Gejlet 10 Anmeld indhold Skrevet April 26, 2007 Hej, nogle der ved om der sidder en Dansk medarbejder i den svenske afdeling af SEB? Da min svenske ikke er så godt endnu, af jeg tør tale lån på svensk ;) Evt andre banke med en dansk rådgiver. Håber i kan hjælpe mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Har en fin rådgiver i Nordea der forstår ganske godt dansk. Han taler dog svensk og kan kun ganske få danske ord som han synes er sjovt at sige :D Men ja det er rimelig vigtigt du forstår hvad der bliver sagt når du skal låner $$$ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Har en fin rådgiver i Nordea der forstår ganske godt dansk. Han taler dog svensk og kan kun ganske få danske ord som han synes er sjovt at sige :D Men ja det er rimelig vigtigt du forstår hvad der bliver sagt når du skal låner $$$ De fleste kan forstå dansk vi man taler langsomt, det vigtigeste er jeg kan forstå dem ;D Mener da nordea har en dansk medarbejder?.... Karin? kan det ikke passe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Mener da nordea har en dansk medarbejder?.... Karin? kan det ikke passe? Keine Anung! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annika 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Spørg efter Claes Rexert i SEB Malmö han forstår og taler ganske glimrende dansk. Og så er han bare den bedste rådgiver :) Venligst Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Spørg efter Claes Rexert i SEB Malmö han forstår og taler ganske glimrende dansk. Og så er han bare den bedste rådgiver :) Venligst Annika Mange tak ;) Vil lige se om jeg kan få fat i ham i næste uge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Kan kun tilslutte mig Annika. Claes er en meget dygtig rådgiver Jeg er normalt meget tilbageholden med anbefalinger, men Claes har jeg kun godt at sige om:th2: (og så har han forøvrigt været på kursus i dansk!) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Weiser 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Ham Claes Er ham Claes sådan en man kan komme med en stak låneaftaler fra en dansk bank... Og sige skaf mig noget billigere og jeg er din kunde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Bare husk at SEB i danmark lukker, så hvis du har brug for en pendler konto, skal du til en anden bank. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 De lukker skam ikke ......... og de brokonti som er der nu , fortsætter vidst som planlagt ..... du skal bare være mere end en almindelig god kunde for at have SEB nu.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Bare husk at SEB i danmark lukker' date=' så hvis du har brug for en pendler konto, skal du til en anden bank.[/quote'] De tager ikke nye kunder ind i DK, men eks brokonto kunder forsætter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Skidt... Hvor skal man så søge hen med et 100% lån? Kan danskebank/nordea klare det også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Skidt... Hvor skal man så søge hen med et 100% lån? Kan danskebank/nordea klare det også? Nordea kan ihvertfald godt - det har de gjort for os. Kontakten til Sverige gik igennem Line Meier i Danmark, mener hun er på Kgs. Nytorv, men ellers så prøv at kontakte Nordea, Fosieby og spørg efter Pia Holst (dansker) eller Maria Ohlsson (svensker). Sidstnævnte er hende vi har brugt, og hun er fantastisk. Nordea Fosieby Agnesfridsvägen 184 Tel. 0771-335599 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2007 Nordea kan ihvertfald godt - det har de gjort for os. Kontakten til Sverige gik igennem Line Meier i Danmark, mener hun er på Kgs. Nytorv, men ellers så prøv at kontakte Nordea, Fosieby og spørg efter Pia Holst (dansker) eller Maria Ohlsson (svensker). Sidstnævnte er hende vi har brugt, og hun er fantastisk. Nordea Fosieby Agnesfridsvägen 184 Tel. 0771-335599 Ok, tak ellers synes jeg min MEGET søde bank man i nordea DK snakkede om de havde en mand i afdelingen der var inden i det med bolig i sverige. Må evt lige booke et møde med ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BigToe 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2007 Vi har lige fået finansieret hus og bil alt inkl. hos Danske Bank Nørreport, uden andet end en pose tomme flasker i pant, blot til info Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites