Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet April 27, 2007 1.Toyota Yaris 2.Saab9-3 3.Toyota Camry 4.Volkswagen Jetta 5.Mazda MX-5 - Miata 6.Volkswagen Eos 7.Volkswagen Rabbit 8.Dodge Caliber 9.Audi A3 10.Toyota Corolla Kører du én af disse biler og er af hankøn, må du betegnes som værende i farezonen for bagholdsangreb... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Hvor er den gl. Audi TT og Peugeot 206 cc, det er da ultimative frisør biler :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Og hvor er Golfen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 1.Toyota Yaris 2.Saab9-3 3.Toyota Camry 4.Volkswagen Jetta 5.Mazda MX-5 - Miata 6.Volkswagen Eos 7.Volkswagen Rabbit 8.Dodge Caliber 9.Audi A3 10.Toyota Corolla Du mener altså seriøst at en Saab 9-3 eller en Mazda MX-5 er mere tøsede end en Peugeot 206 CC eller en Toyota Aygo?! Måske du bare skulle have kaldt tråden for "Mulens top 10 over biler han ikke kan li'" Er dog enig med dig - Yaris er en fantastisk tøse-bil! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 og beetlen og bedstemor and bilen (Mazda 121) osv. osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Den ultimative er da den gamle polo i mange farver! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Det der, er jo bare billisten - der ikke er potensforlænger nok for mulen :D hehe - egoet skal jo passe til bilen *G* Men ud over det, så har de alle een ting til fælles - de ser super grimme at se på *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Men ud over det' date=' [b']så har de alle een ting til fælles - de ser super grimme at se på *G*...du har taget skade af for meget scifi på tv... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Ehm ... hvor mange Ford Ka er der lige blevet solgt til andet end kvinder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Ehm ... hvor mange Ford Ka er der lige blevet solgt til andet end kvinder?Hørt!! :th2: ...og hvor er Hyundai Getz/Atos og Citroën C1 henne på listen??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NGO 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Når vi nu er ude og snakke "konebiler" så mangler Porsche Cayenne Turbo og Audi RS6 (Avant) da på listen. Det er jo Volvo V70 for kvinder der er gift med fodboldspillere. - og nu vi er ved det.. Volvo V70 !!!!!! (slet ikke for at nedgøre mulens RS6 eller antyde at han er en tøs. ;) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Schacke 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Nu vi snakker "tøsebiler" så kan vi vel heller ikke komme helt uden om Nissan Micra, det er da en ultimativ tøsebil........... Og så lige Mule´s RS6 hører jeg. Gad vide hvornår han flyver op i det røde felt over at nogen kalder hans RS6 for en tøsebil......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Så må der moppes Rs6= Rocker so søger 6(sex) Den top 10 liste er helt ved siden af...... Har en v70 hvis man vil moppe......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 ...du har taget skade af for meget scifi på tv... hehe - mx5'eren dernede er da ikke ligefrem et syn for guder - kedeligt design. Og den a3'er er jo blevet stylet, men det er stadig en kedelig morfar bil design mæssigt griner Håber ikke jeg kommer til at købe sån en bil til sommer *G* men ok, så må der sq mobbes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 hehe - mx5'eren dernede er da ikke ligefrem et syn for guder - kedeligt design. Det er også kun verdens mest solgte åbne sportsvogn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 Det er også kun verdens mest solgte åbne sportsvogn Det blir den da ikke kønnere af ?*G* Grunden til den er så populær, er fordi det er en billig roadster sammenlignet med andre mærker :-) Næhhh så vil jeg hellere have min celica fra år 2000, som jeg har nu :D ikke speciel hurtigt, men fedt design :D Heldig dansker der køber den sq. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 1.Toyota Yaris 2.Saab9-3 3.Toyota Camry 4.Volkswagen Jetta 5.Mazda MX-5 - Miata 6.Volkswagen Eos 7.Volkswagen Rabbit 8.Dodge Caliber 9.Audi A3 10.Toyota Corolla Kører du én af disse biler og er af hankøn, må du betegnes som værende i farezonen for bagholdsangreb... Nu kører jeg jo selv den ultimative bil der nogensinde er blevet bygget (altså til min morfar :D ) og jeg er heller ikke enig i listen da jeg mener at beetlen eller mini'en er de ultimative tøse/frisør biler. Mange af dem på listen er jo bare almindeligt fornuftige og måske lidt kedelige biler, men det gør dem jo ikke tøsede. Det der VIRKELIGT bekymrer mig er når jeg hører en anden fyr advare om bagholdsangreb fordi så er jeg ikke helt sikker på at jeg vil lade SM stå bagved mig i supermarkedskøen. Ikke fordi jeg har noget som helst i mod de fyre som vælger at putte "from the rough" men når der ligefrem trues med et angreb..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 Det blir den da ikke kønnere af ?*G* Det skrev jeg vist heller ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 ... Hvad med RS6 og Opel Zafira? de er da kun til hunkøn!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites