Jump to content
Guest Supermule

Top 10 over feminine biler.....

Recommended Posts

Guest Supermule

1.Toyota Yaris 2.Saab9-3 3.Toyota Camry 4.Volkswagen Jetta 5.Mazda MX-5 - Miata 6.Volkswagen Eos 7.Volkswagen Rabbit 8.Dodge Caliber 9.Audi A3 10.Toyota Corolla Kører du én af disse biler og er af hankøn, må du betegnes som værende i farezonen for bagholdsangreb...:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1.Toyota Yaris 2.Saab9-3 3.Toyota Camry 4.Volkswagen Jetta 5.Mazda MX-5 - Miata 6.Volkswagen Eos 7.Volkswagen Rabbit 8.Dodge Caliber 9.Audi A3 10.Toyota Corolla
Du mener altså seriøst at en Saab 9-3 eller en Mazda MX-5 er mere tøsede end en Peugeot 206 CC eller en Toyota Aygo?! Måske du bare skulle have kaldt tråden for "Mulens top 10 over biler han ikke kan li'" :laugh: Er dog enig med dig - Yaris er en fantastisk tøse-bil! :kiss:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der, er jo bare billisten - der ikke er potensforlænger nok for mulen :D hehe - egoet skal jo passe til bilen *G* Men ud over det, så har de alle een ting til fælles - de ser super grimme at se på *G*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vi nu er ude og snakke "konebiler" så mangler Porsche Cayenne Turbo og Audi RS6 (Avant) da på listen. Det er jo Volvo V70 for kvinder der er gift med fodboldspillere. - og nu vi er ved det.. Volvo V70 !!!!!! (slet ikke for at nedgøre mulens RS6 eller antyde at han er en tøs. ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vi snakker "tøsebiler" så kan vi vel heller ikke komme helt uden om Nissan Micra, det er da en ultimativ tøsebil........... Og så lige Mule´s RS6 hører jeg. Gad vide hvornår han flyver op i det røde felt over at nogen kalder hans RS6 for en tøsebil.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...du har taget skade af for meget scifi på tv...:rolleye::lol:audi_a3_rs4.jpgmazda-mx5-bigg-front.jpg
hehe - mx5'eren dernede er da ikke ligefrem et syn for guder - kedeligt design. Og den a3'er er jo blevet stylet, men det er stadig en kedelig morfar bil design mæssigt griner Håber ikke jeg kommer til at købe sån en bil til sommer *G* men ok, så må der sq mobbes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er også kun verdens mest solgte åbne sportsvogn :rolleyes:
Det blir den da ikke kønnere af ?*G* Grunden til den er så populær, er fordi det er en billig roadster sammenlignet med andre mærker :-) Næhhh så vil jeg hellere have min celica fra år 2000, som jeg har nu :D ikke speciel hurtigt, men fedt design :D Heldig dansker der køber den sq.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1.Toyota Yaris 2.Saab9-3 3.Toyota Camry 4.Volkswagen Jetta 5.Mazda MX-5 - Miata 6.Volkswagen Eos 7.Volkswagen Rabbit 8.Dodge Caliber 9.Audi A3 10.Toyota Corolla Kører du én af disse biler og er af hankøn, må du betegnes som værende i farezonen for bagholdsangreb...:lol:
Nu kører jeg jo selv den ultimative bil der nogensinde er blevet bygget (altså til min morfar :D ) og jeg er heller ikke enig i listen da jeg mener at beetlen eller mini'en er de ultimative tøse/frisør biler. Mange af dem på listen er jo bare almindeligt fornuftige og måske lidt kedelige biler, men det gør dem jo ikke tøsede. Det der VIRKELIGT bekymrer mig er når jeg hører en anden fyr advare om bagholdsangreb fordi så er jeg ikke helt sikker på at jeg vil lade SM stå bagved mig i supermarkedskøen. Ikke fordi jeg har noget som helst i mod de fyre som vælger at putte "from the rough" men når der ligefrem trues med et angreb..... :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites