget undskylde hvis du ikke mener at mine indlæg relaterer sig til tråden. Du er åbentlyst meget bedre selv :) Held og lykke fremover. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2007 Hvis din søn eller what ever han er' date=' har skrevet indlægget fordi det er irriterende at bilerne generelt kører mere rådent på VH (om sommeren?) end hvad der opleves i andre områder omkring Malmö, så undskylder jeg da gerne, men så synes jeg det er underligt formuleret (og i flere afsnit). Har svært ved at tro at lige netop VH skulle være meget mere plaget af ræs/rådden kørsel Og det er ikke for at retfærdiggøre råden kørsel nogen steder frem for andre steder ;)[/quote'] Og hvis du gad læse tingene igennem og forstå dem vil du også vide at det folk er sure over er at folk parkerer og kører i en gågade. :love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 For at komme tilbage til emnet, så findes der masser af biler at kigge på hver onsdag nede ved dragbanen (www.srif.se). Var dernede i onsdags til premieren, og der var alt fra Ferrari, Porsche, store US biler, Fast and Furious japaner osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 For at komme tilbage til emnet, så findes der masser af biler at kigge på hver onsdag nede ved dragbanen (www.srif.se). Var dernede i onsdags til premieren, og der var alt fra Ferrari, Porsche, store US biler, Fast and Furious japaner osv. Fino - vi har "ofte" talt om stedet, men endnu ikke været der. Må vi så se at prøve, selvom egentlig dragrace ikke interesser mig en kæft :) I denne week-end gælder det jo lidt Ferraritræffet he he ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Fino - vi har "ofte" talt om stedet, men endnu ikke været der. Må vi så se at prøve, selvom egentlig dragrace ikke interesser mig en kæft :) I denne week-end gælder det jo lidt Ferraritræffet he he ;) Jaaa.. god stil jeg lige kom kørende i min åbne Boxster bag den F50 der haha... Boxsteren var sku lidt tam ved siden af :D Fed nummerplade han havde "F50" :) Meeeen træf og træf... 5 biler og en bus fyldt med folk - jow jow :S Mond det bliver bedre idag hos Autoropa? - Håber jeg for tilskuerne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
wagner 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 Et sted er måske Blentarp På blentarp bykrog kommer der lørdag eftermiddag en del på motorcykel og store biler. Og så er maden kanon og det er billig rigtig kromad og man kan side uden for om sommeren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2007 Et sted hvor folk kører hen med deres fine biler er på en mark ved Löddeköpinge hver tirsdag kl. ca 18:00 - ca 21:00 i perioden ca ½ maj til ca ½ september. Hvis det er vådt i vejret er der naturligvis knap så mange. Men en god dag kan der være op til 600 motorcykler, alt fra toprenoverede veterancykler til de nyeste spyd, og custombyggede Harley's osv. Der er 200 - 300 Yankee biler, igen alt fra rigtigt flot renoverede Ford T, Hot Rods, Rat Look dollargrin, AC Cobra replica's, alle tænkelige modeller af Corvette til dagens standard biler, osv. Der er op til 200 europæiske biler. Lola baneracere, renoverede Jaguar type D, TVR, Porsche, Mercedes klassikere som mågevingemodellen, gamle Alfa baneracere, osv, osv. Og ofte er klassiske fly som Tiger Moth o.lign. Der er plads til op til 500 tilskuerbiler. Deltagere / publikum er "modent" (30+). Der er ikke noget med race, burnouts, o.lign. Se følgende links for billeder: http://www.farbrorgrahn.dk/biltraffdosjobro040817.htm http://www.farbrorgrahn.dk/biltraffdosjobro040831.htm http://www.farbrorgrahn.dk/biltraff%20i%20hog%20060704.htm http://www.farbrorgrahn.dk/biltraff%20i%20hog%20070515.htm Arrangementet er meget åbent i strukturen, der er ingen entré, der er intet starttidspunkt, du kommer når du har lyst, og du kører igen når du har lyst. Der er mulighed for at købe pølser og sodavnad, og visse dage er der live musik (blues-rock-country). Adressen er Ådalsvägen 18, Löddeköpinge. Go' fornøjelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 26, 2007 Et sted hvor folk kører hen med deres fine biler er på en mark ved Löddeköpinge hver tirsdag kl. ca 18:00 - ca 21:00 i perioden ca ½ maj til ca ½ september. Hvis det er vådt i vejret er der naturligvis knap så mange. Adressen er Ådalsvägen 18, Löddeköpinge. Takker - det ser meget spændende ud ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2007 Det lyder da lidt vildt hvis det er hver tirsdag? Ved du hvor mange der kommer hver gang? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2007 Tallene jeg nævnte er på en god dag. På en almindelig dag er det lidt mindre, men det skal stadigvæk tælles i hundreder - der er mange ! Jeg var ikke i tirsdags - vejret var ikke rigtig til det for min del. Men hvis vejret har været trist et par uger i træk, kan der godt dukke mange op på en almindelig dag. Kig forbi og dan jer et indtryk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2007 Nogen der er friske på at kigge forbi imorgen aften? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 Jeg havde desværre ikke tid til at køre forbi idag, men vejret var jo ganske pænt, så der har sikkert været en masse mennesker. Var der nogen her fra forummet ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret August 28, 2007 Nope... Var der nogen her fra forummet ? Tyvär inte - styrelsesmöte i vor bostadsrättforening... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 ILVA igår aftes...?! Nogen der ved, hvad det var for et træf ude ved ILVA igår aftes? Var forbi ved 20-tiden og lagde mærke til en masse "T-hansen" biler... men 5 min. efter blev det lidt sjovere da jeg bl.a. så 911 Turbo og andre Porsche'r, diverse modificerede 'Import racers' og en Gallardo... det så ret organiseret ud uden dog at være et officielt træf... info anyone...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RAG 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2007 Der er en række af sådanne Street Car meets rundt omkring. Ved Burger King v/ Center Syd hver Torsdag kl 21:00, Väla Center v/ Helsingborg og åbenbart også ved ILVA. I øvrigt så jeg Tirsdagstræfferne omtalt i Sydsvenskan i går. I forrige uge var der rekordstor deltagelse: 1.000, 700 biler og 6 fly. Der var billede med ved omtalen. På en almindelig Tirsdag aften ! (hvor der iøvrigt erKommisær Baranaby på SVT 1) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Ud på tur... På blentarp bykrog kommer der lørdag eftermiddag en del på motorcykel og store biler. Og så er maden kanon og det er billig rigtig kromad og man kan side uden for om sommeren. Var der gang i den idag? Imorgen havde vi tænkt os at gøre Ystad-Trelleborg -Skanør area usikker ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2007 Der er en række af sådanne Street Car meets rundt omkring. Ved Burger King v/ Center Syd hver Torsdag kl 21:00, Väla Center v/ Helsingborg og åbenbart også ved ILVA. I øvrigt så jeg Tirsdagstræfferne omtalt i Sydsvenskan i går. I forrige uge var der rekordstor deltagelse: 1.000, 700 biler og 6 fly. Der var billede med ved omtalen. På en almindelig Tirsdag aften ! (hvor der iøvrigt erKommisær Baranaby på SVT 1) Der er også Streetrace i weekenderne, nede ved frakørslen fra Helsingborg/Helsingør færgerne - de bruger de 2 bane i hver retning, hvor der kun er biler hvert 20. min. :D holdt en del til aften, da jeg kørte hjem. Er self. illegalt streetrace. Og så kun Thansen liret biler - ingen sindsyge originalbiler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Så er der kommet et nyt torsdags træf til Malmö. Første gang var i tordags. Hvor mange som kom, ved jeg ikke. Men jo mere det rygtes, jo bedre bliver det vel. http://www.autolife.se/page/22501/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 18, 2009 Så er der kommet et nyt torsdags træf til Malmö. Første gang var i tordags. Hvor mange som kom, ved jeg ikke. Men jo mere det rygtes, jo bedre bliver det vel. www.autolife.se/page/22501 Fino - der må blive lidt trangt, hvis det er stedet hver gang. Östra Varvsgatan är bättre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites